A reklámadó parlamenti elfogadása nem csupán a Fidesz és az RTL háborúját indította el, de születtek már ötletek újságíróktól arra is, hogy hogyan tudna a „minőségi sajtó” részesülni a költségvetési bevétel elosztásából, vagy más forrásokból adófizetői pénzekhez jutni – írja az ATV.hu, úgy folytatva: elsőként Huth Gergely, a PestiSrácok.hu kiadója beszélt a reklámadó „minőségi sajtó” működtetésébe történő visszaforgatásáról az ATV Hírvita című műsorában. Huth a múlt héten a PestiSrácok.hu felületén részletesen is kifejtette elképzeléseit a reklámadó szerkesztőségek közötti újraelosztásáról. Hasonló gondolatokat fejtett ki a PestiSrácokon közölt véleményében Weyer Balázs, a Főszerkesztők Fórumának elnöke, az Origo és a POSZT volt főszerkesztője. Weyer szerint „középtávon megúszhatatlan, hogy valamilyen módon adófizetői pénz kerüljön a minőségi médiába. Sajnos a jelenlegi folyamatok mellett nem tartható fenn az a szerep, amelyet a média a demokrácia működtetésében játszik, enélkül pedig maga a demokrácia sem” – foglalja össze a reklámadó visszaforgatását célzó törekvéseket az ATV portálja.
Bővebben és videó ITT. Forrás: atv.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS