Soros György magyarországi divíziója már jóval a választási kampány előtt aktivizálta magát, és pénzt, energiát nem kímélve mindent megtesznek a nemzeti konzervatív jelöltek lejáratása érdekében – írja a Tűzfalcsoport blog.
A Tűzfalcsoport a választások előtt nem sokkal megvizsgálta, hogy az ismert sorosista szervezetek, személyek, lapok mennyit költöttek az elmúlt időszakban a baloldali-liberális jelöltek népszerűsítésére, illetve a fideszes politikusok hiteltelenítésére. A szám megdöbbentő. Ha összefüggéseiben nézzük a történeteket, akkor megállapíthatjuk, hogy a választások előtt működésbe lépett egy olyan, külföldről pénzelt gőzhenger, amely több millió forintot fordított arra, hogy városvezetőket, családapákat, megbecsült politikusokat lejárasson, megbélyegezzen és hiteltelenítsen.
Soros egyik legismertebb katonája Gulyás Márton. Ő működteti a kommunista fegyveres szabadcsapatokról elnevezett, Partizán névre hallgató videómegosztó és Facebook-oldalakat. Egyértelműen megállapítható, hogy igazán nagy aktivitás mindig választások közeledtével érzékelhető a felületeken. Az oldala társadalmi kérdésekről, választásokról vagy politikáról szóló hirdetések tömkelegét tette közzé. Gulyás Mártonék legfőbb célja Tarlós megbuktatása és a baloldali liberális jelöltek propagálása. Nem riad vissza a karraktergyilkosságoktól sem, amelyektől minden jóérzésű ember felháborodik.
A regnáló főpolgármesterről egy több részes „dokumentumfilmet” is forgattak, amelyet epizódonként megközelítőleg 50 ezer forintért hirdettek a közösségi médiában, de az egész Partizán eddig hivatalosan 2 300 000 forintot költött el fizetett hirdetésekre. Azt mindenképp érdemes megjegyezni, hogy a valós költés sokkal nagyobb lehet annál, mint amit a Facebook feltüntet. A Gulyásék által politikai propagandára fordított összeg akár a duplája, vagy a triplája is lehet a nyilvános adatnak. Mindezt egy olyan személy költötte el, akinek Krétakör Alapítványát korábban alaposan kitömte Soros György. Mivel a 2019-es beszámolójuk nem elérhető, ezért csupán a korábbi évire tudunk támaszkodni, abból pedig az derül ki, hogy tavaly is kaptak támogatást Sorostól.
Érdekes, hogy a magánszemélyek 1%-os adófelajánlásból 2018-ban csak 75 000 forint folyt be a Krétakörhöz, jól mutatva, hogy mekkora a valós társadalmi támogatottsága Sorosék bábszínházának.
A másik szervezet, amely aktivizálta magát, az aHang. Ők is Gulyás Mártonhoz köthetőek, a baloldali előválasztás megszervezéséért voltak felelősek. Alapvetően baloldali témákat hirdetnek, de tőlük sem áll távol egy kis jobboldali karraktergyilkosság. Létük eleme Tarlós István hiteltelenítése és a baloldali jelöltek népszerűsítése. Politikai propagandára eddig megközelítőleg 700 ezer forintot költöttek el.
Összességében megállapítható, hogy a mainstream baloldali-liberális médiumok mellett, alternatív oldalak, szervezetek is beavatkoznak a budapesti választásokba Karácsonyék oldalán. Ezen beavatkozókban az a közös, hogy nem tudni, pontosan, milyen felhatalmazás alapján avatkoznak be a magyar önkormányzati választásba.
Forrás: Tűzfalcsoport blog; Fotó: MTI
Facebook
Twitter
YouTube
RSS