A homoszexualitást népszerűsítő imázsfilmmel rukkolt elő a Pink Budapest. Az imázsfilm célja ugyanaz, mint az előzőnek: a sokat utazó és sokat költő melegek kedvelt célpontja legyen a magyar főváros – írta meg a Mandiner.
2018 után idén is homoszexuálisoknak szóló imázsfilmmel jelentkezett a Pink Budapest (PB) – közölte egy héttel ezelőtt a Kreatív. A reklámipari portál írása szerint a PB mögött álló Humen Travel Turisztikai Egyesület immáron második alkalommal készítette el Budapest LMBTQ-imázsfilmjét annak érdekében, hogy vonzóbbá tegye Budapestet az átlagnál többet utazó és költő meleg turisták számára szerte a világban. Mint kiemelik: amíg tavaly az egyedülálló melegek, addig idén a meleg párok állnak az imázsfilm fókuszában. Jó szórakozást mindenkinek!
Forrás: Mandiner; Fotó: PS/Horváth Péter Gyula
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS