Tényleg olyan hasznos volt a muzulmán török hódítás, ahogy Vágó István mondja? Tényleg megmaradt a nyelvünk és a kultúránk, ráadásul a gasztronómiánk is nyert a dolgon? És valóban problémás az Egri csillagok, mert feltüzeli a muzulmánellenes érzéseket a magyarokban? Egészen el tudnak rugaszkodni a valóságtól a haladók, amikor a tömeges bevándorlás mellett kell érvelniük, aztán egyszercsak kibújik a szög a zsákból, és kiderül, hogy ők is pontosan tudják: ami most zajlik, az bizony nem szerencsétlen menekültek áradata, hanem hódító invázió. A Social Justice Emília legújabb részéből kiderül, mit nyertünk, és mit vesztettünk a török hódításon, aztán mindenki eldöntheti, hogy jól járnánk-e egy újabb muzulmán uralommal.
Facebook hozzászólás
Boris-Gál Gábor
2018-10-06 at 10:08
Kifejezetten sajnálom már ezt a levitézlett kirakatembert. Erőlködik, jó pontokat akar szerezni saját köreiben, hogy továbbra is (vagy újra?) részese legyen a közbeszédnek. De nem képes megugrani egy átlagos középiskolás szintjét a politizáláshoz szükséges történelmi ismeretekben.És nem segít a forgatókönyv, a súgógép, most magára van utalva. Ez pedig megmutatja, hogy meztelen a király.
Sipos Zoltán
2018-08-27 at 08:29
még nem hallottam a szövegedet de egyet értek hajrá Magyarok az antí magyar takarodj
Kiss jános
2018-08-08 at 11:31
Kár, hogy ez a hülye tyúk nem ismeri a magyar történelmet!
…..1520-ban meghalt az agresszív Szelim szultán. Utódjáról, I. Szulejmánról sokan úgy vélték, hogy talán békés természetű, akárcsak nagyapja, ennek látszatát keltette, hogy mindjárt uralkodásának kezdetén Behram csauszt Budára küldte a magyar–török béke meghosszabbítására.[47] A tanács a külföldi államok véleményét kívánta kikérni, s szándékukban állt a béke felmondása is, amennyiben a Nyugat melléjük áll…
…..A csauszt hosszú ideig Budán tartották és a szultáni dívánhoz hónapokon keresztül nem jött semmi válasz, aminek okán Szulejmán megsértődött és maga döntötte el a kérdést… …….. https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyar%E2%80%93t%C3%B6r%C3%B6k_h%C3%A1bor%C3%BA_%281521%E2%80%9326%29
zeusz
2018-08-06 at 17:00
Ha nekem is leírják a kérdést és a választ akkor én is kvízmester lettem volna. Így könnyű. Bármikor kiállnék ellene egy száz kérdésből álló műveltségi tesztre , főleg ha a kérdéseket én állítanám össze.Biztosan nyernék.
Karácsony.sk
2018-08-05 at 16:44
Emília koszonkuk Szlovákiából!
Szlovákiából…..
Csámpás Marcsa
2018-08-04 at 11:19
Zsuzsa Tóvölgyi (fb.)!
Te olyan műveletlen és buta vagy, mint a föld.
https://hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%B6r%C3%B6k_h%C3%B3dolts%C3%A1g#A_n%C3%A9pess%C3%A9gpusztul%C3%A1s_%C3%A9s_dinamik%C3%A1ja
Csámpás Marcsa
2018-08-04 at 11:15
Vágó Pitta valamilyen bolsi képregényből vette a biztos tudását. 😀
Szerencsétlen félanalfabéta, aki ilyen kijelentéseket merészel tenni.
Ez egy nagyon ostoba. buta ember.
ómió
2018-08-04 at 08:22
Efftársi szemmel nyilván minden magyarpusztítás jónak tűnik. Ennyit az efftársakról.
Dino Rino
2018-08-04 at 05:19
Nem hiaba megertik egymast fikasferivel. mindketto haza arulo.
Ilona
2018-08-03 at 23:14
Talán az ok, ami miatt Vágó a török hódítást jónak találta, ugyan olyan okra vezethető vissza, mint Gyurcsány kijelentése ” a kígyók kígyóznak”. Józan állapotban, alkohol befolyásolása nélkül, történelmet kicsit is tanult ember, ilyen ostoba, hazug történelem hamisítást nem mondhat, csak totál részeg ember, vagy teljesen hülye.
Ezzel a kijelentésével, ha Vágó ekkor nem volt részeg, akkor Vágó lexikai tudása nagyon megkérdőjelezhető.
Ha érettségi vizsgán ezt kérdezik a diáktól és ő azt mondja jó volt a török hódítás, mert a kisfiúkat elvihették janicsároknak, a kislányokat háremekbe és milyen jó, hogy a magyar falvak százszámra néptelenedtek el, és kegyetlenül legyilkolták a lakosokat a hódítók, akkor azt a diákot történelemből megbuktatják.
Az, aki pedig magyar irodalomból vizsgázott volna és problémásnak nevezte volna az Egri csillagokat, akkor az is megbukott volna, de az magyarból.
Én másban látom a problémát nem abban amiben Vágó. Pl. az a hatalmas probléma, gond, amikor egy Svédországba befogadott muszlim gyerek azt mondja, – a muszlim tanok követőjeként, – hogy a muszlimok felette állnak az őket befogadó svéd néppel szemben.
Az is nagyon felháborító, ha zsidókat üldöznek , sőt ölnek meg a muszlimok Franciaországban és Németországban.
Ez a hozzáállás a muszlimok részéről a jövő gondja is lehet, a jelen problémája mellett.
Ha ezt Vágó nem tudja felfogni, akkor ott, már gondok vannak, és erre ő nem lehet büszke, mert nincs mire.
Strasser Éva
2018-08-03 at 19:54
Vágómarha, akarom mondani VÁGÓEGYMARHA
en
2018-08-03 at 19:18
Tovolgyi , talan erdeklodj a Soros testverednel , ha elrabolt javakat keresgelsz .
Amugy , talan meg Magyar is lehetnel …..
apro_marosan_petergabor
2018-08-03 at 19:05
A kis videó jó volt. legyszerüsítve összefoglalta a 150-éves törökmegszállás következményeit, de felesleges hozzá(zavaró) a mesterkélt gesztikulálás. Tegyük hozzá, önmagában ez nem lett volna elég Trianonhoz.Ahhoz kellett egy feleslegesen elindított (Ferenc József + a megpuhított Tisza István – ki először ellenezte a háborút), majd elvesztett I. VH, egy gyenge IV. Károly(aki tudta, ogy kellene, de nem mert kiugrani az I. VH-ból) utána egy impotens vezetés (alkalmatlan Károlyi Mihály, idióta hedügyminiszterével(Linder Béla), aki lesezrelte a magyar hadsereget, akkor, mikor meg kellett volna, s meg tudta volna védeni a történelmi Mo addig intakt határait + kommunista Kún Béla, kinek terrorjánál csak gyávasága volt erősebb…).
De kellett hozzá a magyar vezetés kompromisszum keressének hiánya pl. a horvátokkal(szintén Tisza István), akikre a tenger felől lehetett volna támaszkodni.
e.házi bandi
2018-08-03 at 16:12
Amikor a libbant hibbant is, a címben lévő kérdésre sem tud válaszolni, eljött számára a vég, amit szintén nem érzékel, mert érzéketlen. Az ilyen ember miért mutogatja magát, mert ez szinte politikai nárcizmussal ér fel.
##
2018-08-03 at 19:25
Van az a pénz amiért mutogatja magát! Sok csepegtetés jutott azokból az ellopott milliárdokból is, neki is, amit a szoclib kormányok elloptak.
Valószínűleg most is rajta van a kifizetési soross listán, “szolgál” napjainkban is.
Ezek akarnak a nép képviselői lenni????
juhéjtrianondoncsu
2018-08-03 at 14:13
vágó úr szellemi kapacitásait teljesen felélhették a
hajdani kvízműsorok,de az is lehet hogy nagyonis jól
tudja mit mond-csak ahogy általában elvtársait-részint
agymosónak,részint provokátornak használják(tudjuk
van az a pénz) amúgy a török korban is és most is erő-
szak útján került,kerülne hozzánk a muktikulti és a
libbantak szerint feltett kézzel kellene várnunk
Zita
2018-08-03 at 17:42
“vágó úr szellemi kapacitásait” – matematikai esély sincs a létezésére
Katalin
2018-08-03 at 12:54
Mennyit kapott Vago ezekert a kijelentesekert?
Nem egetnem magamat a helyeben, aki olyan muveltnek, okosnak, inteligensnek es jomodunak tartja magat!
Nem kopi magat szembe a tukorbe?
Amiota atnyergelt a celebek koze nem neztem a musorait. Most is csak a sajtoban felkapott kijelenteseire kaptam fel a fejem.
Azt hiszem ezt az embernek mondott lenyt elfogom felejteni?!
Feher Zsolt
2018-08-03 at 12:21
Nem akarok antiszemitäskodni de Buda ostromakor 1686 mikor egesz europa ott tolongot a zäszlok alatt a budai zsek a törökök melett tartottak ki egesz vegig meg fizikälisan is harcoltak a kereszteny seregek ellen.De az is igaz hogy utänna nem hagytak eletben az ostromlok egyet sem. Lehet ezekre a pozitivumokra gondolt vägo professzor.
Zita
2018-08-03 at 17:43
… ilyenek ezek a sémi népek…
János Szabó
2018-08-03 at 11:30
KI AZ A vágó ? CSAK NEM A BÖSZME JOBB KEZE ?
panka
2018-08-03 at 09:45
Gratulálok Emília!
Talpraesett
2018-08-03 at 09:04
J.Attila (fb) pontosan leírta, hogy pl. a Délvidék lakosságát utólag telepítették az 1750-es években, mivel az ott élő őslakosok eltűntek arról a vidékről. Nem véletlenül jelent meg később a helységek neve mellett a -puszta toldalék. Ezt egy DK-snak nagyon nehéz megérteni, mint ahogy azt is, hogy az utólagos telepítésektől éledtek fel pl. a Bánságban is a régi, Árpád-kori települések, ahol pl. a mai napig ö-znek az emberek, mert szegedi származásúak az őseik. Ezeket a leszármazottakat tagadták meg a Gyurcsányista agyamentek 2004-ben.
Süsüke
2018-08-03 at 17:47
Helyes elemzés, köszönöm!
Nézzük_magát_a_dolgot
2018-08-04 at 11:01
Ha csak a Bácskáról-Vajdaságról beszélünk, az igazság itt is többrétegű. A törökök – a Bánáttal és Szerémséggel együtt – tömegmészárlások sorozatával és rabszolgák elhurcolásával a magyarságot kiirtották. A magyarellenesség tovább ülte torát a Habsburgok által. Az elbújdosott, visszatérni kívánó maradék magyarság visszatelepülését minden módon akadályozták, hogy a betelepített svábok és rácok által létrehozott néprajzi tarkaság (multikulturalizmus) Bácskából belső ellentétek által szabdalt, könnyen kezelhető Habsburg-tartomány legyen, ahol a nyakas és önérzetes magyarok nem kerülhetnek többségbe. Egyébként a “szögedinek” hitt tájszólás (egyszótagos és vegyes hangrendű szavak kivételével ë helyett ö) a közhittel szemben nem szegedi “furcsaság”, hanem teljesen általánosan használt volt a magyar nyelvterület teljes déli részén, ide tarozott Somogy és Baranya is. Somogyban még vannak öregek, akik így beszélnek, 40-50 évvel ezelőtt még egyáltalán nem volt furcsa falun ezt a beszédet hallani. Így pl. a Dráva menti Heresznye (herësznye) nevét ma is sok helybeli mondja Herösznyének.
.alma.
2018-08-03 at 07:22
Zsuzsa Tóvölgyi (fb)
Kedves Zsuzsa
előre bocsájtom, hogy nem akarom megsérteni, de olyan, mintha egy kitalált provokációk lennének az ön által írt hozzászólások
hiszen a II. világháború eseményeinek semmi köze sem emberileg, sem logikailag Magyarország török megszálláshoz:
így nem tudom azt gondolni, hogy ön ellenzéki,
és valós, jogos és értelmes panaszt fogalmaz meg a társadalommal szemben, illetve a kormánnyal szemben
valakik a zsidóságot provokálják, a kormányt kompromitálják, és alapvetően a videó nagyon hasznos és fontos témájának megvitatását akadályozzák
remélem tévedek
Aladin
2018-08-03 at 06:43
Komolyan ez a Vágó egy patkány egy féreg, azzal a kaján röhögésével miért nincs ez már az elme korházban? Ez egy marha, na ilyenekböl áll a DK. nem lehet csodálkozni, hogy a szarban uszkálnak.
Talpraesett
2018-08-03 at 09:15
Nem szokásom rosszmájúskodni, de szerb nyelven a “žohar” (ejtsd: zsohár)csótányt jelent.
amarna
2018-08-03 at 06:13
ENNEK A fehérjehalmaznak MÁR RÉGEN OTTHON KELLENE LENNIE—IZRAELBEN,A HAZÁJÁBAN—
MIÉRT ITT RONTJA A LEVEGŐT???
JA–HOGY ENNEK A MIGRÁNSNAK A SAJÁT HAZÁJÁBAN NEM LENNE ILYEN JÓ DOLGA?????
AKKOR Ő MOST MENEKÜLT?????
.alma.
2018-08-03 at 06:34
Valójában számomra ez nem lényeg, hogy mi egy magyar állampolgár státusza.
A videó nagyon jól sikerült minden szempontból.
A tavaszi szavazáson a bevándorlás kérdése eldölt.
Viszont arról egyáltalán beszélni, hogy az “Egri csillagok” kirekesztő mű, – ami a történet idejének korszakára vonatkozik, az akkori eseményeket meséli el, hogy a magyarokkal mi történt, hogy álltak helyt, – én ezt nem tudom elhinni.
Nagyon rossz dolog, hogy a politikai ellentétek kapcsán szinte folyamatosan megy az emberek között a gyülölködés.
Hogy a szereplők valósak e, vagy ez egy mesterségesen létrehozott helyzet, azt nem tudom.
Fogó
2018-08-03 at 06:00
Van benne valami… Vágó Úr áthallásos segítségei valamikor nagyon jók voltak ebben a műsorban. De minden elmúlik, ez is elmúlt. A mai műsorban már áthall a török hódoltság korába. Mert ő hallnok. Hallja a sikolyokat is? Vagy nem azon a frekvencián dolgozik?
Ragnar
2018-08-02 at 23:22
Kedves Zsuzsa! Remélem ön hamarosan egy muzulmán országból fog írogatni 4. feleségként. Gondolom akkor is lelkesen fogja védeni a magyarok gyilkosait. Gyanítom önnek véletlenül sincsenek magyar felmenői mert akkor nem a magyarságot szapulná minden kommentjében. Bizony a magyarságot a több, mint 200 éves folyamatos török háborúk szinte teljesen kiírtották. EZt úgy hívják NÉPÍRTÁS. Ennek köszönhető részben Trianon is. Valamint az, hogy szerintem nincs ma Magyarországon tiszta vérű magyar. Az én őseim egyik ágát is 300 éve hívták a nemesek Magyarországra pontosan a törökök és a Habsburgok rablásait és gyilkolászásait követően mivel nem volt, aki földet művelje. Pedig nem is a Hódoltság területéhez tartozott korábban, ahová költöztek. Rengeteg keresztény menekültet beengedtünk évszázadok alatt, úgyhogy mi magyarok megfeleltünk már évszázadokkal korábban a mai Uniós elvárásoknak. Amúgy meg egy nép sem ártatlan. A magyar sem és magyar nemesség sem, de a kiválasztott nép sem. Hallgassa meg Benjamin Freedman szemfelnyitó beszédét a neten és akkor megtudja, hogy döntöttek emberek millióinak sorsáról pár százan…. Az I. világháború alatt. Nem véletlenül történtek a későbbi németországi történések. Amúgy a zsidó menekülteket a II. világháború kitörése előtt Anglia nem fogadta be. A történelemben minden okkal történik még akkor is, ha a győztesek másképpen mesélik el az előzményeket. Ezért több tiszteletet várunk el öntől hazája és nemzete iránt!
Gijutsushi
2018-08-02 at 22:44
Vágó, a hamis elittudatú “izé” (még az “elvtárs” megjelölés is túlzott tiszteletet jelentene) jó tenné, ha végre meglátogatná a róla elnevezett hidat (vihetné magával Tovölgyi “izékét” is), és ott maradna dolgozni, vagy hagyná feldolgozni magát.
foldesi árpád
2018-08-02 at 21:59
kedves szólók Vágó úr magyarul jól beszélő libériás liberátor néki az ősei nem bujkáltak közel száz évig a körösi nádasokban hogy 1690 táján apadt a törökerő és előjöttek a magyarok és visszaállították a faluképet a gazdaságot templomot építettek és bíztak a keresztény jövőben gyereket szültek ettek ittak hagyjátok Vágót Ő csak egy potyautas
Zita
2018-08-03 at 17:36
nagyon pc-kifejezés ez a “potyautas”
Süsüke
2018-08-03 at 17:41
Nagyon! Inkább xarkupac!
Corso
2018-08-02 at 21:52
Hiszen az. Illetve pontosabban: értéktelen, jelentéktelen, de leginkább hazug, még inkább csak gumicsont, amin csak a dobó rágódik, más csak mosolyog, hiszen oly átlátszó, oly aljas, annyira sekélyes.
borz
2018-08-02 at 20:56
A húgyagyú szellemi vágóhíd gyengén operáló fehérjehalmazai tisztán vörös színben tündökolve fejtik ki mérgezően provokatív agyhelymenésüket. Kik ezek a senkik ? Megvan ! Ideiglenesen hazánkban állomásozó ál muzulmánok.
Több szót nem pazarlok.
Kedves Emilia !
Neked pedig igaz Tiszteletem !
Tikom Adta
2018-08-02 at 20:56
Hogy lehet valaki ekkora buta liba?! Jóságos Isten!
:-DDDDD
Polgar
2018-08-02 at 20:13
Miert mervado ez a kreten alak? Lapozzunk.
Süsüke
2018-08-03 at 17:38
Ez nem mérvadó hanem kretén!
Naprózsa
2018-08-02 at 19:38
Remélem nálunk a sajátjaim mellett sok ilyen épelméjű, erkölcsös fiatalok vannak.
Teljesen normális ésszel belegondolva, a történelem melyik időintervallumában, melyik földrészen volt kedvező az őslakosoknak egy idegen, ráadásul nem is hasonló kultúrájú nép erőszakos és gyors betelepítése?
Más:
Örülök, hogy a kishölgy is rosszallja a Szulejmán, Szultána c. agyrepesztő, túllihegett, műszempillarebegtető muszlim propagandát. A múltkor lekötöztem magam a fotelhez, azzal a céllal, hogy végignézzem mi is folyik szappanopera a’la türkisch módra? A bilincseimet ráztam, hogy ne kelljen végignézni ezeket a: “De hát a muzulmán is épp olyan ember, mint mi!” – gondolkodás céljából készült érzékenyítő trükköt. Amíg még az kancsal Izaura kiszabadítására pénzt gyűjtöttek a mondjuk finoman: az érzékenyek, még lehetett ezen nevetni.
De ez az iszlámpropaganda már nem játék!
juhéjtrianondoncsu
2018-08-03 at 14:21
igen,az RTL ezeket a muzulmánérzékenyítő agymosás céljá-
ból nyomatja,meg hát természetesen van egy kicsit déleb-
bi szál is…
Süsüke
2018-08-03 at 17:39
Jól látod!
Reszelő Aladár
2018-08-02 at 19:27
Néha nem értem, hogy akkor kinek az élete fontos és kié nem. A kitoloncolt migránsé fontos. A megerőszakolté őslakosé nem. Az hogy hódoltsági területek elnéptelenedtek az nem szabad döntés volt, mert vagy elmenekültek onnen akik tudtak vagy LEGYILKOLTÁK őket. Ha Vágó úr nem csak az apjáig tudná visszavezetni a családfáját, hanem esetleg pár évszázaddal korábbra… Bár ha az ő családja szenvedett volna akkor, talán az sem érdekelné.
Kétségtelen tény, ha egy hatalom valamerre terjeszkedett, akkor ott folyt a vér. Mi is idekerültünk valahogy, de Szent István után javarészt maradtunk a helyünkön. Ellenben aki hódítani indult, vagy gyarmatosítani. Magasra pörögne a body count bármely népnél, de szerintem nálunk alapvetően negatív lenne a mérleg.
Tikom Adta
2018-08-02 at 20:59
Hát, valahogy több ezer éve kerültünk mi ide.
Doncsev Tosó
2018-08-02 at 19:17
Vágo is “gyűlölettözsbéli”.
Mire számitottatok?
🙂
túródóra
2018-08-02 at 19:15
Ez egy hazaáruló ,mocskos gazember!
olszal
2018-08-02 at 19:14
A Vágó nevezetű férgeket és kampósorrú rokonait nem is érinthette a török hódoltság, hiszen ő(k) galiciáner(ek) aki(k) a Tovolgyi Zsuzsa nevezetű NER ellenálló hozzászóló rokonaival együtt Galíciában voltak, s valamikor 1872 környékén jöhettek be az országba. Pechünkre…
Süsüke
2018-08-03 at 17:37
Budán volt nem kicsi zsidó közösség és kopt is! A koptokat kiirtották, a zsidókat elvitték a törökök (majd nem sokkal később) visszahozták!
.alma.
2018-08-02 at 19:07
“Ismert tény, hogy a budai rabbi adta át Budavár kulcsait a törököknek.”
Ezt nem tudtam, ez 100%?
Galamb
2018-08-03 at 11:05
Már Gárdonyi is PC volt?
salamander
2018-08-03 at 14:37
Persze. Sőt a dunaparti cipő emlékmű (Pauer Gyulától) is azoknak az áruló zsidóknak állít emlèket, akik elárulták a magyar hadállásokat a támadó oroszoknak. Amikor ez kiderült, a magyarok lelőtték őket. Csak ezt elfelejtik – mint előzményt – negemlíteni.
Pici Tóni
2018-08-02 at 19:06
valóban ÉRVÉNYTELEN ÉRTÉKŰ OBJEKTUM!
Alhonvéd
2018-08-02 at 19:00
Emília! Köszi hogy leleplezed ezt a 2 görényt és pellengérre állítod aberációjukat.
Mátyás
2018-08-02 at 19:00
Szerintem a nácik hatalomra jutása is jó volt, mert Hitler felpörgette a német gazdaságot. A brit birodalom gyarmatosítása is jó volt, mert egy csomó vasutat építettek, és a Hiroshimára ledobott atombomba is pozitív hatással járt, mert újra lehetett építeni a várost, ami sokkal szebb lett, mint a régi. Az igaz, hogy közben sok millió ember meghalt, de az nem számít, ugye Vágó úr?
Hazádnak
2018-08-02 at 18:56
Kedves Zsuzsa, „a magyar jobbágyok sok esetben a török oltalma alá menekültek”,szóval ezt azért kicsit árnyalja a következő-
Török hódoltság
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából
Az 1526, 1529, 1532, és 1541. években hatalmas török seregek vonultak fel magyar területen s a visszavonuló seregekkel a rabságba hurcoltak sorai lépték át a Dunát. Azok a vonalak, melyek a török seregek útjait ábrázolják, egyszersmind a pusztává lett területek térképei is. A közigazgatás összeomolván a rabszolgának hurcoltak pontos számáról nincs megbízható adatunk, de a népesség fogyását és kicserélődésének ütemét mégis elárulják.[29]
Tikom Adta
2018-08-02 at 20:57
Mondom, hogy a liberálfasiszta kt-t szajkózod, szegény liba.
Süsüke
2018-08-02 at 18:46
Nem tudsz írni! Ha még hülyeségeket is írsz az duplán tesz hátrányossá!
Süsüke
2018-08-02 at 18:44
Vágó Úr?! Ez nem úr de egy patkány!