A közbeszerzési pályázatoknál kegyvesztetté vált Közgép versenytársaihoz képest egyharmaddal kevesebbért építene autópályát – írja a Világgazdaság.
Az M4-es autópályának a magyar–román országhatártól Berettyóújfaluig tartó 27 kilométeres szakaszát és az arra eső műtárgyakat a Közgép és partnere, az olasz Itinera cég 58 milliárd forintból tudná kivitelezni, a míg következő legalacsonyabb ár 83 milliárd forintról szól.
Ezt egyébként az utóbbi idők legtöbb beruházását elvivő Hódút-Duna Aszfalt-A-Híd konzorcium tette.
A Közgép az ajánlati ár és a környezetterhelési érték tekintetében is a legkedvezőbb feltételeket tudja felmutatni, és a kisebb súllyal latba eső követelményeket is figyelembe véve összpontszámban egyötöddel megelőzi a Hódút-Duna Aszfalt-A-Híd ajánlatát.
A zászló tehát az összpontszámok alapján is a Közgép–Itinera párosnak áll, de volt, hogy azért zárták ki a céget hasonló tenderből, mert túl olcsó volt az ajánlata.
PS/VG Fotó: nol.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS