Gyerekkereskedelem a bulvárban? Igen, ez a mai napig létezik és a szülők még mindig nem szégyellik magukat miatta. Kulcsár Edina és férje, G.w.M a napokban mutatta meg öthónapos kisbabájukat, nem máshol, mint a Story magazin címlapján. Májusban született meg a pár kislánya, akit Amarának neveztek el. Kulcsárék így már öt gyereket nevelnek közösen, mivel mindkettőjüknek született egy-egy lány- és egy-egy fiúgyermeke előző kapcsolataikból. Amara arcát elsőként a Story magazin címoldalán mutatta meg a pár, illetve a fotózás mellett egy interjút is adtak a lapnak.
Mivel nem vagyok hajlandó pénzt kiadni a Story magazinért, ezért csak néhány részletet tudok most veletek is ismertetni a rendkívül színvonalas interjúból, amelyből többek között kiderül, hogy Amara konzervatív nevelést fog kapni, és fontos lesz a szülők számára a kislány iskoláztatása is. Kulcsár Edina természetesen mindenben egyetért a férjével, és egyáltalán nem látja jövőbeni problémának azt, hogy az első házasságából született két gyereke az apjuk révén más, feltehetően kevésbé konzervatív nevelésben is részesül. A magazinnak nyilatkozó pár elárulta azt is, hogy nem állnak meg egy közös babánál, mert mindig is nagy családot szerettek volna. Kulcsár Edina arról is beszélt a Storynak, hogy a munkába már 100 százalékosan sohasem fog visszatérni, főállású édesanya marad, ami mellett működteti a vállalkozásait, és influenszerkedik, mindezt pedig otthonról fogja végezni.
Van az a pénz…
Érdekesség a történetben, hogy Kulcsár Edina és férje gyermekük születése előtt még arról nyilatkoztak, hogy nem szeretnék a nagy nyilvánosság elé tárni kislányukat. Ez az álláspont a két celeb részéről azonban nem tartott túl sokáig, van ugyanis Edinának Instagramon egy úgynevezett “közvevítéscsatornája”, amelyben “közvetlenül” tud beszélgetni bármikor a legnagyobb rajongóival. Az egykori szépségkirálynő itt érezte szükségét annak, hogy “megszavaztassa” követőivel, ők megmutatnák-e a kislány arcát a helyükben.
Értitek, kétezer KÖVETŐ szavazza meg, hogy az alig fél éves kislány szerepeljen-e egy magazin CÍMLAPJÁN vagy sem. Már ez önmagában bicskanyitogató húzás szerintem, de a történetnek még nincs vége. Tehát Edina a csoportban úgy fogalmaz:
a ti hatásotokra úgy döntöttünk, hogy megmutatjuk őt!
Ennek bizonyára az összes ismeretlen követő rendkívül megörült, hiszen egy Edina kaliberű influenszer miattuk döntött úgy, hogy ország-világ elé kiteregeti újszülött lányát. A volt szépségkirálynő ugyan hozzáteszi, hogy ők – mármint a szülők – érzelmi okokból nem szerették volna feltétlenül a közönség elé tárni lányuk arcát, de, ahogy fogalmaz:
ez már nem számít!
Edina azt is hozzátette az üzenetben, hogy ha már úgy alakult, hogy – ismét hangsúlyozom: a követők hatására – megmutatják az öt hónapos Amarát, akkor azt profi fotóssal, nem egyszerűen egy Instagram-posztban, hanem egyenesen a Story magazin címlapján, profi sminkkel, utómunkával teszik, és azért még hozzátesznek egy interjút is, ha már úgyis ott vannak. Így született meg a híres címlap, amin nemcsak Edina kukoricasárga haját sikerült hamvas szőkére retusálni, hanem az öthónapos kisbaba arcán is feltűnően mutatkoznak az utómunka jelei…
És akkor a valóság
Tehát Kulcsárék a követőikkel el szerették volna hitetni, hogy az ő döntésük alapján címlapra tesznek egy csecsemőt, aki alig pár hónappal ezelőtt jött csak a világra. A valóság azonban sokkal felháborítóbb és szomorúbb ennél. A helyzet az – és most szigorúan nem állítunk, csak általánosságban beszélünk –, hogy egy ilyen exkluzív képért, illetve interjúért egy bulvárlap akár milliós összeget is hajlandó fizetni, hiszen a bulvár többek között a sztárokkal kapcsolatos exkluzivitásokból él. Nem nehéz tehát kitalálni, hogy egy Edina kaliberű magyar bulvárceleb viharos tavalyi válását követő, majd új szerelmével hamar szintén címlapra kerülő ex-szépségkirálynő kislányának első nyilvános fotójáért csak úgy habzott a szája a magazinoknak. A Story nyert, feltehetően ők ajánlották a legtöbbet.
Persze nem akarok én gonosz lenni, konkrétumokat én sem tudok, nem állítom, hogy pénzt kaptak a szülők ezért a címlapért, de józan ésszel gondolkodva valahogy így történhetett meg ez a fotózás és annak körülményei. Amennyiben viszont így történt, ez nem sokkal tér el a gyerekkereskedelemtől, még akkor sem, ha ez nem a klasszikus formája az ezen fajta kegyetlenségnek.
Anya nemcsak az online térben ad el, de még címlapra is tesz
Többen foglalkoztak már a szülői “túlposztolásról”, vagyis arról, amikor a kisgyermeked beleegyezése nélkül osztasz meg róla nyilvános profilon képeket. Az influenszerek többsége ugyanis például előszeretettel használja a gyerekeket szponzorációs megkeresésekre, pelenkareklámra és a többi hasonló termék eladására.
A gyerekek azonban nem az online térbe valók, és nemcsak az ott található beteg elmék miatt, hanem azért sem, mert nem tudhatjuk, milyen szorongásos és hasonló betegségeket válthat ki egy gyermekből az, hogy túlposztoljuk vele a saját közösségimédia-felületünket.
Kulcsár Edina előző házasságból született gyermekeivel már eljátszotta – napi szinten eljátssza – ezt, pár éves kisfiát már tévéműsorokba hurcibálta, a gyerekek gyakran részesei online szponzorációs posztoknak; csoda lett volna, ha ez a baba kivétel lehetett volna. Úgy tűnik azonban, az idegen követők akarata – ja, persze – és az esetleges csekk a Story magazintól sokkal előbbre való volt a szülőknek, mint egy egészséges gyermekkor lehetőségének megteremtése a kislány számára. Szörnyen szomorú ez, és újabb jele annak, hogy a celebvilágnál rothadóbb és egészségtelenebb környezetet nehezen lehet találni.
Facebook
Twitter
YouTube
RSS