Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny a Sneakerness Budapesten, ami november 2. és 3. között kerül megrendezésre a Millenárison. Az aktivációra olyan fiatal tehetségek jelentkezését várják, akik szívesen megváltanák a reklám- és marketingszakmába való belépőjüket – akár két cipővásárlás között.
A Sneakerness fesztivált tavaly rendezték meg első alkalommal Magyarországon, amire akkor 6 ezren voltak kíváncsiak. Ugyanakkor az előző évi eredmények nemcsak a sneakerfesztivál sikerét igazolták, hanem a Lounge Group, SneakPeek nevű aktivitásáét is, amivel a reklámügynökség a jövő kreatívjainak felkutatását tűzte ki célul a sneaker közösség berkein belül.
Tavaly már beigazolódott, hogy a Sneakerness és a SneakPeek egy remek lehetőség arra, hogy a fiatalok érdeklődését felkeltsük a reklámszakma iránt, ami világszinten küzd az utánpótlás hiányával. Ráadásul, a sneaker kultúra és a kommunikációs iparág között tényleg rengeteg hasonlóság fedezhető fel. Erre pedig igyekeztünk rávilágítani az idei feladattal is, amit a SEIKO-val közösen alkottunk meg
– mondta Radovics Péter, a Lounge Group kreatívigazgatója
Azt, hogy a kreatív szakemberek és a sneaker közösség tagjai jól megférnek egymás mellett a szakmai zsűri is szemlélteti, ahol a kommunikációs iparág képviselői mellett helyet kapott a Sneakerness Budapest főszervezője, Trunk Tomi, valamit a Culture Kicks alapítója, Chase Young is.
A versenyzőket egyébként számos nyeremény is várja: Az első 3 helyezés összesen 600 ezer forint értékű SEIKO utalványt, míg a különdíj Sordeo merch szettet ér. A szakmai díjat elnyerő pályázók pedig egy-egy gyakornoki vagy junior pozícióval gazdagodhatnak a Lounge Group kreatív vagy a SEIKO marketing csapatában.
Jelentkezni 2024. október 27-ig, a www.sneakpeek.lounge.hu oldalon lehet.
Forrás, fotó: SneakPeek
Naprózsa
2024-10-14 at 18:07
Hát, hogy hol vannak, voltak valaha is tehetségek a reklámszakmában, arról az egész világon el lehetne trécselni. Azt a sok cipőt a cipőboltból, halálos unalmú fantáziatlan reklámot…
Ezeknél a főleg külföldi reklámoknál már a Kádár kor végi “Müszi!”. reklám is szellemesebb volt.
Elnézve a régi, négeres “sport” szeletes reklámokat, vagy a Badár-féle felokosítós friss reklámot a buta csajjal, szerintem inkább büntetni kellene azokat akik sokmillió kényszernéző idejét pazarolja.
Ha az igazi humorista tud szellemes kedvelt reklámot csinálni, akkor miért nem őket alkalmazza mindenki?