Stabilan az élen vannak a TV2 hírműsorai, a csatorna reggeli műsora pedig piacvezetőnek számít – fogalmazott Kökény-Szalai Vivien, a TV2 hírigazgatója az Origónak adott interjújában. A konkurens RTL főműsoridőben már jól látható mértékben marad el a Tények című műsor nézettségi számaitól.
Mára már nemcsak a teljes lakosságban, hanem a 18-59 és a 18-49-es korosztályban is rendre magasabb nézettséget produkálunk, mint a legnagyobb rivális RTL Híradó. Például 2020.08.11-én a Tények nézettsége a 18-59-es korosztály tekintetében 20,4% volt, az RTL Híradó pedig 18,7%. Aztán a Tények Plusz 18,5%-os nézettséget hozott, míg a versenytárs Fókusz csupán 13,4%-kal ment, ami ráadásul hosszabb is. Elmondható, és erre rendkívül büszkék is vagyunk, hogy jelenleg ez a két műsor a TV2 csatorna zászlóshajója az esti idősávban.
– fogalmazott a hírigazgató, aki nyilatkozatában rámutatott, hogy ezek az eredmények a közel 60 főt számláló, vagyis nem túl nagy létszámú stábbal különösen jónak mondhatóak. Arra a kérdésre, hogy a koronavírus-járvány milyen változásokat hozott a csapatuk életében, úgy reagált, hogy bár senki nem számított rá, de sikeresen vették az akadályokat.
A koronavírus olyan helyzetet hozott a mi életünkbe is, amire senki sem számított. Rengeteg rutinszerű napi folyamatot kellett átdolgoznunk, kezdve olyan triviális dolgoktól, mint például a napi értekezlet. De fel kellett készülnünk egy esetleges fertőzéses szituációra is. Ez sajnos meg is történt, az időjárás-jelentőnk, Barta Sylvia igazoltan koronavírus-fertőzött lett. Miután ez kiderült, mindenkit teszteltünk, aki bármilyen kapcsolatba kerülhetett vele, de azokat a munkatársakat is, akik csak közvetetten találkozhattak vele. Ezzel egy időben a műsorkészítő csapatot a megfelelő védőfelszerelésekkel láttuk el. Akiket lehetett, home office-ba küldtünk. A stábok és a riporterek a lehető legkevesebbet jártak forgatni, főleg videós, internetes interjúkat készítettünk.
– nyilatkozta Kökény-Szalai Vivien. A TV2 reggeli műsoraira vonatkozó kérdésre reagálva a hírigazgató leszögezte, hogy a Mokka piacvezető műsornak számít, amit magas szakmai színvonal és változat
Fontos, hogy a nézőink már reggel hozzájussanak a legfontosabb hírekhez. A Mokka piacvezető reggeli műsor, amely szinergiában működik a Tényekkel. Egymást kiegészítve, erősítve indítják a TV2 és a nézők napját. A reggeli Tényekre mi önálló brandként tekintünk, amit erősít, hogy állandó műsorvezetői gárdával dolgozunk a reggeli és déli Tények tekintetében is. Csakúgy, mint az esti vagy a Super Tények adásaiban.
– fejtette ki a vezető, aki arra a kérdésre, hogy mi motiválja a további munkája során úgy reagált:
A folyamatos megújulás, hogy még jobbak legyünk, és a harc.
Forrás és fotó: Origo.hu;
Facebook
Twitter
YouTube
RSS