Az 1-es villamos felújításának sokmilliárdos költségvetéséből nem futotta annak az alapkérdésnek a tisztázására, hogy a Rákóczi híd hogyan viselkedik majd a nehezebb és gyorsabb villamosok alatt.
Dorner Lajos, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke úgy tudja, hogy a fővárosi holding nem egyeztetett erről a BKV-val, sem a hídért felelős BKK Közúttal, sem az engedélyeket kiadó hatósággal – írta csütörtöki számában a Népszabadság. Ezzel szemben Vitézy Dávid vezérigazgató menesztése előtt egy nappal közleményben tudatták, hogy januárban átadják az új szakaszt.
Ez nem történt meg, a BKK a késlekedést azzal indokolta, hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóság kiegészítő hídvizsgálatokat kért. Az NKH aazért kéri a kiegészítő számításokat és a próbaterhelést, mert a BKK nem végeztette el.
MTI
Fotó: maeponline.com
Facebook
Twitter
YouTube
RSS