Átmeneti fennakadás tapasztalható a BudapestGO és a BKK többi mobiljegy-alkalmazásának használatában – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) pénteken a BKK Info Facebook-oldalon.
Azt írták, a BKK-tól független technikai hiba miatt alakult ki a probléma, ami a jegy- és bérletvásárlással, valamint az érvényesítéssel kapcsolatos funkciókat érinti. A korábban megvásárolt termékeket jelenleg nem lehet érvényesíteni, emellett új jegy vagy bérlet vásárlása sem lehetséges.
A BudapestGO és a többi mobiljegy-alkalmazás háttérrendszerét is biztosító szolgáltató már dolgozik azon, hogy újra elérhetők legyenek ezek a funkciók
-tudatta a BKK.
Az ellenőr, utaskoordinátor BKK-munkatársak és az első ajtós buszok járművezetői is tudnak a problémáról, így a már megvásárolt mobiljeggyel, bérlettel használhatók a járatok. A BKK arra kéri utasait, hogy mobiljegyek helyett vásároljanak papíralapú jegyet.
Forrás/fotó: MTI
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS