Karrier- és Hallgatói Szolgáltatóközpont nyílt a veszprémi Pannon Egyetemen, azzal a céllal, hogy segítse a fiatalok tudatos életpálya döntéseit. A karrier- és szolgáltató központ új szervezeti egységként működik és közvetlenül rektori irányítás alá tartozik. Készségfejlesztés valamint kompetenciafejlesztés mellett a hallgatók munkaerőpiacra lépését, az arra való felkészülést is segítik.
A Szolgáltatóközpont elsődleges célja, a hallgatói életpálya sikerességének elősegítése és támogatása. A szolgáltatói tevékenység már az általános- és középiskolákban elkezdődik és hidat kíván képezni a tanulmányi élet és a munkaerő piac között – olvasható a Pannon Egyetem honlapján.
A Karrier- és Hallgatói Szolgáltatóközpontban elsősorban pályaorientációs tanácsadással, önismereti csoportfoglalkozásokkal segítik a fiatalok tudatos életpálya döntéseit. Az aktív hallgatók számára információs szolgáltatást, egyéni karrier- és pszichológiai tanácsadást, készségfejlesztő-, önismereti- és kompetenciafejlesztő tréningeket, valamint álláslehetőségek széles tárházát kínálják.
Szoros kapcsolatot ápolnak a munkaerőpiaci szereplőkkel is, amelynek köszönhetően a hallgatók számára a legaktuálisabb munkaerőpiaci trendek, munkáltatói elvárások is elérhetővé válnak.
Facebook
Twitter
YouTube
RSS