Páratlanul nagy összeg gyűlt össze a Jónak lenni jó! adományvonalán egy hónap alatt. Az idén a Covid-árvákat segítő Regőczi Alapítvány munkáját támogató nagyszabású jótékonysági kampányban – több mint száznegyvenezer hívásnak és sms-nek köszönhetően – meghaladta a hetvenmillió forintot az adományvonalra érkezett felajánlások összege. A tíz éves múltra visszatekintő karitatív akció történetében ez rekordnak számít.
A korábbi Jónak lenni jó! akciók azonos időszakában még sohasem gyűlt össze akkora összeg, mint az idei kampányban. A 1357-es adományvonalra befutott, több mint 140 ezer hívásnak és sms-nek köszönhetően meghaladta a hetvenmillió forintot a felajánlások összege. A jubiláló karitatív akció kedvezményezettje idén a Regőczi Alapítvány, az Áder János köztársasági elnök és felesége, Herczegh Anita asszony által életre hívott szervezet, amelynek missziója, hogy személyre szabott gondoskodást biztosítson a koronavírus-járvány idején árván vagy félárván maradt magyar gyermekeknek. Idén két olimpiai bajnok vívónk, Nagy Tímea és Szilágyi Áron jószolgálati nagykövetként segíti a Jónak lenni jó!-t.
Az összefogás a hazai médiában egyedülálló kezdeményezésnek számít, amelynek révén az elmúlt kilenc évben csaknem 1,7 milliárd forint juthatott el a rászorulókat segítő szervezetekhez. A korábbi években olyan világsztárok csatlakoztak az akcióhoz, mint Bud Spencer, Sarah Jessica Parker, Angelina Jolie, Brad Pitt, Jean-Paul Belmondo vagy Lewis Hamilton. Az adományvonal az év végéig elérhető. Egy hívás és sms továbbra is ötszáz forintot jelent. A mediaklikk.hu/jonaklennijo oldalon elérhetők a kampány további részletei, valamint tárgyi adományok is megvásárolhatók. A közmédia jótékonysági akciója december 19-én egész napos műsorfolyammal zárul.
Forrás: hirado.hu; Fotó: MTI/Máthé Zoltán
Facebook
Twitter
YouTube
RSS