Kisiklott egy tehervonat egyik kocsija csütörtök hajnalban Miskolc és Nyékládháza között, a várhatóan több napig tartó helyreállításig egy vágányon szünetel a forgalom – közölte a Mávinform a vasúttársaság honlapján.
A vagon kisiklását a mozdonyvezető valószínűleg nem észlelte, ezért öt és fél kilométeren mintegy kilencezer betonaljat, útátjárók burkolati elemeit és Nyékládházán egy váltót rongált meg a szerelvényben továbbhaladó, de a sínek mellett futó kocsi. A személyvonatok menetideje 5–10, csúcsidőben 10–20 perccel növekedhet. A forgalmat átszervezik, egyes vonatok rövidebb útvonalon közlekedhetnek vagy kimaradhatnak. Nem közlekedik például a Miskolcról 13.56-kor Füzesabonyba induló személyvonat; utasai a következő, a Miskolcról 14.33-kor továbbinduló személyvonattal utazhatnak Füzesabony felé – ismertették.
Forrás: MTI; Fotó: MTI/Mihádák Zoltán
Facebook hozzászólás
jobbra tarts
2022-08-26 at 10:52
20 évig traktoros volt, nem volt neki furcsa, hogy friss szántást lát a tükörben, sőt!
Vízöntő
2022-08-25 at 19:28
A kiugrott kocsinak fékeznie kellett a szerelvényt! A sofőrnek nem ugrott be hogy valami nincs rendben? Teher, akkor most fizetett a pálya használatáért? Fizesse az okozott kárt is! A sofőr meg ülje le!
IMRE
2022-08-25 at 17:10
Javítva: a13.kocsi siklott ki!
IMRE
2022-08-25 at 16:52
A tehervonat elsőkocsija siklott ki szerencse,hogy nem egy meglévő csúcsot akartak megjavítani De egyszer Newman és Port Hedland között mindent beleadtak, és egy 682 vagonból álló, 7,3 kilométer hosszú, 99 732 tonna össztömegű monstrumot engedtek a sínekre.
IMRE
2022-08-25 at 16:20
2019.09.19-én is kisiklott egy tehervonat Mislolc környékén biztos görbék a sínpályák.
Vizi János
2022-08-25 at 15:43
Egy dunántúli VOLÁN járaton negyed óra után elveszítve türelmemet előre mentem és megkértem a vezetőt, hogy fejezze be a mobilozást, mert emberéletért felel.
Még ő volt megsértődve…
Abádszalók
2022-08-25 at 15:29
Netán rosszul volt a mozdonyvezető?? hogy hogy nem vette észre ekkora távon?? vagy netán nem is figyelt a szerelvényére??? Azért ezt a cselekményt az “átkosban” szabotázsként (munkafolyamat szándékos, tervszerű bénítása, akadályozása ) könyvelték el – és bizony dutyi nélkül ezt nem úszta meg a mozdonyvezető sem, meg az sem aki miatt kisiklott- itt a karbantartáshiányára esetleg a nem megfelelőségére gondolok. Vasutas családból származom – nagyon jól tudom micsoda fegyelem volt a MÁV-nál. Ja hogy a teherszállítást kiszervezték a MÁVból, ami bizony nem volt ráfizetéses!!!! – esetleg nem itt kezdődött a folyamatos “rendkívüli esetek” oka???
Bukohill
2022-08-25 at 15:01
Kezdjük az elején. Hogyan siklott ki? Mit csinálnak/csináltak, vagy nem csinálnak/csináltak a járműjavítóban? Utána jöhet a kérdés, hogy mi történt vezetővel?
Zolika
2022-08-25 at 14:53
9000 beton”talpfa”. Fűteni sem lehet vele.
Gijutsushi
2022-08-25 at 14:05
Esetleg a mozdonyvetető fülhallgatóval mobilozott??
Logikus
2022-08-25 at 13:53
El nem tudom képzelni, hogy hogy lehetséges az, hogy több, mint 5 km-en keresztül nem vette észre a mozdonyvezető, hogy baj van, vagy valaki nem szólt neki….Itt valami svindli van a dologban…
Tamás
2022-08-25 at 13:12
Mi folyik a MÁV-nál? Eddig csak nem jöttek ezek a hírek, vagy a vasutassztrájk mellett némi szabotázs is folyik. Az elmúlt pár hétben ez a harmadik!
Poroszlai Róbert
2022-08-25 at 11:28
zorbán
kamcsatka
2022-08-25 at 11:26
nemár, ez nagyon komoly, 5 km en felszedte a betont? wow…