Egyre több támadás éri a közutakon dolgozókat – hangzott el az M1 aktuális csatorna péntek esti Híradójában. Felmérések szerint a közúton dolgozók 88 százalékát sértegették már szóban, és több, mint 20 százalékát dobálták már meg munka közben.
Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. szóvivője az M1-nek nyilatkozva elmondta: a közúton dolgozók 88 százalékát sértegették már szóban. A felmérésből továbbá az is kiderült, hogy dolgozóik több, mint 20 százalékát dobálták már meg munka közben. 2000 óta 17 közúton dolgozó szakember vesztette életét figyelmetlen autósok miatt munkaterületen. A társaság folytatja “Biztonságunk az Ön kezében van!” elnevezésű kampányát, amelyben a munkaterületeken dolgozó szakemberek védelmére hívják fel a figyelmet.
Forrás/fotó: MTI
Facebook hozzászólás
sLaci
2019-11-03 at 22:47
Igen, szükséges, de miért pont akkor, amikor ÉN arra megyek! Miért nem csinálják meg 23:59 és éjfél között?! Még egyébként is, amíg elhaladok, arra a kis időre nyugodtan félre állhatnának, utána majd folytatják a semmittevés! Amúgy meg,minek kő?! Van itt Colás doboz, szenya maradék, cserélt pelenka!
Tényleg, láttátok már, kétszámjegyű utak mentén mennyi 0,7 dl borosüveg van eldobálva?
Margit
2019-11-02 at 11:17
Szegyenletes viselkedes, ostoba-primitiv emberek csinalnak csak ilyet.
A munkasok csak az ö erdekükben dolgoznak- javitjak az utat.
Ez tipikus balkani viselkedes- büntezni kell -ha lehet-
ezeket az elkövetöket.
Szabó László
2019-11-02 at 11:03
A cikkben szó nincs arról, hogy az autósok dobálnak. Ezt már a kommentelők egy része gondolja hozzá. Irigy, felhergelt prolik vezetik le így a frusztrációjukat. Mint annak idején a vonatdobáló hülyegyerekek. Addig csinálták, míg egyszer csak lett egy halálos áldozat.
sLaci
2019-11-03 at 22:52
Igen, teljesen életszerű, h. az autóút melletti kerékpárútról dobálnak.
kamcsatka
2019-11-02 at 07:28
draga kedves felhaborodott hozzaszolok. en igen is szoltam mar kina kocsibol amikor 3km.es araszolas utan látom hogy a melosok szendvicset zabalva uldogelnek 10.34kor, vagy beszelgetve tamasztjak a lapatot. egyem a gyenge erzekeny leluket…ezt nevezték inzultusnak? bmeg ezeket kancsukaval kene utni agyon amikor 3000 auto araszolgat kilometereken at, de o nem csinalja azt ami miatt tereles van. buddhák vagytok bmeg mind ha ezt szo nekluk birjatok hagyni.
anonymus
2019-11-02 at 08:44
Akkor szállj ki és csináld jobban. Szervezd jobban. Vezesd jobban. Aztán ugatérozz, te proli.
Ja, hogy nemcsak melóhoz, de vezetéshez is gyenge vagy? Örülj neki, hogy araszolnod kell – addig sem repesztesz a 30-as táblánál kilencvennel, meg bele sem rongyolsz a védett útvonalon közlekedő buszba, mint annyi budai felkapaszkodott úrvezető. Nemhogy az elsőbbség nehéz szegény lelkednek, de a kikerülés meg a kanyarodás szabályait sem tudod felidézni, hiába a segged alatt a céges szalonterepjáró. A vezetők kilencven százalékának be lehetne vonni a jogsiját, mert túl hülyék hozzá. Amikor ’69-ben apám csinálta a B kategóriát, benyalatták vele az egész KRESZ-t, és szóban vissza is kérdezték. Te ehhez gyenge vagy. A nagy arc és a trágár pofa nem pótolja a vezetni tudást, és nem is fogja. Egyszer csattansz, és remélem, hogy a hülyeséged miatt senki nem hal majd meg.
Addig is jó beszólogatást, mert úgysem tanul a magadfajta proli semmiből.
sziporka
2019-11-02 at 02:09
Dobálók autójának rendszámát a közmunkások írják fel , jelentsék fel ,, tanú akad többen dolgoznak egy egy szakaszon.
Közmunkásokra szükség van ,értékes munkát végeznek…. tehetős autósok dobálózó kedvűek inkább a közmunkásokat ajándékozzák meg gyümölccsel pék árúval üdítővel , segítsék őket.
Logikus
2019-11-02 at 00:41
Hát, ettől a hírtől nagyon el lehet szomorodni. Ki az, aki ennyire nem tiszteli a munkás embert? az ilyennek le kéne törni azt a kezét, amivel megdobta a másikat.
Királytigris
2019-11-02 at 00:13
Az embernek megáll az esze! Ez teljesen irracionális viselkedés. A munka nem szégyen, hanem nélkülözhetetlen hasznos cselekedet. Ez különbözteti meg az embert az állattól.
Arról már nem is beszélve, hogy nekünk autósoknak az ő munkájuk eredményeképpen lesz könnyebb az utazásunk.
Folyik a zavarkeltés, az elégedetlenség szítása? Vajon kik szervezhetik? Nagyon “nehéz” kérdés….
Szabó László
2019-11-01 at 21:56
Az ellenségi média hergeli őket a közmunkások ellen. A prosztó pedig azt hiszi, hogy aki sárga mellényt visel, az közmunkás. Mi több, aki dolgozik, aki épít, az csak fideszes lehet. Pusztuljon hát!
Kása mása
2019-11-01 at 23:10
Zsigeri gyűlöletkeltés folyik a ballik oldalon. Cél az anarchia,
és a zavarosban lehet Majdant csinálni.
Kbandi1
2019-11-02 at 09:09
Kifüstölni őket, aztán keressék a kificamodott jogtalanságaikat, Timmermanus és Sargentini harcban állnak? Őket kell megdobálni, hogy helyre zökkenjenek, nem a közúton dolgozókat. Világos, mint a bukott eszme, ugye kedves ballibsik?
Kbandi1
2019-11-01 at 21:39
A haladó kretének már csak ilyenek, mert ők haladók, a munkások pedig csak az úton tartózkodnak az ő privilegizált haladásukat akadályozva. A politikai haladók is dettó ilyenek.
Fehérlófia
2019-11-01 at 21:13
Miért nem lehet térfigyelő kamerákat kihelyezni a munkák idejére és ezt táblával előre jelezni? Ha ennek ellenére zaklatják vagy veszélyeztetik a munkát végzők biztonságát a “bátor” gyökeret gyorsan meg lehet találni.
Öt év sitt, 500 000.- pénzbünti és jogsi bevonás új vizsgára kötelezéssel.
zolatiguszti
2019-11-01 at 20:43
A kedves türelemes mindent jól csináló autósok ugye…Hülyebcigilisek, mer’ nem lehet haladni tőlük, Hülyemunkások nem is dógoznak’.Hülyegyalogos sose figyelnek oda.Hülyekaminosok’ nem lehet őket megelőzni…..Én a közút helyebén ezentúl ha felújítás van egy útszaakoszon minden sávot lezárnék abban az irányban.Osztán’ szevasz’nem kell életre halálra sietni.
kex&sex
2019-11-02 at 00:20
A probléma több oldalú: az egyik csak a türelmetlen autós (bár a többség nem az, csak ma a belügy pótcselekvésként betolta a hisztit a médiába. A másik oldal az eszetlen terelések a “táncoló” sárga szalagokkal és sokszor a rossz táblázással (a kötelező forgalomtechnikai tervek ellenére). A harmadik oldal a kritikán aluli indokolatlanul hosszú kivitelezési időtartam. A negyedik, hogy sebességkontrollt (traffipax, ha úgy tetszik) sem látni az építési szakaszoknál. Stb. Tehát kedves zoltiguszti, nem annyira egyértelmű a dolog, és ezért nem érdemes beállni a hisztizők sorába.
Postiton
2019-11-02 at 03:02
kex,
persze pótcselekvés, ne viccelj már, az autósoknak egyáltalán nem elenyésző az a része aki gyak. állatként közlekedik. Random körforgalomnál, kereszteződésnél várva pl zebránál az ember megszámolhatja hogy 10-ből hánynak van egyáltalán fogalma az elsőbbségi szabályokról (ha van tesz rá) vagy a körforgalom használatáról. Se udvariasság, se követési távolság, se tolerancia. Bunkózás a köbön.
Nézd már meg a halálos balesetek számát idén.
És, ha van egy fokozottabb ellenőrzés, sebességmérés akkor jön az anyázás, hogy így a belügy úgy a rendőrség.
Most tényleg az hiányzik mindenkinek, hogy a biztosítók elunják és berakatnak a egy trackert és utána a vezetési stílus alapján állapítják meg a díjakat, mert hamar eljuthatunk oda.
Jozsika
2019-11-02 at 08:32
26 éve utazom Lengyelországon vagy Kelet Németországon keresztùl és azota is mindig épitik ujitsák az autoutakat.De dudálo paradicsomot dobálo emberekkel nem találkoztamnaz utakon.Bunkok vagyunk s az a baj.Ki kell mondani.Bunko a magyarországi soför.Türelmetlen sztresszes s hamar meghal a közutakon a gyorshajtás miatt is.