A fővárosi Fidesz állította össze a táblázatot, amelyből kerül, mennyit költöttek eddig csupán a Facebook-hirdetések tekintetében Karácsony Gergely kampányára. Amint a táblázatból kiderül, a folyamatosan pénztelenségre és kifosztott önkormányzatokra panaszkodó főpolgármester miniszterelnök-jelöltsége eddig csupán a közösségi média területén több mint harmincegymillió forintot kóstált.
Már eddig is súlyos tízmilliók jutottak Karácsony Gergely kampányára. A főpolgármester közösségi oldalán most arról panaszkodik, hogy szerinte a Fidesz pénzt költ az ő lejáratására. Szerintünk a tények megismertetése a közvéleménnyel nem lejáratás. Azok eltitkolása inkább a sunyiság. Közben azt is elfelejti megemlíteni Karácsony úr, hogy mostanáig több mint 31 millió forintot költöttek támogatóival a személyes Facebook oldalának hirdetéseire.
– pártja, a Párbeszéd Magyarországért több mint 20 millió forintot fizetett ki eddig
– egy civil szervezet, a Mindenki Budapestért Egyesület több mint 9 millió forintot költött rá
– Budapest Főváros Önkormányzata pedig 1,7 millió költségvetési forintotTisztázzuk: a pártelnök, főpolgármester és mára miniszterelnök-jelölt-jelölt közösségi oldala nem egyenlő a Fővárosi Önkormányzat közösségi oldalával. Karácsony Gergely közösségi oldala egy tisztán politikai oldal, amelyen a saját kampányát építi napról napra. Így tett 2019-ben az önkormányzati választások előtt és így tesz most is. Többek között ezen az oldalon jelentette be, hogy elindul a baloldali előválasztáson. Tisztelt Főpolgármester Úr! Szeretnénk, ha tételesen elszámolna a több tíz millió forinttal, amit kizárólag a Facebookon saját politikai céljaira és a kormány támadására költött el!
– írják a fővárosi Fidesz közösségi oldalán.
Forrás: Facebook; Fotó: Facebook
Facebook
Twitter
YouTube
RSS