A budapesti Fidesz Facebook-posztban reagált a budapesti városvezetés nemrégiben kirobbant botrányára, miszerint a BKK tizennégymillió forint összegben adott el tizenötezer jegyet a 100E jelű reptéri buszra azok után, hogy április elsejével felfüggesztették a járatot. Egy azóta kiszivárgott e-mail szerint a BKK kereskedelmi igazgatója még szeptember elején sem javasolta a nem közlekedő 100E repülőtéri járat miatt a jegykiadó automaták szoftverének módosítását.
Az Indexhez eljutott információk szerint szeptember 11-i dátum szerepel annak az e-mailnek a fejlécén, amelyet Tornai Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) kereskedelmi igazgatója küldött, feltehetően a cég munkatársainak. Az üzenet tanúsága szerint az április óta nem közlekedő járatra eladott jegyek problémájának kommunikálásához ad tanácsot. Tornai a következőket javasolja:
Hogyha eddig nem okozott heves anyázást a dolog, akkor ne essünk neki az automaták szoftverének emiatt. A lényeg, hogy tudjunk mit mondani, ha majd valaki médiahabot akarna verni ebből.
A budapesti Fidesz Facebook-posztban reagált a városvezetés legfrissebb botrányára:
- Nem elég, hogy a BKK egy nem közlekedő járatra értékesített jegyet.
- Nem elég, hogy a BKK közel 15 millió forinttal károsította meg így az utasait.
- Nem elég, hogy fülük botját sem mozdították addig, míg a Közlekedő Tömeg fel nem hívta erre a figyelmet.
- Nem elég, hogy mikor kiderült az ügy, hazug módon műszaki hibára hivatkoztak.
De most kiderült, hogy igenis tudtak a problémáról, sőt direkt nem foglalkoztak vele, mert nem volt “heves anyázás”, és elég lesz egy válasz, “ha majd valaki médiahabot akarna verni ebből”. Ez a fajta cinizmus, az utasok ilyen szintű lenézése, a közfeladat ellátásának félvállról vétele megengedhetetlen, méltatlan Budapesthez. Felszólítjuk Karácsony Gergely főpolgármestert, haladéktalanul intézkedjen, hogy a megfelelő szintű személyi konzekvenciák megtörténjenek!
– áll a közleményben.
Forrás: Index, Facebook; Fotó: PestiSrácok/Horváth Péter Gyula
Facebook
Twitter
YouTube
RSS