Az Operettszínház korábbi művészeti vezetője esetében is kotta szerint úgy történt, ahogy a Vígszínház főrendezője esetében. A tagadás, jogi lépésekkel való fenyegetés után visszalépés, majd bocsánat kérés. Kerényi Miklós Gábor néhány órája Facebook-oldalára vetette oda az elnézést kérő sorokat, melyben úgy fogalmaz, tetteit a mérhetetlen szabadságvágy vezérelte. Ugyanakkor elismeri, hogy viselkedése közelített ahhoz a határhoz, ami szerinte még elfogadható.
Ahogy azt a PestiSrácok is megírta a Weinstein-botrány hatására Magyarországon is elindult a Metoo hullám. Az utóbbi hetekben egymás után szólaltak meg névvel, vagy név nélkül áldozatok, akik arról beszéltek, hogy színházi berkekben szexuális zaklatás áldozatai lettek.
Elsőként a Vígszínház főrendezőjét, Marton Lászlót érték a vádak, akit azóta elbocsátottak a Vígszínházból, felfüggesztette oktatói állását a Színház és Filmművészeti Egyetemen. Majd a Budapesti Operettszínház korábbi művészeti vezetőjét nevezték néven, még durvább vádakkal illetve a művészt, először csak blogokban, majd a médiában is. Kerényi Miklós Gábor, alias KERO továbbra is tagad, de felmentését kérte állásából, továbbá nyugdíjazását is. A keddi napon a Budapesti Operettszínház közölte, hogy azonnali hatállyal elbocsátják a művészt és belső vizsgálatot indítottak.
Csak mindezek után fakadt ki az Operett korábbi művészeti vezetője. Hivatalos Facebook oldalán azt írta, bocsánatot kér, ha bárkit bármivel megbántott. Továbbá bevallja, hogy többször került olyan élethelyzetbe, amikor stílusban, viselkedésben megközelítette azt a határt, ami szerinte még elfogadható.
Vezető kép: nyugatifeny.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS