A Pride-hónap sok liberálist megborított: nemrég kitalálták, hogy legyen a magyar-német meccs alatt szivárvány színű a müncheni aréna, de Dieter Reiter polgármester terve kudarcba fulladt, Niedermüller Péter nagy bánatára. Több nagyvállalat is az LMBT-közösséggel való szolidaritást jelképezi a Pride színeiben villogó reklámjaikkal, ezek miatt eshet meg az is, hogy a mai Hollandia-Csehország Eb-nyolcaddöntőn szivárványba borul a Puskás Aréna, legalábbis a pálya körül a hirdetések bizonyosan.
A mai amszterdami Wales-Dánia meccsen több szponzor is a Pride-hónaphoz igazította az eddigi hirdetéseit – vette észre a 444. A lap fotóin látszik, hogy a Volkswagen, a Booking.com, a Tik Tok, a Just Eat és a Heineken is a Pride-hónaphoz illő hirdetéseket tett közzé. Akadnak szerencsére olyan cégek, mint például a kínai Gazprom és a Qatar Airways, akik maradtak az eddigi reklámjaiknál, a Booking.com viszont azt jelezte, hogy az Eb végéig maradnak majd a szivárványos reklámok. Mint Szijjártó Péter jelezte, a meleglobbi elindította a fake news lavinát Magyarországgal szemben, és az egész európai baloldal elfordult hazánktól. A The Athletic szerint az UEFA azt nyilatkozta, hogy minden partnerük maga dönthet a saját üzeneteiről, az UEFA pedig teljes mértékben támogatja a toleranciát és az elfogadást – írja a lap.
Forrás: 444.hu ; Fotó: Horváth Péter Gyula/PestiSrácok.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS