Hiába állította Juhász Péter, hogy a Magyar Nemzet információival szemben polgármester-jelölti kampányának nincs köze Hagyó Miklós feltételezett üzleti köréhez, a lap birtokában lévő kampánymenetrendje másról tanúskodik. Abból ugyanis kiderül, Hajnal Zsolt, akinek cége érintett volt a Hagyó-ügyben, több kommunikációs feladatnak is felelőse – írja a MNO.
A Magyar Nemzet birtokában lévő, a Juhász kampányához készült ütemtervből egyértelműen kiderül, hogy Hajnal az október 12-i önkormányzati választást megelőző időszakban több feladatot is ellátott, mégpedig felelősként. Hajnal neve szerepel – egyedül vagy másokkal együtt – a kommunikációs kampányon belül, mint a programfüzet, szórólap és újság gyártásának egyik felelőse, illetve graffiti címszó alatt kreatív tervezés is tartozott hozzá.
Az Együtt–PM szintén azt állította, sem Juhász Péternek, sem a pártszövetségnek semmi köze nincsen Hagyó Miklóshoz vagy feltételezett „üzleti köreihez”.
További részletek a MNO.hu-n olvashatók / fotó: MTI
Facebook
Twitter
YouTube
RSS