A kültéri hirdetés az egyik legrégebbi hagyományos hirdetési megoldás. A kifüggesztett cégérek voltak az első felületek, ahol a vállalkozások reklámozták magukat, ezek alakultak át idővel értékesíthető plakátfelületekké, az evolúció azonban nem áll meg soha: ahogyan a reklámpiacot, úgy az outdoor piacot is az innovatív, digitális megoldások hajtják előre. Magyarországon több, mint 26 ezer billboard (óriásplakát), 2500 hengeroszlop és több, mint 120 beachboard (strandokon kihelyezett hirdetési felület), valamint számos egyéb értékesíthető out-of-home hirdetési megoldás létezik. A 10 éves működését jubiláló ODEX Outdoor Expert Kft. (ODEX) komplex szolgáltatást nyújt megrendelő partnerei számára, a leghatékonyabb megjelenési felületek biztosításával és a hozzá kapcsolódó jogi- és adminisztratív, továbbá monitoring kiszolgálással.
Minden olyan felület out-of-home piaci szegmensbe tartozik, amellyel akkor találkozunk, ha kilépünk az otthonunkból, így az összes outdoor (szabadtéri-kültéri reklám), indoor (beltéri reklám) és az instore (kereskedelmi, szolgáltató egységekben elhelyezett reklám) felület ebbe a kategóriába tartozik, ahogyan a beacon technológiával működő push reklámüzenet küldése is – mondta el a PestiSrácok.hu-nak Szabó Henriett, az ODEX Outdoor Expert Kft. ügyvezető igazgatója. Az elmúlt 10-15 évben robbanásszerű átalakuláson ment át a kültéri reklámpiac, azon felül, hogy a hagyományos felületek mellett újabb és újabb megoldások jelennek meg, a hirdetési felületek száma is jelentős mértékben megnőtt, arról már nem is beszélve, hogy a médiatulajdonosok száma is bővült. A digitális, innovatív megoldások megjelenésével a hirdetési lehetőségek tárháza tovább bővül, viszont a megrendelői kör nem minden esetben ismeri ezeket az új megjelenési eszközöket, ezért komoly hangsúlyt fektetünk a teljes körű kiszolgálásra – hangsúlyozta az ODEX ügyvezető igazgatója, aki hozzátette, hogy társaságuk abban érdekelt, hogy az out-of-home piac teljes szegmensét, és a hozzá kapcsolódó menedzsment és monitoring, illetve értékesítési stratégiai szolgáltatásokat kínálják partnereik számára.
Komplex szolgáltatás is elérhető
Sok a hirdetési felület, sok a hirdetésifelület-típus, sok a médiafelület-tulajdonos. Joggal jelenthetjük ki, hogy egy laikus hirdető számára a kültéri hirdetési lehetőségek kaotikusnak tűnhetnek. Nem szabad elfelejteni azt sem, hogy a reklámjog, a reklámadó vagy éppen a településkép-védelmi szabályok is meghatározzák a megrendelők lehetőségeit; ezekre, illetve a monitoringozható értékesítési stratégia kidolgozására komplex megoldást kínál az ODEX, amely alkalmas a megrendelői partner versenytársainak elemzésére is. A társaság célja, hogy a megrendelői számára a közterület páratlanul széles, földrajzilag és élethelyzetek alapján célozható elérését, valamint magas kontaktusgyakoriságot biztosítson, egyúttal sokféle eszközt és sok médiatulajdonost felvonultató szolgáltatást nyújtson. Az ODEX függetlenségével és szakértelmével hatékony (látható, működő, megfizethető) megoldásokat kínál bárhol, bármilyen OOH (out-of-home) eszközön. Az ODEX szolgáltatási portfoliójának része az is, hogy naprakész információk és kiemelkedő tapasztalat alapján segítsen tájékozódni a kültéri hirdetési piacon.
Független ajánlatok az ügyfeleknek
Tekintettel arra, hogy Magyarországon nincs egységes táblaminősítő rendszer, és mivel az alacsony értékű felületek is lehetnek felülárazottak, ezért a teljes fellelhető állomány egységes értékelésében érdekelt az ODEX; ezzel a kampányok összeállításakor a megrendelői igények figyelembevételével a legoptimálisabb táblakombinációt tudja biztosítani. “Az ügyfél termék/szolgáltatás értékesítési stratégiájának megvalósításában akkor tudunk segíteni, ha az általunk javasolt felületekkel magas számú célzott (földrajzi, élethelyzet és a vásárlási helyszín alapján) elérést biztosíthatunk, ezzel mindig a legmegfelelőbb célközönséget elérhetjük, és mivel függetlenek vagyunk a médiatulajdonosoktól, az ügynökségektől és a hirdetési eszközöktől, ezért a leginkább független ajánlatokat tudjuk adni ügyfeleink számára” – mondta el Szabó Henriett. Hozzátette:
Társaságunk célja, hogy mind a portfóliónkban szereplő hirdetési felületek sokrétűsége tekintetében, mind pedig a kiszolgálás és menedzselés tekintetében a legjobbak legyünk. Elmondhatjuk, hogy a legnagyobb tapasztalattal rendelkező kollégákkal dolgozunk, a jobbak között a legjobbak akarunk lenni.
Az ODEX célja, hogy az ügyfelei számára mindig magas színvonalon biztosítsa az out-of-home szektor felületeinek értékesítését.
(x)
Facebook
Twitter
YouTube
RSS