A Lakmusz arról ír, a hatályos törvények szerint politikai reklámok formájában is lett volna lehetősége az ellenzéki pártszövetségnek arra, hogy eljusson a közmédia nézőihez, de nem éltek a lehetőséggel.
A baloldali Lakmusz elnevezsű portál arról ír, bár véleményük szerint az ellenzék aránytalanul keveset szerepelhetett csak a közmédiában, ugyanakkor politikai hírdetések formájában eljuttathatták volna üzeneteiket a választóknak, ezzel azonban nem éltek. A portál összesítése szerint a Duna TV-n és a Kossuth Rádión összesen 78 perc 20 másodpercnyi ideje volt minden pártlistát állító pártnak és pártszövetségnek, hogy politikai hirdetést sugározzon. Mint kifejtik, a kampányban 470 perc állt rendelkezésre a közmédiában, amelyet szétosztottak a pártok között, az NMHH információiból ugyanakkor az derült ki, hogyaz ellenzéki pártok egyetlen darab reklámot sem jelentettek meg sem a Duna TV-n, sem a Kossuth Rádióban.
Az ellenzék úgy tűnik csak az erősen kormányellenes RTL Klubon reklámoztatott, ott is jellemzően a DK (84 reklám), az MSZP (55 reklám), a Jobbik (32 reklám), a Párbeszéd Magyarországért (26 reklám) és az LMP (18 reklám). A Momentum Mozgalom például egyetlen reklámmal sem jelentkezett.
Forrás: lakmusz.hu; fotó: MTI
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS