Elkészült és már a rendőrség rendelkezésére áll a Dózsa György úti baleset ügyében több hónapja készülő igazságügyi szakértői vélemény – tudta meg a PestiSrácok.hu. A tragédiában ketten haltak meg, miután az éjszakai életben közismert nehézfiú, M. Richárd vezette Mercedes kabrió egy Citroennel karambolozott. A rendőrség nem árult el részleteket a szakvélemény tartalmáról, de annyit közöltek, hogy az ügynek ezek után sincs gyanúsítottja.
Elkészült a két halálos áldozatot követelő Dózsa György úti karambol ügyében az igazságügyi szakértői vélemény – tájékoztatta a PestiSrácok.hu-t az ügyben halálos közúti közlekedési baleset gondatlan okozása miatt nyomozást folytató Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) sajtóosztálya. Azt a rendőrség a nyomozás érdekeire tekintettel nem közölte, hogy a szakvéleményben milyen megállapításokat tettek és hogy kiderült-e, ki volt a felelős a tragédiáért. Annyit azonban elárultak, hogy az ügyben ezek után sem hallgattak ki senkit gyanúsítottként. A korábbi sajtóhírek szerint az ügybe bevont műszaki szakértőnek ellenőriznie kellett a fék, a kormányberendezések és a gumiabroncsok állapotát, valamit a helyszíni szemle rajza, mérései és fényképei alapján meg kellett állapítania, hogy történt-e olyan manőver, amellyel a sofőrök megpróbálták elkerülni az ütközést. A szakértő emellett egy speciális szoftver segítségével rekonstruálta a balesetet 3D-ben.
Ketten haltak meg
Emlékezetes, még májusban egy Mercedes kabrió egy Citroennel karambolozott a fővárosi XIII. kerületben, a Dózsa György úton. A Citroen a közeli trolimegállóba csapódott, elsodorva az ott várakozókat. A balesetben egy 23 éves férfi a helyszínen meghalt, hárman súlyosan, hárman pedig könnyebben sérültek. A súlyos sérültek közül egy 37 éves budapesti férfi a kórházba szállítást követően életét vesztette. A kabriót az éjszakai életben jól ismert M. Richárd vezette. Az ő személye onnan lehet ismerős, hogy ő volt a kecskeméti maffiaper ötödrendű vádlottja, akire 2006-ban jogerősen nyolc évet szabott ki a bíróság. Megírtuk azt is, hogy a rovott múltú férfit hetekkel ezelőtt előállította a rendőrség: M. Richárd éppen a II. kerületi Kapy úton haladt a Mercedesével, amikor a készenléti rendőrség munkatársai elfogták, majd az illetékes kapitányságra vitték, ahol “eltiltás hatálya alatt történt járművezetés” miatt kilencvenezer forintos pénzbírságot szabtak ki rá, majd elengedték. Azóta kiderült, a férfi már a Dózsa György úti baleset idején sem vezethetett volna.
Titkos nyomozás érintettje volt
Arról a 444.hu számolt be elsőként, hogy M. Richárd szereplője volt egy titkos eljárásnak is az év elején. A portál birtokába jutott rendőrségi, ügyészségi és titkosszolgálati dokumentumok szerint M. Richárdék egy korrupt rendőrtiszt elleni nyomozás során kerültek a hatóságok látókörébe 2017 elején. Ez a rendőr segíthetett neki megszerezni egy nagy értékű lopott autót. A szóban forgó gépkocsit még február elején lopták el a III. kerületből. Az Audit előző nap Németországból hozta be egy luxusautók tartós bérbeadásával foglalkozó német cég. M. Richárd közösségi oldalain sok fotón látható ilyen német rendszámú sportkocsi, illetve a német cég logóját viselő autószállító. M. Richárd elhatározta, hogy a német üzlettársától ellopott kocsit visszaveszi, ha kell, akkor erőszakkal. Az ügyben több gyanúsítottat is kihallgatott már a Budapesti Nyomozó Ügyészség, de Radnai ütőembere egyelőre nincs a gyanúsítottak között. Érdemes megemlíteni, hogy ez az az ügy, amire később Tasnádi Péter is rákapcsolódott. Őt orgazdaság miatt márciusban vették őrizetbe, jelenleg házi őrizetben van, ám a vállalkozó tagadja, hogy bármilyen bűncselekményt is elkövetett volna.
Vezető kép: MTI
Facebook
Twitter
YouTube
RSS