Kedvcsináló reklámfilmekkel hirdetik magukat a TikTokon az embercsempész-hálózatok – szúrta ki a Metropol. A hangzatos szlogenekkel csalogató szolgáltatások Ausztriába 5500, Németországba 6000 euróért kínálnak utazásokat.
Nem mi vagyunk az egyetlenek, de mi vagyunk a legjobbak
Utazások napi rendszerességgel
– ilyen szlogeneket használnak a különböző, kvázi utazási irodaként működő embercsempész-hálózatok, akiknek olyan hangzatos neveik vannak, mint “A miniszter”, vagy “A keresztapa”. A lebukás veszélye nélkül, határsértéseket reklámozva az interneten hirdetik szolgáltatásaikat, amelyek nem csupán utazásból állnak, sőt szállást, étkezést is biztosítanak az alapcsomagok mellé.
Forrás: Metropol; Fotó: MTI/EPA/Sedat Suna (illusztráció)
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS