
A Budapest 13. választókerületéért elinduló jelölt a honlapján büszkélkedik azzal, hogy 2004-ben a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeleténél (PSZÁF) helyezkedett el és több mint öt éven át a PSZÁF Felügyeleti Tanács elnökének tanácsadójaként, közel egy éven át pedig a Pénzügyi Stabilitási Tanács szakmai titkáraként dolgozott. Vajda Zoltán vezető beosztású tisztségviselőként a devizahiteleseken nyerészkedett, hiszen jelentős fizetésért tétlenül nézte végig több éven keresztül az eladósodott emberek tönkremenetelét. A bankok bármit megtehettek, mert a Vajda Zoltánnak is vezető beosztást biztosító PSZÁF szemet hunyt mindezek felett, miközben a felügyelet dolga lett volna, hogy feltárja a szabálytalanságokat, majd intézkedjen – mutatott rá a Magyar Nemzet.
Különösen veszélyeztetettnek tekinthetők annak a kilencvenezer lakossági jelzáloghitel-szerződésnek az adósai, amelyek esetében 2009 végén kilencven napon túli fizetési késedelem állt fenn – áll a Magyar Nemzet birtokába került felmérésben. A kármentésre egyik szervezet sem tett kísérletet vagy fogalmazott meg határozott javaslatot. Viszont mindkét szervezetben vezető pozíciót töltött be Vajda Zoltán, akit ezért a devizahitelesek tragédiájának ügyében személyes felelősség terhel. Vajda most a baloldal jelöltjeként szeretne bejutni a parlamentbe.
A baloldali előválasztás alatt derült ki Hollai Gábor XVI. kerületi momentumos jelöltről, hogy egy devizakárosult lakásán nyerészkedett. Karácsony Gergely akkor még miniszterelnök-jelöltként kijelentette, hogy ezért ő biztosan nem szavazna Hollaira. De vajon mit mondana a főpolgármester akkor Vajda Zoltánról, a baloldal képviselőjelöltjéről, aki vezető beosztású tisztségviselőként ugyancsak a devizahiteleseken nyerészkedett, hiszen jelentős fizetésért tétlenül nézte végig több éven keresztül az eladósodott emberek tönkremenetelét? A Budapest 13. választókerületéért elinduló jelölt a honlapján büszkélkedik el azzal, hogy 2004-ben a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeleténél (PSZÁF) helyezkedett el és több mint öt éven át a PSZÁF Felügyeleti Tanács elnökének tanácsadójaként, további közel egy éven át pedig a Pénzügyi Stabilitási Tanács szakmai titkáraként dolgozott.
A baloldal semmit sem tett a kármentésért
Az említett időszakban következett be a devizahitelesek tragédiája, amiért mindenekelőtt az első és a második Gyurcsány-kormány a felelős, hiszen ők kergették bele az embereket a hatalmas árfolyamkockázatú kölcsönök felvételébe azzal, hogy felszámolták a korábban a Fidesz által megteremtett, állami kamattámogatású otthonteremtési hitelprogramot. A szocialista kormányok alatt száznegyvenszeresére (!) nőtt a lakásvásárlásra devizahitelt felvevők száma, de a 2008-as válság idején a baloldal semmit sem tett a kármentésért.
A bankok visszaéltek erőfölényükkel, olyan szerződéseket kötöttek az ügyfelekkel, hogy bármikor felemelhették a kamatokat, költségeik növekedését is áthárították rájuk, és nem fordítottak elég gondot ügyfeleik informálására. A bankok ezt azért tehették meg, mert a Vajda Zoltánnak is vezető beosztást biztosító PSZÁF szemet hunyt mindezek felett, miközben a felügyelet dolga lett volna, hogy feltárja a szabálytalanságokat, majd intézkedjen. A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete által, a bankok adatai alapján készített felmérés megállapítja, hogy a hitelezők fő kockázata 2010-ben az, hogy adósaik jövedelmi helyzete az év során nem javul, sőt a munkanélküliségi és a vállalati csődráta tovább emelkedik.
Különösen veszélyeztetettnek tekinthetők annak a 90 ezer lakossági jelzáloghitel-szerződésnek az adósai, amelyek esetében 2009 végén 90 napon túli fizetési késedelem állt fenn
– szögezték le a felmérésben. A helyzet addig sem volt rózsás, hiszen abban a két évben több mint 30 ezer lakóingatlan került végrehajtási vagy egyéb tartozásrendezési, illetve követelésértékesítési eljárás alá.
Forrás: Magyar Nemzet; Fotó: MTI/Bruzák Noémi
angelblind652
2022-02-02 at 21:24
NOCSAK KLÁRA KECSKEASSZONYSÁG, MAGADRA IS VÁLLALTAD A DEVIZAHITELESEK KÁPOSZTÁJÁNAK MEGMENTÉSÉT VELE KEZDTED?? Lám, lám egyszerre minden a helyére kerül.
László54
2022-02-02 at 18:00
A fajtájának egyik negatív példánya,ennyi!!
Namond
2022-02-02 at 16:32
Királytigris 2022-02-02 at 15:34
Megjegyzem, a hunok elöl és velük együtt nyugatra költöző gótok arianus keresztények voltak. A krími gótoknak bazilikái is voltak.
De kazár uralom alatt hitet válthattak.
A honfoglaló magyar törzsek leletei között ariánus és izraelita jelképeket is találtak.
“Mindezek ellenében az arianizmus tovább nem tarthatta meg magát régi dicsőségében a Római Birodalomban.
Fennmaradt viszont az olyan feltörekvő népeknél, mint a gótok, svédek, burgundok, vandálok és longobárdok, ahol még hosszú évszázadokig megbecsült maradt. De nagyon csalódnék az, ki az arianizmusnak a Római Birodalomban való bukását csupán csak Theodosius szigorú fellépésének és a kormányzási átalakításoknak tulajdonítaná.”
http://magyarkereszteny.network.hu/blog/egyetemes-magyar-kereszteny-ertekeket-kovetok-kozossege-hirei/az-arianus-keresztenyseg-oseink-kereszteny-vallasa-az-apostoli-hitvallas-kialakulasa
Namond
2022-02-02 at 16:14
Királytigris 2022-02-02 at 15:34
Nem állítottam, hogy az askenázik kazárok, fel sem merül bennem, hogy a kazárok nyelvét meghatározni próbáljam.
Már csak azért sem, mivel a politikai egyezségen alapuló nomád birodalmak, az aktuális vezető nép, nemzetség nyelvét, hitét, névi corpuszát követi.
Azt állítottam, hogy a keleti askenázik a Kazár Kaganátus államvallásának, a judaizmus, ógermán eredetű, anyanyelvű követői.
Az adott területen nem volt más judaista hitű és más germán nyelvű népesség.
Más kérdés, hogy szerintem a keleti és az észak-nyugati askenázik nem közös gyökerűek.
hufi
2022-02-02 at 15:47
Köszönöm, hogy megint “kiradírozták” a hozzászólásomat.
Bezzeg a trágár, köpködő, fenyegető, kommentek az kóser?
Királytigris
2022-02-02 at 15:37
Ha valamiben tévednék, nem ártana, ha egy zsidó kommentelő kijavítana.
Királytigris
2022-02-02 at 15:34
Namond
2022-02-02 at 13:26!
Wikipédiából: “Régi elmélet, hogy az askenázi (kelet-európai) zsidóság a kazároktól származna,[3] ezt azonban genetikai vizsgálatok megcáfolták.”
A kazárok nyelve nem a jidis volt, hanem a kazárok valószínűleg egy csuvasos (r típusú, ogur) nyelvet beszéltek, ahogy az onogurok. Alátámasztja ezt a Balhit folytató Isztahri azon állítása is, hogy a kazárok nyelve a volgai bolgárokéhoz áll a legközelebb.[6]
Tehát a galiciánerek nem a kazárok útódai.
A zsidóság a Római Birodalom kegyetlen elnyomása miatt fellázadtak, amit a Rómaiak levertek és kegyetlenül megtoroltak.
132-138 között újabb Róma-ellenes, hazafias felszabadító mozgalom bontakozott ki, amelynek Bar Kohba és Akiba rabbi voltak a vezetői. A rómaiak ezt az utolsó felkelést is leverték és kegyetlenül megtorolták. Az egész zsidó nép büntetéseként megtiltották a körülmetélést, a szombat ünneplését és a Tóra tanulmányozását. Hadrianus császár Jeruzsálemet leromboltatta, és Aelia Capitolina néven római városként építtette újjá és Júdeát is átkeresztelte Palesztinává (filisztea ~ a jóval az izraeli honfoglalást követően valószínűsíthetően Krétáról érkező filiszteusokról). Ezzel kezdődött meg az izraeli törzsek (mind a tizenkét törzs) majd 2000 éves diaszpóralétbe sodródása, melynek napjainkban az alija (a zsidók Izraelbe történő visszatelepülése) tűnik végleg véget vetni.
A zsidók megjelenése Kelet-Európában, és a világ többi részén, ennek a szétszóródásnak a következménye.
Orientál
2022-02-02 at 14:59
Igen azok a kártékony népnyúzók jönnének vissza akik már a Medgyessiék kormányzásuk alatt mint – 2003-as év elején általuk bevezetett családokat érintő törvények – az mszp-sek és szdsz-esek a gyermekes családoktól több állami támogatást vontak mag vagy drasztikusan csökkentettek. Medgyessyék megalapozták ezzel is a később bekövetkező drasztikus igen durva népesedésünk csökkenését. Ez összefügg Hornék Medgyessyék Gyurcsányék és Bajnaikék ahogy külföldieknek adtak el rengeteg állami céget de azért maguknak is loptak rengeteg állami céget és ami Gyurcsány áramvásárlását is illeti na ilyen korrupt húzásaikkal is lettek ők mint Bajnaiék Bigéék …. milliárdosok. Az ilyen Vajda Zoltánok miatt.
aladin
2022-02-02 at 13:44
Vajda te baloldali szemétláda. Probálkozol, probálkozol de úgy néz ki, hogy nálad a szarás megy jobban mint a politika.
Namond
2022-02-02 at 13:26
Rózsa Zoltán 2022-02-02 at 11:32
Nincs igaza.
A zsidó vallási közösségek, üldöztetésük miatt elvárják a többségi nemzetek előttük megalázkodását és számukra kártérítését.
Ezért bizony hogy a többségi nemzetek elvárhatják a zsidóüldözéseket és nemzetellenes cselekedeteket IS folytató szervezetek zsidó alapítói, támogatói, gyilkosai miatti bocsánatkérést és kártalanítást.
Ha a holokauszt igazságtételi szervezetek nevesítik a többségi nemzetből elkülönítendő bűnelkövetőket, minimális elvárás, hogy nevesítsék és megtagadják a liberális bolsi-náci rendszerek zsidó elkövetőit.
Ne mondja, hogy lehetetlen, mert nem egy példa van a családból, zsidó közösségből de még a zsidó hitből is – az előírások megtagadói és elmulasztói – kitagadásra.
Az elvárásom igazságos.
Csak is ez az öntisztuláson és múlttal szembenézésen alapuló egyenlő elbírálás lehet a kiegyensúlyozott társadalmi kapcsolatok alapja.
Ami a “galiciáner” megkülönböztetést illeti, ugye köztudott, hogy a Kárpátok keleti oldalán Litvániától Ogyesszáig élő zsidó közösségek, a zsidó hitű Kazár kagánátus gót alattvalói leszármazottai.
Akiket a kagánátus török elözönlése indított vándorlásra, nyelvük nem is a héber, hanem a germán eredetű jiddis, csoport nevük, askenázi.
(Közöttük végzett több 100 ezres pusztítást a Román Királyság hadserege és ölte őket temetetlen halomra a Vasgárda.
Őket adta el őket a Szovjetunió Izraelnek, melynek pénzügyi oldalát hazánkban a Leumi Hitelbankkal vezényeltek le óriási – meg nem térített – nemzetgazdasági hiányt okozva.
Ami hiány ugyebár nem szerepel a magyar kormányok által fizetett zsidókárpótlásokban, azok részeként.)
Tehát a “galiciáner”-ek genetikailag germánok, nyelvük az ónémettel rokon gótnyelvből fejlődött ki.
Tekintve, hogy a zsidóság hitében egységes, hazánkban NEM nemzetiség, ilyen megkülönböztetés nem ildomos, még akkor sem ha a zsidó hitűek maguk között, maguk is csoport képző különbséget tesznek a jiddis (askenázi), ladino (szefárd) és héber anyanyelvű hívek között.
(Bár manapság mintha a jiddist igyekeznének felszámolni politikai okból.)
Az Ön által felvetett megosztás, nem a közösség saját belső ismeretei által megalapozott, hanem egy külső, nem minden személyre igaz gunyoros megkülönböztető csoport képzés, aminek van egy, “r” betűvel kezdődő szakszava.
Ezt még akkor sem támogatom, ha a Partiumból származó bajkeverők közül, az egyik legnagyobb kártevő, Jászi Oszkár (aki ugye nem volt héber és szefárd sem) is ide sorolható lenne.
Zoltaiguszti
2022-02-02 at 12:58
Miközben elmondjuk hogy sok rendes zsidó is van aki az országért dolgozik, történelemben visszafelé haladva egyre sűrűbben derülnek ki furcsaságok régi hasonló zsidókról.
Ha elfogadom azt amit Rózsa úr ír hogy nem várhatjuk egy nép tagjától se hogy megtagadja a sajátjait, márpedig miért ne fogadnánk el ugye, akkor ezzel be is ismertük azt hogy ha pengeélre kerül ez az ország a benne élő zsidóság a zsidóság érdekeit fogja követni.
Ezzel se lenne baj, ha azt az érdeket nem ma DS címkével jelölt globalista világvezető elit zsidóság diktálná….Továbbá a saját hazájukban próbálnák azt megvalósítani…….Erre mindíg az a válasz hogy Mo is az ő hazájuk.
Hát csókolom ha nemzet zömét alkotó Magyarság nyilvánvaló érdekével szemben cselekszenek akkor egészen biztosan nem.
A Magyarság nem születés hanem viselkedés kérdése. Ha valaki a zsidó érdeket helyezi a választható Magyarral szemben egy országban aminek a neve is Magyarország akkor az nem Magyar érdeket testesít meg ami lehet legitim is MINDENHOL MÁSOL, de itt hazaárulás lesz neve már elnézést.
Még valami, történelmi kutató munkák lassan kiássák a homok alól a FED gazdái vezető zsidó bankárok és a mai modern DS alapítók financiális és más segítségét mint III Birosalom mind CCCP esetében. Azért illene már annak is utána nézni a menekülő zsidóságot miért nem fogadta be vagyonnal együtt se szívesen az USA , GB , utóbbi még a Palesztin dominumaiba se.
És hogy kik súgdosták és miért ezt az álláspontot a döntéshozók fülébe?
Én a mezei Magyar paraszt eszemmel azt mondanám ha valaki egyik kezével tilt a másikkal meg pénzel akkor bekövetkező események igen csak az ő akaratát tükrözik.
Vajon tényleg akkora ötlet nem megtagadni a zsidóknak a zsidó népet ha már amúgy se Izraelben élnek? Mert úgy tűnik ahonnan fő szellemi irányok jönnek rég megatagadták őket.
Kik is intézték úgy hogy egy rakás zsidót elrakjanak mind III Birodalomban mind CCCP -ben?
Kik pénzelték ezeket? Kik adták az ötleteket?
Utána meg ránk köpködnek egy megszállás meg a háború után egyik legnagyobb megmaradt zsidó diaszpóra után. Hogy maradtak ezek életben? Jahve lebegett felettük?
Tehát sztem nem kell megtagadni a saját népem céljait = költözök haza és ott.
Idegen országban és nép között próbálom a zsidó érdeket előtérbe helyezni = hazát fogok árulni és ne lepődjek meg akkor vádon.
Én értem hogy alapjában a zsidóság kozmopolita kultúrálisan, CSAK A VILÁG ÖSSZES TÖBBI NÉPE MEG NEM:És ezek zöme foglalt is hazát ezen a bolygón még időben. Lehet ezt erőltetni baszott nehéz megjósolni az eredményt.
Arról mi nem tehetünk hogy a Zsidóság ott hagyta Jahve által neki adott földet. Arról se utána se foglalt magának időben sehol egyet. De hogy zabosa lesz attól mindenki ha világot már eddig is 80% -ba privatizáló zsidók álláspontja lesz támogatva az ő hazájában nem csak Mo-n na arra mérget lehet venni. Érdemes fenntartani a kis hálózatokat és üzemeltetni segítve őket.
Bár sztem ez olyan mélyen gyökerezik a zsidó kultúrában hogy ,már észre se veszik mit művelnek.
Ami a cigányságot illeti. Régi jól bevált technika zsidóság kisebbségi pozícióját összemosni cigányokéval de több igen durva eltérés is van.
1 A cigányság jelentős részének minta a Magyar. Magyar mód Magyar szinvonalon akar élni. A zsidóság nem ők lenézik a Magyarokat, kultúrálisan pedig egyértelműen magasabb szintre helyezik magukat.
2 Ebből adódóan Cigány Magyar vegyes házasságra van bőven példa. Sőt növekvő számban van példa rá! Ahogyan cigányság kultúrálisan jön föl megszűnik az a határvonal ami korábban útját állta ennek. A cigányság egy része elindult az elmagyarosodás útján. De mint említettem ezt ők jelentős részben akarják is. Hiszen sokan érzékelik hogy hagyományos életmódjuk gyakorlatilag nyomorukat konzerválja csak.
3 Cigányság nagy tömegei léptek be a hazai munkaerő piacra is de külföldire is. Ezek elhagyják a hagyományos életmódot és kultúrát váltanak. Ha ezt nem lehet a cigányság részéről a cigány nép megtagadásának tekinteni akkor nem tudom mit lehet annak? Azon kívül hogy az illető cigánynak néz ki, felveszi a hagyományos ruháját, beszél cigányul és megcsinálja az ételeit elénekli a dalait eltáncolja táncait miben cigány még az illető?
Annyiban mint amennyiben paraszti ma falusi lakosság aminek nagy része nem művel földet és valami teljesen másból él?
A cigányság kettéhasadása már folyamatban van nem elindult. 15 éve ha Tesco kasszában cigányt látok rendőrt hívok.Az utca tele dizájn hajjal belőtt divatos fiatal cigányokkal akik ápoltak.
Olyan cigányok képesek régen ismertelen udvarias viselkedésre hogy döbbenet. Munkás ruhás idősebb cigányt löktem meg véletlen a boltban ő kért elnézést, pedig én löktem meg!
Döbbenet! Percekig nem tudtam szólni az eset után úgy megleptek.
És tudja mit örülök neki! Örülök!
Hogy nekünk hogy tele van a faszunk már a tolvaj késelő nemierőszakoló cigányokkal itt…..Ja csak az új cigány akkor miben lesz cigány? Semmiben egy kis kultúrális mázban, elmagyarosodik.
Csak őket ez nem zavarja. Zsidóság erre sértésként tekint.Hja akkor otthon a 4 fal között lehet zsidó érdekeket erőltetni nem az én hazámban.
Zoltaiguszti
2022-02-02 at 12:25
Kun Miklós a 80-as években ugyanolyan lelkesedéssel mentegette nagypapit Kun Bélát történelmi tanulmányaiban ahogy megbélyegezte Nagy Imrét részben helyesen csak ő nem úgy meg nem azért.
Maradjunk abban hogy Kun olyan mint a regényíró Nemre volt módszerváltás után amikor a Sci Fi után megpróbált pornót is írni, mert akkor arra volt igény.
Lényeg az érvényesülés nem a konzekvens álláspont.
Történelem alakító szakkör.
Torockó
2022-02-02 at 12:14
Tudja valaki definiálni a “magyarozik”, “zsidózik” igéket (természetesen általános, egyformán vonatkozó módon)? Vagy csak használja mindenki az utóbbit, bele a nagyvilágba?
Királytigris
2022-02-02 at 11:46
Rózsa Zoltán2022-02-02 at 11:32!
Igaz amit ír, DE! Kik szavaznak a galiciánerekre?
És ez a lényeg!
Rózsa Zoltán
2022-02-02 at 11:32
Rendben itt még néhány másik aspektus – megint kellő tisztelettel szeretném vázolni azt a véleményemet, hogy a nyilvános megtagadás faji vagy vallási alapon nem elvárható.
***
Lássuk csak az első példát:
mi van a cigányokkal? A Kádár korszakban meg volt a társadalmi helyük és szerepük ami rendesen megkötött, megszilárdult Magyarországon. 89 után talajt vesztettek lettek, munkanélküliek, bűnözők, drogosok, maffiák – tisztelet a nem kevés és nem ritka kivételnek, voltak a zenészek, művészek, kereskedők. Politikai vonalon teljes a káosz, az anarchia és a legatyásodott csőd a cigányság körében. Mi volt Horn-Gyurcsány-Medgyessy-Bajnai korokban: Kolompár Orbán, Horváth Aladár vagy a nemrég elhunyt Setét Jenő. Mohácsi Viktória a híres cigány “érdekvédő” aki szerint a nem cigány magyarok minden reggel cigány magyarok vérét isszák kávé helyett. Emlékeznek még?
Mi volt a Fidesz érában: Farkas Flórián. Beljebb vagyunk vele? Nem… hadd ne részletezzem.
Volt itt egy üstökös: Cserdi polgármestere, Bogdán László. Mindenki hitte, hogy most más lesz. Cigány és nem cigány magyar. Mi lett belőle? Felakasztotta magát mielőtt nyilvánosságra került volna, hogy hány száz milliót lopott a közpénzből…
Várjuk-e el ezek után, hogy cigány tagadja meg a másik cigányt? Előre szólok: nem fogja, soha. Az más, hogy egymás közt elítélik és kellő formában el is intézik. De nyilvánosan egyik a másikat nem fogja megtagadni azért amit tett.
Egyébként a minap történt ORÖ választás kudarca, botrányos jelenetei, pofozkodás, üvöltözés önmagáért beszél. Mit szóljunk mi mindehhez nem cigány magyarok?
***
Itt a második példa:
Vona “Zázrivecz” Gábor. Az Árpád sávos “nagymagyar”. Szúrós tekintetű, menetelős hungarista forradalmár. Valamikor egy 20%-os parlamenti erővel bíró párt elnöke. Mi lett vele? Hát talán Vona nem ugyan olyan áruló? Ezen az alapon talán nem ugyan olyan magyargyűlölő? Az erkölcs prédikátor Zázrivecz ráadásul a politikai bőségben megrészegülve agyba-főbe csalta a feleségét csak úgy mint Jákob Péter. Ez azért tartozik ide mert megint csak bort iszik vizet prédikál. Megvetette valaki nyilvánosan – azon kívül, hogy a székelyek elzavarták a rákba Marosvásárhelyen? Nem… Mai napig fel-felúszik a közéleti pöcegödör aljáról ide kuruttyolni hol az ATV-n hol máshol.
Harmadik példa:
SzDSz. Fodor Gábor, Kuncze, Magyar Bálint és még sokat sorolhatnám.
Életpályájukat, magyarság érdekében kifejtett munkájukat most nem ecsetelném. Valaki megtagadta őket nyilvánosan valaha?
****
Akkor ezt ne várjuk el a zsidóktól se. Zsidózni viszont káros…
Ahogy mondtam: ezek galiciánerek, nem zsidók.
Namond
2022-02-02 at 11:06
Rózsa Zoltán 2022-02-02 at 10:42
A cikk ugyan nem egyes vallási felekezetek erkölcsi, morális tanításai megsértéséről szól, hanem gerinctelen egyedek munkaköri kötelesség szegéséről.
De, ha már a történelmi igazságtétel szóba került, annak két oldala van, ha igaz Rózsa úr az Ön állítása:
“Summa summárum számomra Vajda, Magyar György, Klub Rádió, Zamecsnik, Alföldi és még sokáig sorolhatnám a magyargyűlölők névsorát – szóval ők nem zsidók. Értem a célzást a többieknél és egyetértek, hogy őket még a sajátjai is megtagadják viselkedésük, közéleti magatartásuk okán akár remek szakemberek saját szakmájukban akár tehetségtelen, buta suttyók ….. megélhetési parazita.”
Szerintem elvárható, hogy a zsidóság köré szerveződött valamennyi közösség
NYILVÁNOSAN tagadja meg őket, a múlt emberellenes bűnözőivel együtt.
Rózsa Zoltán
2022-02-02 at 10:42
Kötelező és tengermély tiszteletadás mellett szeretném építő kritikámat megosztani a zsidózó hozzászólókkal. Ez a válogatás nélküli, kollektív lezsidózás eddig soha nem vezetett semmi jóra és most sem hinném, hogy jót tesz. Magyarországon nagyon sok, derék, a haza ügyét szolgáló zsidó származású és/vagy vallású honfitársunk él akik megbecsült tagjai a társadalmunknak és feltétlen tiszteletet érdemelnek. Nem kell neveket mondanom de talán egyik büszkeségünk itt Kun Miklós történész professzor. Kiváló tudós és elévülhetetlen érdemekkel bír a 20. századi történelem kutatásában, feltárásában és minőség publikálásában. Fantasztikus tanár és kitűnő történész – Kun Béla unokája akit gyanítom nem kell bemutatni. Értik már?
Javasolnám itt Tóth Gy. László írásait akinek életpályájából csak néhány részlet – akit jobban érdekel megtalálja a teljes önéletrajzát a honlapján.
1998-2002 Orbán Viktor miniszterelnök főtanácsadója, a Miniszterelnöki Hivatal főtanácsosa
2001-2012 kurátor, a kuratórium elnökének helyettese, Közép és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány (Terror Háza, XX. és XXI. Századi Intézet)
2012-2018 Dr. Fazekas Sándor miniszter kommunikációs főtanácsadója, Földművelésügyi Minisztérium
2018- Prof. Dr. Kásler Miklós miniszter tanácsadója, Emberi Erőforrások Minisztériuma
****
Tóth Gy. vonatkozó írása itt olvasható:
https://tothgylaszlo.wordpress.com/2017/06/15/a-magyar-zsido-egyutteles-breuer-peter-es-kende-peter-allaspontjanak-tukreben/
****
Szintén emlékeztetőül a Kosztolányi és nemzedéke 1914-18-ban olvasható:
” Kosztolányi zsidóságról szóló háborús írásai szempontjából Ormos Mária monográfiájának az idevágó, lényeges megállapításai érdemelnek figyelmet. Ágoston két csoportra osztotta a zsidóságot: „Egy részét magyar szempontból veszélytelennek […] tartotta […]. Másik részét azonban, azt, amelyik nemrégiben jött az országba, és nem hasonlított a régen megtelepedett zsidókhoz, nem beszélte a magyar nyelvet, megtartotta ősi (annak vélt) ruházatát, szokásrendszerét, nos, ezeket a zsidókat látni sem akarta az országban. Ezzel beleillett a »galiciánereket« ostorozók táborába.” ORMOS Mária, A katedrától a halálsorig: Ágoston Péter 1874–1925, Bp., Napvilág, 2011, 73. ”
****
Summa summárum számomra Vajda, Magyar György, Klub Rádió, Zamecsnik, Alföldi és még sokáig sorolhatnám a magyargyűlölők névsorát – szóval ők nem zsidók. Értem a célzást a többieknél és egyetértek, hogy őket még a sajátjai is megtagadják viselkedésük, közéleti magatartásuk okán akár remek szakemberek saját szakmájukban akár tehetségtelen, buta suttyók – mint például Alföldi a ripacs vagy Vajda a megélhetési parazita.
Mindazonáltal én nem zsidóznám le őket. Galiciánerek… őket még a zsidók is megvetik.
Királytigris
2022-02-02 at 09:29
Feljelentés a bankok, és ez a disznó ellen megtörtént?
Vagy az egész ügy megmarad megint a nyafogás szintjén?
tarcsa
2022-02-02 at 09:26
Ez az aljas alak a rendszerváltás óta próbál bekerülni a nagypolitikába. Szerencsére sokan tudják róla, hogy gátlástalan és aljas alak. Erkölcsről prédikált, miközben feleségestől szexpartner közvetítőt tartott fent. Mindig, minden választást elveszített, mert a degenerált hazudozáson kívül csak a lopáshoz ért. Igazi libernyák, akit még a tisztességes zsidók is kiközösítettek. Olyan, mint a jelenlegi futtatói. Szerencse, hogy a választásokon ismét hatalmas bukta vár rá. Abban a kerületben nem elhülyült belpestiek és tarisznyás értelmiségiek élnek. Viszonylag kevés a Márki-Zayhoz és Szabó Tímeához hasonló hazaáruló ügynök is.
Rózsa Zoltán
2022-02-02 at 09:18
Ezen ne csodálkozzon senki. Vajda gyűlöli a magyarokat. Zsigerből. Szavazói ugyanúgy gyűlölik a többi magyart mint Vajda – irigységből, minél rosszabb annál jobb életfelfogásból vagy a dögöljön meg a szomszéd lova ha már nekem nincs filozófia mentén. Vannak ilyenek, ezekkel nem lehet mit kezdeni – magyar útlevéllel rendelkező magyargyűlölők akiknek a szavazata épp annyit ér mint az enyém, vagy Orbán Viktoré.
Vajda nincs egyedül ez élősködő, gyűlölködő közéleti szereplésével.
Magyar György – micsoda név, a sors fintora – ugyanúgy lerántja a magyarokat börtönbiznisszel, alaptalan szegregációs perekkel csődbe visz egy települést szemrebbenés nélkül. Gyűlöli a magyarokat és a magyarok sikerét.
Zamecsnik Péter ügyvéd kollégája, remek jogász – de gyűlöli a magyarokat. Mindenkit megvéd aki megkárosítja a központi költségvetést, kilöveti az emberek szemét elállatiasodott pribékekkel, véreskezű maffiafőnököket – Gyurcsány, Gyárfás stb.
Pénzügyi szakmákban is vannak tucatjával országrontó, az egységet széttaposni akaró, mások felett uralkodni, felülről diktálni vágyó honfitársak – Király Júlia, Surányi soroljam még?
Média vonal: Bolgár György, Zentai Péter, Dési János – például a komplett Klub Rádió
Művészek közt: Gálvölgyi János, Kulka János, Alföldi Róbert (már ha ezt a tehetségtelen, főállású buzit lehet ide sorolni)
Sokan vannak…
Vajda azonban más. Megkülönböztethető a felsorolt magyargyűlölőktől, Vajda egy újabb generáció. Vajda nem fejlettebb a többihez képest inkább devolúciós jeleket mutat. Primitív, bunkó és agresszív. Ha kell zsarol, vegzálja a neki nem szimpatikus munkatársait vagy a vele nem egyetértőket – mondjuk követi őket az utcán egészen hazáig, megfigyel. Ebben a tekintetben passzol a karaktere Marki-Zay szociopata személyiségéhez.
Vajda mindent és mindenkit lenéz, megvet. Számára kizárólag a saját érdekei számítanak azok is csak rövid távon – azonnali haszon kell. Ebben is egyezik Marki-Zayyal.
Sokan vannak… nagyon sokan. Szavaznak, ugyanolyan értékkel mint mi. Nekünk többen kell lennünk! Tegnap megkaptam az értesítőt. Készülök…