A reklámadónak várhatón két kulcsa lesz, a kisebb médiavállalkozások és a sportegyesületek megsegítésére megtarthatják a nullás kulcsot, a másikat pedig 5-6 százalék között rögzíthetik – értesült a nol.hu. A portál szerint döntés még nincs, a kormány a törvénymódosítás benyújtása előtt egyeztet az Európai Bizottsággal és a parlamenti pártokkal. Információik szerint a kabinet azt szeretné, ha a parlament minél hamarabb, még áprilisban módosítaná a jogszabályt. Az Európai Bizottság ugyanis a múlt héten hatályon kívül helyezte a reklámtörvényt, amíg le nem zárja az adóval kapcsolatos vizsgálatát. A bizottságot különösen az aggasztja, hogy a nulla százaléktól 50 százalékig terjedő progresszív rendszer tisztességtelen versenyelőnyt biztosíthat egyes vállalkozásoknak. A nol.hu kormányzati forrásai szerint a reklámadónak valószínűleg két kulcsa lesz. Eddig is volt ilyen, az 500 millió forintnál kisebb hirdetési bevétellel rendelkező cégeknek nem kellett adót fizetniük. Ha nem lenne nullás kulcs, akkor lényegében minden sport- és kulturális esemény szervezőjének utalnia kellene az államkasszába, mert szinte mindannyian tesznek közzé reklámot.
A teljes cikket itt olvashatja el.
Fotó: media-addict.hu
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS