A Nielsen adatai alapján bukásnak tűnik a közszolgálati televízió új formátuma. A 18-49-es korosztályban az átállás előtt stabilan megvolt a 3-5 százalékos közönségarány délutántól, ez ma már jó, ha meghaladja az 1 százalékot. A jelenségre ad némi magyarázatot, hogy a Duna mint új főcsatorna elszipkázta a nézőket.
Bár az M1-nek az átalakítás előtt a 18-49-es korosztályban stabilan megvolt a 3-5 százalékos közönségaránya délután és este, a március 15-i átalakítása óta nézettségük a nulláhhoz konvergál. Jó, ha meghaladja 1 százalékot – írta a Hír24 a Nielsen adataira hivatkozva.
A teljes lakosságban az M1 korábbi 6-9 százalékos közönségaránya 2-3 százalékra csökkent. A jelenségre ad némi magyarázatot, hogy a Duna mint új főcsatorna elszipkázta a nézőket.
Forrás: HVG.hu
Fotó: hetivalasz.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS