A múlt hét folyamán Orbán Viktor Berlinbe utazott, ahol Gabor Steingart a The Pioneer podcast alapítója készített vele interjút. A magyar kormánnyal általában kritikus publicista az orosz-ukrán háborúról, annak 1956-hoz fűződő párhuzamáról és a közelgő amerikai választásról kérdezte a magyar miniszterelnököt.
A hétvégén megjelent interjúban, melyet a német Focus című lap szemlézett Gabor Steingart arról ír, hogy igyekezett mindenféle tartalmi előfeltétel nélkül kérdezni Orbán Viktort, mert meg akarta tudni, vajon miért tagadja meg a szomszédos Ukrajnától a katonai támogatást, hogyan képzeli a béke visszatérését Európába, és miért vezeti országát „olyan eltökélten egyfajta európai elszigeteltségbe”.
A beszélgetés során elsőként a közelgő amerikai választásokra tértek ki, ennek vonatkozásában Orbán Viktor a podcastben Donald Trump esetleges győzelméről úgy fogalmazott:
Én vagyok az egyetlen, aki nyilvánosan reménykedik. Mert ez nem a mainstream álláspont, a többi politikus titokban tartja a véleményét.
Hozzáfűzte még, hogy szerinte az eddigi elnöki teljesítmények alapján egyértelmű, hogy Trump sokkal jobb volt, „különösen európai szempontból”, mert véget vetett a konfliktusoknak, és „nem kezdett új háborút”, mi több, Orbán Viktor szerint a volt elnök „megpróbált békét teremteni mindenhol, még a világ legbonyolultabb régiójában, a Közel-Keleten is”, ezért európai szempontból „csúcsjelölt”. Orbán Viktor arról is beszélt, hogy bár várhatóan az amerikai gazdaság védelmében magas vámok illetik majd az európai exportot, vele intenzív tárgyalásokat folytatva kell képviselni az európai érdekeket.
Az interjúban kitértek Brüsszel Magyarország elleni támadásaira, Ursula von der Leyen jelenlegi kapcsolatát a miniszterelnökkel, egyfajta “intifádaként” jellemezve. Arról, hogy hogyan romlott meg így a viszonyuk, a miniszterelnök azt mondta, hogy akkor, amikor mindketten rájöttek, von der Leyen bizottsági koncepciója tulajdonképpen Orbán Viktoré. A kormányfő szerint korábban a bizottság a nemzetállamok politikailag semleges őrzője volt, mostanra azonban egyre inkább politikai jellegűvé válik, Orbán Viktor szerint ezt bizonyítja az ellene intézett támadás is.
Ez egy közvetlen politikai támadás volt, ami azt mutatja, hogy a bizottság politikai szervvé vált
– vélte a miniszterelnök. Orbán Viktor hangsúlyozta, hogy az Európai Bizottság elnökével a legfőbb választóvonalat képező kérdést, vagyis az ukrajnai háború kérdését ő úgy látja, hogy az Európai Unióval „úgy viselkedtünk, mintha ez a saját háborúnk lenne, és most vesztésre állunk”. Úgy fogalmazott, meglepi, hogy „Németországból nem látszik, hogy vesztésre állunk”. Arról is beszélt, hogy a tűzszünetet tartja az egyetlen megoldásnak, és erről szeretné az oroszokat és az ukránokat is meggyőzni, de elmondása szerint sem Ukrajna, sem Oroszország nem örül ennek az elképzelésének. Megemlítette azt is, hogy az apja az 1956-os szabadságharc idején Budapesten a fegyveres diákok egyike volt. Kiemelte, hogy az ukránokhoz hasonlóan a magyarok is a Nyugat segítségére vártak, de az „ukrán kérdés valami egészen más”.
A különbség okaként azt jelölte meg, hogy „Magyarország soha nem volt a Szovjetunió része”, szemben Ukrajnával, amely szerinte „egy több száz éve vitatott terület”. A magyar miniszterelnök hangsúlyozta:
Vitathatatlan, hogy Oroszország megsértette a nemzetközi jogot.
Orbán Viktor az újságírói kérdésre azt mondta: 1956-ban természetesen az első sorban harcolt volna. Orbán Viktor azt is megemlítette, hogy éppen azért támogatja Donald Trump győzelmét az amerikai elnökválasztáson, mert ő lehet az az ember, aki elindíthat egy diplomáciai offenzívát.
Ő lesz az az ember. És akkor remélem, hogy az Európai Unió meggondolja magát
– fogalmazott a magyar kormányfő.
Forrás: Focus; Fotó: MTI/Miniszterelnöki Sajtóiroda/Benko Vivien Cher
AnonimAndras
2024-10-23 at 10:00
Pofáznak a kaméleon zseb forradalmárok, köpködik ocsmány hazugságaikat, fel sem tudják fogni a kihallgato szobák névtelenül agyonvert áldozatainak halál horgeset,amikor a smasszerek a szenvedő négy részre hasított nemiszerven elvezkednek. Te ki lennél? Áldozat? Smasszer? Kihallgato tiszt? Nem ugyanaz a sperpektiva. 1989 még semmi sem dőlt el. Beszédet tartani több százezer ember előtt a hozzátok hasonlókat ismerve nem nagy életbiztosítás. Elkötelezettség és bátorság kell hozzá.
A hősök nálam ott kezdődnek akik bátran vagy megszeppenve vállalták a kötelet a nyakukban, akik elviseltek az évtizedes börtönt, a 4⁰ év kirekesztettséget itthon hűek maradtak Hazánkhoz. Náluk nélkül ma nem ilyen lenne Magyarország.
Dicsőség a hősöknek!
A véres forradalom együtt jár a halállal. A halál pedig ha akarjuk, ha nem megkerülhetetlen összehasonlítási alap. Számunkra szinte felfoghatatlan amikor aránylag rövid idő alatt többszázezer fiatal pusztul el, több tízezer lesz hadirokkant, egy 50 milliós ország felére csökken. Az a minimum, hogy el kell gondolkozni rajta, hogy megéri? Ekkora pusztítás, ekkora szenvedés és ami még előttük van és rájuk vár. Kinek lehet ez az érdeke? Ép ésszel fel vállalható, támogatható ez a javak és életek pusztítása. Egy olyan országot akarnak sarokba szorítani akinek hatalmában van a válaszcsapás lehetősége, aki erről nem tárgyalni akar, hanem győzni, az nem ismeri magát az embert és hazardirozik, mindent egy lapra tesz fel. Ez már nem normális emberi gondolkodás.
A földi élet mindenek felett. Ne bagatelizaljuk el a sok évezred társadalmi lépcsőfokait, egyik a másikra épül, hogy el ne tévedjünk ismernünk kell, hogy honnan indultunk.
Jövőt építeni nem lehet alapok nélkül.
Hit, Remény, SZERETETT ez utóbbi a legfontosabb.
Juncker
2024-10-22 at 16:01
Orbán egyedül a szájhősködésben és a lopásban jó. Amikor valóban védeni kell a hazát, ő lesz az első, aki Moszkvába menekül.
Ezeknek érvelni értelmetlen!
2024-10-22 at 15:55
Endedworld
Istenem, de nagy naiv vagy, hogy leállsz vitatkozni “ezekkel”; az agymosott tiszás birkákkal és rögeszmés komcsi elvtársakkal. Mire jó ez? Mocskolódnak, hazudoznak, kiforgatják mások szavát, érvek nem hatnak rájuk, szajkózzák csak a maguk gyűlölködéseit, mocskolódásait. Semmi értelme leállni velük vitázni, érveket sorakoztatni. Gondolj bele: némelyikükben 34 év gyűlölete tombol, mert megszűnt a jó Kádár-rendszer. Nem azért járnak ide a tilosba (megmondta a piás, poloskás, garázda és lopós Petikéjük, hogy nekik a PS tilos), hogy hallgassanak a jó szóra, hogy elfogadjanak jobboldali érveket – ugyan már! -, ők gyűlölködni járnak ide, a Zorbánt ócsárolni. Ennyi kielégíti őket naponta. Hagyd a francba őket, semmi értelme az érvelésnek, ők csak hadd öklendezzenek…!
Acsarkodnak a tiszás agymosottak
2024-10-22 at 15:43
Yoggi
Á, Yoggi elvtárs, maga nagy tévedésben tetszik leledzeni. Én ugyan nem mocskolódtam, nem is gyűlölködtem, én a maguk fajtán csak nevetni tudok. Most is csak szóltam, hogy mit mocskolódnak a PS-en, hiszen azt maguknak a pisis, poloskás, garázda, lopós és hűtlen kezelős Petikéjük megtiltotta, hogy “kormánypropaganda” oldalra kattintsanak. És tessék: Yoggi elvtársnak és valószínűen a volt munkásőrnek már a jóindulatú figyelmeztetés is mocskolódás. Mi ebben a személyeskedés? Látom, magából indult ki az elvtárs… Mert maga viszont naponta telehányja a PS-t – a magának ellenséges portált és megkapja még azt a jóindulatot is a szerkesztőktől, hogy nem szórják ki a kormányellenes hányadékait -, itt vergődik 0-24 órában és az egyetlen boldogsága nyugger munkásőrként, hogy ma is belerúghatott 10-20 kommentben a Zorbánba. Ennyi. A maga süketelései ugyanis több szót nem érdemelnek. Legfeljebb még annyit: megígérem öreg huszár, hogy a továbbiakban nem nevetek a firkálmányain, mert el sem olvasom (eddig is csak félig-meddig tettem, undorral abbahagyva már a második mondatnál), viszont őszinte szánalommal szemlélem majd, hogy megint vergődött valamit az elvtárs a neki tilos PS-re.
X
2024-10-22 at 14:45
Endedworld2024-10-22 at 13:54
Nem érdekel mit mond Orbán Balázs az Ukránokról. Az háborít fel, hogy Orbán Balázs gyalázta 56 emlékét amikor párhuzamot húzott 56 és az orosz-ukrán háború közt. Nincs semmi hasonlat az 56-os magyar Szabadságharc és az orosz-ukrán háború közt. Nagyon sértőnek találom. Alkalmatlan.
Ez a saját véleményem.
Megvetem a hazaáruló baloldalt, beleértve PoloskaPetit és ávósporonty zombijait.
Húha !
2024-10-22 at 14:31
Orbán Áron & több százezer vietnámi … no erről mit kellene tudni ?
Orange
2024-10-22 at 14:20
Endedworld2024-10-22 at 14:03
Orbán B. azt mondta, hogy
“pont ’56-ból kiindulva mi valószínűleg nem csináltuk volna azt, amit Zelenszkij
Te tényleg segg hülye vagy .
Zelenszkij mit csinált ?
Laeser yohnny
2024-10-22 at 14:16
Endedworld2024-10-22 at 13:37
Pont ’56-ból kiindulva mi valószínűleg nem csináltuk volna azt, amit Zelenszkij elnök csinált két és fél évvel ezelőtt, mert felelőtlenség
– mondta a Mandiner (propaganda)
„Ha minket megkérdeztek volna, akkor mi nem tanácsoltuk volna, azért, mert ’56-ban az lett, ami lett. Mert megtanultuk, hogy itt óvatosnak kell lenni, és óvatosan kell bánni a nagyon értékes magyar életekkel. Azokat nem lehet csak úgy odadobni mások elé” – fogalmazott azzal kapcsolatban, hogy Ukrajna ellenáll az orosz agressziónak.Stratégiai Részleg című műsorában Orbán Balázs.
Наш маленький герой!
2024-10-22 at 14:05
Első sorba harcolt volna a mi kis utcai harcosunk!
Személyesen vezette volna az első sorban putrilakó tesvírjeit az orosz tankok ellen.
89-ben már egyszer kizavarta a muszkákat Magyarországról a mi kis hősünk, de sajnos Putyin elkapta a tökeit és azóta is zsarolja valamivel.
Így aztán megüzente a pártigazgatója által Vlagyimír gazdinak hogy jöhetnek nyugodtan, a haza mégis eladó.
Teljesen egyértelmű, hogy ma már nem harcolna semelyik sorban sem, a hősiessége csak a múltban történt volna meg!
Endedworld
2024-10-22 at 14:03
Yoggi,
Én már akkor is itt voltam, amikor Te még nem voltál tiszapárti szimaptizáns.
Mondjuk pont nem érdekel mások (jobbról vagy balról jövő) nagyarázata,
hanem a saját véleményemet írom (próbáld ki, szeretni fogod).
Orbán B. azt mondta, hogy
“pont ’56-ból kiindulva mi valószínűleg nem csináltuk volna azt, amit Zelenszkij elnök csinált két és fél évvel ezelőtt, mert felelőtlenség, mert látszik, hogy belevitte egy háborús védekezésbe az országát”.
Ebből HOGYAN jön ki az, hogy ha minket megtámadnának, akkor Orbán B., meg pláne a magyar kormány megadná magát?
Azt kritizálta, hogy felelőtlenül politizált az ukrán elnök két és fél évvel ezelőtt (tudod, a háború kitörése ELŐTT), és a háborúba BELEVITTE az országot.
Nem azt kritizálta, hogy utána védekezik, és nem adja meg magát.
Az pedig, hogy ebben igaza van, vagy sincs, azt lehet vitatni.
Mellesleg ez egy két évvel ezelőtti vitatéma, miszerint Ukrajának van-e joga úgy dönteni, szuverén nemzetállamként, hogy kilép az orosz befolyás alól, és belép az amerikai befolyás alá, pl. belép a NATO-ba.
EZ egy komoy kérdés, felnőtt emberek számára, nem a tiszapárti aktivizmus szintje.
Endedworld
2024-10-22 at 13:54
X (2024-10-22 at 13:25):
Majdnem teljesen egyetértek.
Abból viszont elegem van, hogy a progresszív kommunisták – a nemlétező és még be is tiltott sajtójukkal – addig nyomják a politikai bulvárt, amíg a nekik nem tetsző politikusok le nem mondanak.
Ott tartunk, hogy Jakab Péter (az ki?) szerint Orbán Balázs a hazaáruló, amiért kritizálta Zelenszkij két és fél évvel ezelőtti politikáját.
Érted, most már az a hazaáruló, aki nem ért egyet Zelenszki őméltóságával.
Hát persze, hogy nem csináltuk volna azt, amit ő csinált.
Mert pontosan MIT csinált Zelenszkij két és fél évvel ezelőtt?
Szerintem tevékenyen részt vett a provokációban, magánvélemény.
De MINIMUM nem kerülte el, hogy az országa háborúba sodródjon Oroszországgal, bízva abban, hogy nyugati segitséggel A SAJÁT HAZÁJÁBAN megnyerhet egy ilyen manővert.
Kritizálja akárki Orbán Balázs véleményét, akinek nem tetszik. Szálljon vele szembe, magyarázza el neki, hogy miért nins igaza, AZUTÁN kérjen tőle egy bocsánatkérést, meg egy helyreigazítást.
De abból elegem van, hogy tiszapeti valakire rosszat mond, az meg erre hősiesen menjen el nyugdíjba.
Valójában az egyetlen bűne, hogy olyat mondott, amibe bele lehet magyarázni valami mást. Ez pedig kábé MINDENRE igaz – ha olvastok hvg-t akkor tudjátok.
Yoggi
2024-10-22 at 13:49
@Endedworld
“tekintve hogy ilyet nem mondott Orbán B.”
Az, hogy hogy erőlködik félremagyarázni az általa elmondottakat később, az a mondandóján nem változtat.
Még Somkuti “professzor” is azt magyarázta az ultrahangban, hogy mennyire igaza van a főnökének (akinek amúgy sem mondhatna ellent, mint azt számtalanszor elmondja, alátámasztva ezzel a fidesz által közpénzen fizetett “szakérők” hitelességét), mert bizony ilyenkor le kell tenni a fegyvert, hiszen első a nemzet túlélése.
Sőt, utána még azt is elsütötte az istenbarma OB a telexnek, hogy Ukrajnában nem csinálnák azt, amit az ukránok, Magyarországon természetesen felvennék a harcot.
“Nem, természetesen Ukrajnában nem csinálnánk, Magyarországon csinálnánk.”
Na innentől már teljesen követhetetlen, hogy milyen kapálózások közepette próbálja magát tisztára mosni. Küzd, mint malac a jégen, ahogy mondani szokták.
Amúgy kíváncsi lennék, hogy merre járkáltál, mint a magyar nyelv értelmezésének nagykövete, amikor a teljes fidesz nyalonc brigád magyarázta félre (rengeteg, kétségtelenül ritka nagy ostobasága mellett) Márki Zay számos megszólalását pl. a szemészeti műtétekről, a kórházi ellátásokról stb.
Akkor mondjuk még nem nagyon kóricáltál itt az oldalon. Csak pár hónapja kezdtél el kötözködni. Emlékszem, mert kezdésnek engem kezdtél el baszogatni nagy üzemben, és estél folyamatosan pofára, mint oly sok, hozzád hasonlóan velejéig ostoba bajtársad…
Yoggi
2024-10-22 at 13:38
@Acsarkodnak a tiszás agymosottak
Kicsi huszár, kettőnk hozzászólásai közül a tiedből süt a gyűlölet, és a tied van tele mocskolódással, szóval kicsit hátrébb az agarakkal, és inkább menjen tovább a kora délutáni szundi, mielőtt felpattintod a délutáni kevertet.
Még ezt azonban elnéztem volna reakció (és a neked járó alja személyeskedés) nélkül, de az, hogy ráadásul Teflonpeti szavazójának is tekintesz, az már több a soknál… Szóval akkor a te stílusodban.
Bőszen Magyarpeti valagát nyalogattad még, támogatva őt a Diákhitel központ élén, kiállva a 2% önrészes lakáshitelük mellett, miközben én már akkor rosszul voltam a hozzád hasonló degenerált fideszes szardaraboktól, a fideszes propagandától, és a Magyarpeti féle takonygerincektől is.
Ahhoz képest annyi változott, hogy Magyarpeti már kikerült az ánuszcélpontjaid közül (van még így is bőven elég kitartott senkiházi a fideszen belül, nem kell félned).
Minden más változatlan…
Endedworld
2024-10-22 at 13:37
Láger Yohnny (2024-10-22 at 13:06):
“A kormánypárti szavazóknak csak 44 százaléka hallott arról, hogy a politikai igazgató szerint Magyarország megtámadnák ő nem védekezne egy orosz katonai agresszióval szemben.”
– Egyrészt HONNAN idézted, mert ugyebár az idézőjelek nem divatból vannak az elején meg a végén,
– másrészt a 44% is sok, tekintve hogy ilyet nem mondott Orbán B.
X
2024-10-22 at 13:25
Nem szeretném ha bukna ez a kormány. Nem azért mert olyan jók, szépek és vizén járnak. Azért nem ert a Mi Hazánk kivételével az összes ellenzéki párt a végsókig alárendelné hazánk érdekeit idegen érdekeknek. Ezt tették ezeknek az ávósporontyoknak az elődjeik a Rákosi és Kádár szörnyuralmak idején. Ezek hazaárulók. Mindig hazaárulók voltak. Soha se változnak.
Orbán Viktor hatalmas mulasztást követett el amikor Orbán Balázst azonnal nem rúgta ki Rengeteg kárt okozott. Minél hamarabb kirúgja, annál kevesebb kárt fog okozni egy ilyen ember a kormányban.
Orbán Balázst ki kell rúgni de nem azért mert a balos ávósporontyok ugatnak hanem azért mert sérti a nemzeti magyarokat és a még köztünk élő 56-osokat. Az ávósporonty söpredék nem számít de a tisztességes magyar emberek számítanak
Zab Rudi
2024-10-22 at 13:17
Súlyos árnyékként vetődnek Orbán Viktor hazafiságára az elvtelen és szervilis orosz kapcsolatok Paks-2-től, az EUs- vétókon és a letelepedési kötvényeken keresztül a külügyi szerverfeltörésig. Nehezen hihető, hogy egy Oroszország felé ennyire elkötelezett, korrupt, elvtelen ember számára létezik még nemzeti érdek, hazafiság, hűség. Sajnos Orbán Balázs az elmúlt hetekben nyilbvánosságra került defetista szavai is ezt támasztják alá: az üzlet minden, az elvek nem számítanak. A pénzért és hatalomért a Fidesz megtagadta az 1956-os forradalom és szabadságharc eszményét és örökségét. Szomorú történet, tanuljunk belőle!
Fed 74
2024-10-22 at 13:12
Ez a tolvaj retek harcolt volna az első sorban??? Hogy nem szakad rá az ég erre a szarházira, mikor 2006-ban is ő volt aki először elmenekült,a fekete bömössel!!! Persze miután felgyújtatta a fél várost!!! Hajrá Tisza!!!
X
2024-10-22 at 13:10
Orbán “Megemlítette azt is, hogy az apja az 1956-os szabadságharc idején Budapesten a fegyveres diákok egyike volt.”
Ez igaz?
Tud valaki hiteles forrást ami ezt bizonyítja vagy cáfolja?
Laeser yohnny
2024-10-22 at 13:06
“A kormánypárti szavazóknak csak 44 százaléka hallott arról, hogy a politikai igazgató szerint (Orb án B.) Magyarország megtámadnák ő nem védekezne egy orosz katonai agresszióval szemben.” – MTVA 140 milliárd
PrüsszelPress
2024-10-22 at 13:00
OK OKOZATI KÜLÖNBSÉG, VILÁGPOLITIKAI ÉS HELYI POLITIKAI KÖRNYEZET OKÁN NINCS PÁRHUZAM.
§
Helyesen: az ÚJSÁGÍRÓ SZERINTI párhuzam…
Laeser yohnny
2024-10-22 at 12:56
“Orbán Viktor: 1956-ban az első sorban harcoltam volna!”
Ja szerinte is….🤣
Hümmögő
2024-10-22 at 12:39
#szegény magyar és a többiek
fejezzük már be a párhuzamot, a magyar 56 és a mai ukrajnai eseményekkel.
%6-ban a magyar kormány, a Moszkvából ideimportált ( moszkovita) kormánytagok, és az akkori kormánypárt ellen lázadtak fel a fiatalok. Igen, Orbán elsőként harcolt volna, ( megjegyzem én is).Ma akik ellen fellázadtak, azok második, harmadik generációi árulják megint a hazát, csak most az EU-nak, és más tengerentúli hatalomnak.
Az akkori szovjet csapatok nem maguktól jöttek, hanem a helytartóik hívásra!! tehát a fiatalok csak másodsorban harcoltak a szovjet csaptok ellen, akik érdeke egy nekik megfelelő bábkormány fenntartása volt.
Hol van itt akkor a hasonlóság?? és miért csak arra emlékszik Ön is az Önhöz hasonlók, hogy harcoltunk az “oroszok ellen”!!
Nyíregyházán pld a nagypofájú kommunisták a mi házunk padlásterében voltak megbújva- a házunk egy részét lefoglalták pártirodának- a ház másik részében fűszerbolt volt, és onnan feljárat a raktárként használt padlástérbe.
Úgy be voltak rosálva, hogy még WC-re sem mertek lemenni, hanem Édesanyámék utána , amikor már megint “kimerészkedtek” és kinyitották a pofájukat, takarította le a z ürüléket a padlástérből utánuk. Méltányosak voltak, mert a vizetelet az üres demizsonokban gyűjtötték.
vagyunk még páran, akik emlékezünk az akkori események “előtti” dolgaira!!!
szegény magyar
2024-10-22 at 12:17
” az első sorban harcoltam V.O.L.N.A
Aha…Talán,… lehet,… volna…
Faszikám, miért nem mondtad Putyinnak, hogy fejezze be !!! OVI, nincs vér a pucádban.
delfinlovas
2024-10-22 at 12:15
Emlékeztek: Fogjuk meg és vigyétek!
Pedig az csak egy kordon volt, nem a front…
Ügyvédnek, jogásznak egy szavát se!…
Acsarkodnak a tiszás agymosottak
2024-10-22 at 12:14
Gullwing-al és Yoggival az élen (jaj, és a “doktor” Kolompár is a putriból) itt acsarkodnak már a tiszás agymosott birkák, noha a Petike vezérkosuk megtiltotta nekik, hogy “kormánypropaganda” portálra kattintsanak. De ezek az alja alakok soha nem bírják megállni, hogy ne gyűlölködjenek, mocskolódjanak egy jót, ez tartja bennük a lelket. Így aztán fütyülnek a gazdijuk szavára is. Meglepő, hogy nem dühöng máris itt Orbánra Kárpáti, a fő méregzsák, meg ikertestévre a buggyant Zebegény, Georg és főleg Bela, a leghülyébb agymosott tiszás. De ami késik, nem múlik, nemsokára ontják majd a “szellemeskedéseiket”, gúnyolódásaikat” a szegény,szerencsétlen, elvarázsolt és agymosott tiszás kérődzők, mert hát Orbánt nem lehet kihagyniuk. Azt sem bírják ki (hiába Peti gazdijuk tiltása), hogy ne a kormány-szimpatizáns oldalra hányják az elmebajukat.
dr. Kolompár G.
2024-10-22 at 12:05
Gullwing 2024-10-22 at 11:44
Szeretem olvasni amiket írsz. Sugárzik belőlük az értelem, a hozzáértés, és a precízen kifejtett cáfolat.
Én nem jártam cigánysoron, sem vajda választáson. Ahogy Horn Gyulát sem láthattam “dobtáras” (ami ugye csigatáras volt..) géppisztollyal a kezében, így el kell fogadnom a tapasztalat alapú véleményeidet.
Gullwing
2024-10-22 at 11:44
Kolompár ez nem a cigány sor, és nem vajda választás!
ott ugathatsz ilyen ostobaságokat, bazd meg…
Gullwing
2024-10-22 at 11:41
Horn is az elsősorban harcolt…
Pufajkában, dobtáras géppisztollyal, a komcsik oldalán a felkelők ellen.
Tisztelet a hősöknek!
dr. Kolompár G.
2024-10-22 at 11:39
“Vitathatatlan, hogy Oroszország megsértette a nemzetközi jogot.”
A “nemzetközi jog” nem a “nemzetközi” jogszabélyok gyüjteménye, hanem egy olyan kialakult jogrendszer, amit a nagyhatalmak ezidáig is úgy értelmeztek ahogy akartak, és amit akkor sértettek meg, amikor csak érdekük volt. E tényből eredően vitatható, hogy Oroszország bármilyen “nemzetközi jogot” megsértett. Ugyanakkor Orbán Viktornak teljesen felesleges ilyen kijelentéseket tennie, mert Trump sosem fogja Orbánt babakocsiban tologatni, így kár előre leépíteni a remélt Trump barátság érdekében a jó orosz kapcsolatokat.
dr. Kolompár G.
2024-10-22 at 11:28
56-ban volt párnacsata??
Bandi
2024-10-22 at 11:17
Sok római (Bár ahogy Ahmed pl. német, az egér meg ló a születési helye szerint?) nem volt ott, a többség itt is – ott is germán volt. Az eredmény x lett.
A magyarok Hösei
2024-10-22 at 11:15
Teljesen hihetö, hogy a Miniszterelnök Ur akkor is a legbatrabbak egyike lett volna. Hal Isten nem volt ez aktualis es igy most van nekunk egy csodalatos, okos, bator es a Hazajaert mindent megtevö Vezetönk. Csak nagyon sokaig eljen meg Elnök Ur es nagyon sokaig legyen a miniszterelnökunk. Addig jo nekunk is. Hajra Orban Viktor!
Enteriőr
2024-10-22 at 10:57
Én is levágtam volna néhány hunt a catalaunumi csatában. Éljen Róma!