Óriási sikerrel zárult a hétvégi Budapest Mastercard Comic Con, amelyre minden eddiginél többen voltak kíváncsiak. A kétnapos eseménysorozaton 25.756 látogató vett részt, amely a tavalyi látógatószám közel kétszerese. A hollywoodi sztárok mellett a társ- és vendégrendezvények is nagy érdeklődést keltettek, így a Board Game Expo és a KoreaOn kulturális fesztivál is hozzájárult a látogatócsúcshoz.
Idén is szép számmal képviseltették magukat az ismert hollywoodi sztárok a budapesti Comic Conon. A rekordszámban érkező érdeklődőknek lehetőségük nyílt közös képet készíteni és autogramot kérni többek között Afshan Azadtól, Clive Standentől, Deep Roytól, Erick Avaritől, Eric Robertstől és Jerome Flynntől is. A sztárdömping mellett limitált kiadású merchandise termékeket, képregényeket és egyedi művészeti alkotásokat is beszerezhettek a rajongók, továbbá számos workshop és játék várta az érdeklődőket.
A programkínálat igazán színesre és változatosra sikeredett, amit a társ- és vendégrendezvények csak tovább fokoztak. Kiemelkedő érdeklődés övezte a KoreaOn kulturális fesztivált, illetve az első alkalommal megrendezett Board Game Expot is, amelyre közel 4000 rajongó volt kíváncsi, bizonyítva a társasjátékok növekvő népszerűségét Magyarországon.
Két nap alatt pedig összesen 25.756 ember látogatta meg a rendezvényt és hagyta magát elvarázsolni a filmek és játékok világában.
Az eseményeken egyszerre elevenedtek meg a filmek, a képregények, az animék és videójátékok világa – így kicsik és nagyok egyaránt megtalálhatták a számukra legérdekesebb programot.
A Budapest Comic Con és a Board Game Expo nem csak rendezvények, hanem közösségi élmények. Vendégeink és a szervezők visszajelzései alapján a hazai Comic Con versenybe akár szállhatna valamennyi hasonló európai rendezvénnyel, sőt, sok területen túl is szárnyalja azokat. A Board Game Expo a mi saját kezdeményezésünk, mert hiszünk abban, hogy szükség van egy független társasjátékos rendezvényre. Jövőre ismét együtt mozog ez a két esemény, de elképzelhető, hogy önállóan is megrendezzük majd a jövőben.
– mondta Csanda Gergely, a Budapest Mastercard Comic Con főszervezője.
A hatalmas érdeklődést elősegítette, hogy idén egy kreatív integrált kampánynak köszönhetőn még többen értesültek az eseményről a Lounge Group jóvoltából. Óriásplakátok, izgalmas hírek és kisfilmek járultak hozzá a rendezvény népszerűsítéséhez és ismertették meg a Comic Cont az érdeklődőkkel. A hatalmas sikeren felbuzdulva már a jövő évi rendezvényt is beírhatjuk a naptárunkba: 2025. június 14-15. között ismét találkozhatnak a popkultura kedvelői a Hungexpon.
Az idei év hangulatáért és az ott készült fotókért érdemes ellátogatni a rendezvény hivatalos honlapjára.
Forrás, fotó: Comic Con
Facebook
Twitter
YouTube
RSS