Lázár János Közlekedésinfo címen tartott sajtótájékoztatót, amelyen természetesen a baloldali újságírók mindent megpróbáltak, hogy elkerüljék a közlekedéssel kapcsolatos kérdéseket. A miniszter gyógypedagógiai foglalkozása azonban sikeresnek mondható, hiszen végül mégis sikerült visszaterelni a szót a közlekedésre, és a 2025-ös évben várható fejlesztésekre.
Az első kérdéseknek semmi köze nem volt a sajtótájékoztató témájához, hiszen a Telexes kollégák arra voltak kíváncsiak, hogy milyen hindu csodarabbit látogatott meg Indiában Orbán Viktor. Lázár János rövidre zárta az érdektelen kérdéseket, mint mondta,
Örülök, hogy ezzel kezdték, mert olyan országban, ahol valós problémák vannak, nem ilyen kérdésekkel foglalkoznak.
A miniszter ezután a MÁV és a Volán elleni lejáratókampányt szedte darabjaira, mint mondta ugyanis több ember sokkal több bérletet vásárolva ugyanannyi pénzt hagyott a pénztáraknál, mint ugyanennyi embernél, amikor drágábban vásároltak. Elárulta, a lejárató kampány dacára nincs ok a szégyenkezni valóra.
Megvédjük a dolgozókat azoktól a politikai és fizikai támadásoktól, ami az utasszervező kollégákat éri!
– jelentette ki. Mint bejelentette, 2025-ben a következő vállalásokat teszi:
– új intézményt vezet be, mellyel felveszik a harcot a késésekkel
– új rendszert június elsejétől: a jegyárak felét visszafizetik, amennyiben 20 percet késik a busz vagy a vonat
– aki telefonon vette a jegyét, a bankszámlájára kapja vissza. Aki automatánál vette meg, az az úti cél befejezése után a jegypénztáraknál kaphatja vissza a vásárolt jegyárak 50 százalékát.
A miniszter végül megígérte, hogy precízzé, olcsóbbá és pontossá teszik a közlekedést. Az 5. vállalása a miniszternek, hogy idén 15 újszerű dízelmozdonyt bérelnek ki, a szállítások folyamatban vannak, 2025-ben folyamatban fognak érkezni. A 6. vállalás szerint 285 db új IC járművet fognak berendelni. A 7. vállalás úgy szól, hogy Győr, Zala, Veszprém vármegyétől át fogja venni a pályaszakaszokat a GYESEV. Ez azt jelenti, hogy ott dolgozók MÁV-os dolgozók lesznek.
Vissza a gyógypedagógiához
A baloldali kollégák továbbra sem voltak kíváncsiak a közlekedést érintő kérdésekre, és ezért David Pressman döntéséről kérdezték a tárcavezetőt:
Egy pitiáner bosszú eredményeképpen született meg ez a döntés. Magyarország belügyeibe való durva beavatkozás, mely ritka egy szövetséges országtól. A magyarokról kizárólag Magyarország jogosult arról, hogy érdemben döntést hozzon!
– mondta el véleményét kérdésre válaszolva Lázár János a kedd délutáni hírekről.
Magyarország soha nem lesz olyan, mint ő! Amint elhagyja az országot, messzire kerülje el Magyarországot! Az ő frusztrációja van abban, hogy főnökeit rá tudta venni egy megalapozatlan lépésre, mely árt az amerikai-magyar kapcsolatoknak!
– közölte a miniszter kérdésre válaszolva, hozzátéve, hogy válaszlépésre nem készülnek.
Ennek oka, mert egy bukott kormányzat döntéséről van szó, január 20 után jön az új kormányzat, ezután mindent át fogunk beszélni, és a kérdést rendezni fogjuk
– tette hozzá.
Fotó: MTI/Máthé Zoltán
Sas
2025-01-08 at 23:44
egyre letisztultabb, egyre jobb-korábban bumfordinak tűnt-de már nem.
Sas
2025-01-08 at 23:43
most szerettem meg Lázárt.
Neandermüller Péter
2025-01-08 at 19:20
Lázár ismét bohócot csinált a soros-csicska telexes, hávégés, 444-es propagandistákból.
Szívből gratulálok!
bl
2025-01-08 at 19:08
Lázár már bizonyított a kormányinfókon, pillanatok alatt leoltaná Petikét is.
grimmbusz
2025-01-08 at 19:05
Na, ha a szokásos mindenszaristák ennyire hisztiznek itt a kommenteknél, akkor már megint valami jó történt… 🙂
Talpra magyar!
2025-01-08 at 18:30
Bela2025-01-08 at 16:58 Úgy akarsz kinézni mint a részeg M. Pátered mint az örült Budapesten a szaros gatyájában rohangált?
Talpra magyar!
2025-01-08 at 18:24
szia!2025-01-08 at 14:24 Igen a dk-s mszp-s jobbikos momentumos tiszás bandák az EP-ben ellopták a több mint 19milliárd eurónkat.
Logikus
2025-01-08 at 18:12
Nagyon jó!
Bírom Lázár János stílusát.
A hülyéknek kétszer-háromszor is megismétli magát és azok a gyökér ballibek mégis ugyanazt többször megkérdezik.
Itt követelmény, hogy a ballibek ennyire csökkentek értelmileg???
gyá
2025-01-08 at 17:48
Elkeserítő hogy a szólásszabadság címszó alatt milyen “rettenetek”kommentelnek itt gorombán,lepik el ezt a jobboldali oldalt!!
Az itteni moderátorok mind szabadsàgra mentek????
Bela
2025-01-08 at 16:58
Beszarok ezen a lézerjankón, hogy mekkora gyökér és mekkorát tud hazudni! Qzt mondta, hogy 1100 milliárdot költöttek 14 év alatt MAV felújításra, még gyorsforgalim útakra meg 5500 milliárdot, mert ez volt a társadalmi igény!
Akkor még is milyen társadalmi igény volt a 700 milliárdos irodaház megvásárlásra a miniszterelnöki vejkótól? Milyen társadalmi felhatalmazás volt a Vodafon felvásárlására szintén 700 milliárdból??
Igen ennek a gyökérnek is sitten lenne a helye már 2018 óta mikor terhelő vallomást tett magára és a miniszterelnöki vőre az Elios ügyben!
Patriota25
2025-01-08 at 16:22
Már korábban kértem, hogy számolják ki az ellenzékiek,hogy az eladott MÁV Cargo az elmúlt 20 év alatt
mennyi profitot termelt volna a MÁV-nak, s ha ehhez hozzá vesszük az ellenzék által elvesztett eu-s milliárdokat, akkor nem tudom mi alapján óbégatnak, kérnek számon bármit is a jelenlegi kormányon.
12 évi szoci hozzá nem értést nem lehet rövid távon behozni. Ennek tükrében lehet véleményezni, ha értenének a gazdasághoz, s az elmúlt időszakban történtekhez.Mutassanak egy országot, ahol min. 190 stratégiai vállalatot eladtak.Ilyen nincs, s a jelenlegi kormány duplájára emelte az állami vagyont, úgy, hogy közben mindent ellopott.
Csak úgy tájékoztatom Önöket, hogy ismereteim szerint az állami pénztartalék több mint 45 milliárd EURÓ.
Talán probálhatnának a földön járni.
Kiss Yóska
2025-01-08 at 16:04
Hans Landa! A teherszállítás mióta Gyurcsányék eladták, mindössze egyetlen egy évben volt nyereséges, azóta durván veszteséges. Nem véletlenül nem akarja az állam visszavásárolni.
János
2025-01-08 at 16:03
Kiss Yóska
2025-01-08 at 12:01
“…hogy rohadjon meg!”
Aki másnak vermet ás – az rohad meg❗❗❗😄
oshon
2025-01-08 at 15:14
ujra es ujra ide ugrottak szartdobalni a budos magyargyulolo dogevok – fujjj haZatokba budos ruhes tetves gorenyek – fujjj !
bohocminiszter
2025-01-08 at 15:13
Az a vadparaszt aki aki arrol IR hogy indenkinek van mobilnetje… Nincs. Azert novekszik Mert agyon sokan 2-3netes kartyat tartanak fent a kulonbozo kedvezmenyek miatt, illetve a sok fesztivaozot is a statisztikaba veszuk akik csak idolegesen kpcsolodtak a rendsxerre de kufoldiek. Nagyon sok ember nem tudja kifizdtni a mobilnetet. Luxus. De nem a lazar kontrat fele senkihaziaknak. Ezzel csak azt ERI majd El lezer Jano hogy szetszedik
Hans Landa
2025-01-08 at 14:58
A teherszállítási ágazatot vissza kell szerezni,a személyszállítás mindenhol veszteséges.
:o)
2025-01-08 at 14:33
Itt lejjebb valamelyik barom írja, hogya szegényekneknincs mobilnetje.
Akkor itt a tavalyi statisztika:
.
A 2024 második negyedévére vonatkozó adatok szerint Magyarországon a mobilinternet-előfizetések száma jelentős növekedést mutatott. Az aktív SIM-kártyák száma a szolgáltatás típusa szerint a következőképpen alakult:
.
Mobilhang- és mobilinternet-szolgáltatás: 8,6 millió
.
Csak mobilhang-szolgáltatás: 2,2 millió
.
M2M (gépek közötti kommunikáció): 3,2 millió
.
Csak mobilinternet-szolgáltatás: 0,6 millió
.
Ezek az adatok azt mutatják, hogy a mobilinternet-előfizetések száma 8,3%-kal nőtt egy év alatt, elsősorban az M2M-kártyák terjedésének köszönhetően.
.
Fontos megjegyezni, hogy a mobilinternet-adatforgalom is jelentős növekedést mutatott: egy internetelérést biztosító mobil-előfizetésre átlagosan 32 Gbyte adatforgalom jutott a vizsgált időszakban.
.
.
Ha levonjuk a börtönök, elfekvők lakóit, levonjuk a 7 éven aluliakat, éa azokat az idősebbeket, akik nem is akarnak netezni, akkor gyakolatilag mindenkinek, a nincstelennek és leggazdagabnakis van mobilnetje!
szia!
2025-01-08 at 14:24
…..valóban nincs semmi probléma csak az ország lett szétlopva és áttalicskázva a telavivi stalázsikba…de hát ez a vonat már tényleg elment …teccetek volna nem az áljobboldali álnemzeti álpatrióta fideszre szavazni….csurka helyett…a nemzet ezennel akár le is huzhatja a rolót….innen már aligha van visszaút…kanalas winetu orlandó rikárdó pit országa lettünk…a vagyonunk meg a zsidónál…szia!
Kiss Yóska
2025-01-08 at 14:19
“Lázár azt ígérte, hogy a fővonalakon lesz látható eredmény, a mellékvonalakon nem biztos, ott a buszok segíthetnek.”A vasútgyilkos k. anyádat!
Zoltán
2025-01-08 at 13:58
Szerintem még tőlünk nyugatra is ritka jelenség, hogy egy közlekedési minisztérium ilyen önálló gesztust tesz. A vonatok azokban a nyugati országokban is késnek, amiknek a gazdaságát nem próbálják folyamatosan bedönteni alvilági lobbik. Ami az itt olvasható eddigi hozzászólásokból megdöbbentő, az az, hogy egyesek még ezt a gesztust is fikázzák, minden lehetséges és lehetetlen alapon. Ahelyett tehát, hogy örülnének, hogy közlekedési kormányzatunk – pláne külfölddel való összehasonlításban – egyértelműen bizonyítják, hogy az emberek oldalán állnak, az ilyen hozzászólók sportot űznek a hazug kommunikációból, és ad abszurdum viszik az ok nélküli gyűlöletet. Talán nem ártana tükörbe nézni és elszégyellni magukat.
Talpra magyar!
2025-01-08 at 13:46
Kiss Yóska2025-01-08 at 12:01
lázár takarodj2025-01-08 at 12:12
K2025-01-08 at 12:22
Dollárpapa2025-01-08 at 12:39 szóljatok von der Leyeneteknek Webereteknek dk-s Dobreveteknek és a tiszás EP képviselőiteknek hogy ne lopkodják el hazánktól a szinte 20milliárd euró covid miatti helyreállítási milliárdjainkat. Mert ti vagytok az okozói hogy a covid miatti helyreállítási szinte 20milliárd eurónkhoz nem jutottunk hozzá – mert miattatok lopkodják el von der Levenetek Weberetek a mi rengeteg milliárd eurónkat gender pedofiloknak élősködő migránsoknak korrupt Zelenszkijeteknek … ..
Talpra magyar!
2025-01-08 at 13:38
Azzal hogy a dk-s Dobrevék a volt momentumos Cseh Katalinékkal jobbikos Gyöngyösivel mszp-s Ujhelyivel és jelenleg a tiszás EP-sekkel együtt állandóan ellopkodják migránsokra gender pedofilokra korrupt Zelenszkijéknek a covid miatti rengeteg milliárd helyreállítási eurónkat sajnos ez a fő okozója hogy nálunk szar a vasúti hálózat is.
Talpra magyar!
2025-01-08 at 13:32
Vasúti sínhálózatot kellene fejleszteni szerintem. – Nem ré osztrákoknál. ás németeknél volt olyam amikor több mint kétóra késéssel érkezett a vonat. Osztrákoknál is volt rá eset amikor másik vonattal kellett utaznom mert időben nem állt be a vonat amelyre szólt a jegyem.
Tilla
2025-01-08 at 13:28
Esetleg az elárulhatná Lázár, hogy miért késnek állandóan a vonatok?
odu
2025-01-08 at 13:08
Sajna ez a vonat elment, jöjjenek a nyugdíjas évek és a fiatalok.Mondjuk száz éves visszafejlődést képtelenség megállítani.
Dollárpapa
2025-01-08 at 12:39
Visszafizetik a jegyárak felét?! Ezek az adófizetők nyakán élősködő bürokratikus intézmények könnyen szórják mások pénzét. Ettől nem lesz jobb a szolgáltatás.
Laeser yohnny
2025-01-08 at 12:28
15 év kormányzás után – főleg ami még a Holdról is látszódik- shinkanzen gyorsvonat-hálózatot kellett volna ma átadnod, és nem azt bejelenteni, hogyha lerohadnak a vonatok, akkor majd lesznek ám pótlóbuszok……
K
2025-01-08 at 12:22
Igaza lesz zorbánnak!
2025 a csodák éve lesz!
Csoda lesz ha túléljük!
lázár takarodj
2025-01-08 at 12:12
Magyarul megint a szegényekkel bszik ki ez a fszkalap senkiházi libsi! Mert a szegény nem tud mobilinternetet fenntartani, hogy máv+ alkalmazást aktiváljon, ezért ki is esett a késési biztosításból, magyarul az elmaradottabb régiók még jobban leszakadnak!
ez a Lázár egy büdös komcsiivadék!
Kiss Yóska
2025-01-08 at 12:01
“…több ember sokkal több bérletet vásárolva ugyanannyi pénzt hagyott a pénztáraknál.”
Ezt konkrétan behazudta úgy, hogy a MÁV adatai szerint több mint hétmilliárdos lyukat ütött a MÁV bevételein az új rendszer.
“Elárulta, a lejárató kampány dacára nincs ok a szégyenkezni valóra.”
Lézer Józsi biztos nem szégyenkezik a hatvanéves villanymozdonyok és HÉV szerelvények miatt, valamint a 20km/h-val döcögő negyvenéves Bzmotok miatt. Ő Audival jár, hogy rohadjon meg!