Folyamatos informatikai támadások és túlterheltség miatt zavar lépett fel a BKK online utastájékoztatási felületeinek működésében (BKK.hu, BKK Info webes és mobilalkalmazás), a társaság mindent megtesz a helyzet mielőbbi megoldása érdekében – közölte a Budapesti Közlekedési Központ szombaton az MTI-vel.
A BKK a közösségi közlekedéssel kapcsolatos információkat a BKK Info rádiós tudósításain keresztül és a BKK Facebook-oldalán teszi elérhetővé – jelezték. A közlekedési vállalat megerősítette a helyszíni utastájékoztatást is a forgalmi akadályoknál és forgalmi zavaroknál. A közleményben hangsúlyozták, hogy a főváros közösségi közlekedésének kiszolgálása továbbra is zavartalan.
Dabóczi fejét követeli az LMP
Mennie kell a BKK vezérigazgatójának, Dabóczi Kálmánnak – jelentette ki Csárdi Antal, az LMP fővárosi képviselője szombaton Budapesten sajtótájékoztatón. Közlése szerint most Tarlós István főpolgármester térfelén pattog a labda, akinek vissza kellene hívnia a BKK vezérigazgatóját az évek óta fejlesztettel párhuzamosan kialakított online jegyrendszer botránya miatt. Hangsúlyozta, az elmúlt év fejlesztéseivel szerzett hitelességet lenullázó, párbeszéd helyett lekezelő, cinikus módon nyilatkozó közlekedési cég helyett szolgáltató szemléletű önkormányzatra és BKK-ra van szükség. A politikus elmondta: ha az augusztusi fővárosi közgyűlésig nem távozik pozíciójából a közlekedési cég első embere, az LMP kezdeményezni fogja a menesztését, egyben vizsgálják, tegyenek-e feljelentést hanyag- vagy hűtlen kezelés miatt az “informatikustanoncok” ismereteivel is kijátszható rendszer miatt.
Forrás: MTI, fotó (Illusztráció): Thinkstock
Facebook
Twitter
YouTube
RSS