A rendőrség hivatalos közösségi oldalán közzétett videóban mutatta be az elmúlt négy hónap legelképesztőbb “álhívásait”, amelyek a 112-es segélyhívószámra érkeztek. A videót megtekintve nem tudjuk sírjunk-e vagy nevessünk, azon a hatszáznegyvenezer híváson, amelyekkel a segélyhívó munkatársait terhelték.
Azt gondoltuk, hogy 2014 óta már sikerült a köztudatban általánossá tenni, mikor kell hívni a 112-t, és mindenki át tudja érezni a használatának súlyát. De sajnos, ez nem így van – írták a rendőrség közösségi oldalán péntek délelőtt. Az oldalon egy összeállítást is megosztottak, amelyben egészen döbbenetes beszélgetések is akadnak. Az egyik betelefonáló például azért hívta fel a segélyhívót, hogy megtudja, hol találhat egy kínai büfét Cegléden, de olyan is akadt, aki csak arra volt kíváncsi, hogy a 1270-nek mi a száma. Más pedig azt jelentette, hogy nagy mennyiségű húst talált a fagyasztójában, és kérte, “küldjenek egy kocsit érte”.
Forrás: Facebook; Fotó: MNO.hu
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS