Sok Anheuser-Busch forgalmazó azt mondja, beletörődtek „a fájdalmas Bud Light-veszteségekbe”, valamint a Dylan Mulvaney-fiaskó után feladták az elégedetlen vásárlók visszacsábítását – írja a New York Post.
Négy hónapos létszámstop és elbocsátások után – egyes sörszállítóteherautó-sofőröket még akkor is zaklattak, amikor a Bud Light eladások több mint 25%-kal csökkentek – az Anheuser-Busch nagykereskedői elfogadták, hogy vevőik egy részét végleg elvesztették, és az új fogyasztókra kell koncentrálniuk.
A fogyasztók döntöttek
– mondta egy texasi székhelyű sörforgalmazó cég egyik, magát megnevezni nem kívánó vezetője, kiemelve:
elhagyták [a Bud Lightot], és ez így is marad.
Hozzátették: az Anheuser-Busch más söreinek, köztük a Budweisernek, a Michelob Ultrának és a Busch Lightnak az eladásai is visszaestek, amióta a Bud Light marketingkapcsolatot kötött a transznemű influencerrel, Mulvaneyvel.
Forrás: Mandiner; Fotó: Twitter
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS