Betett a Coca-Colának Cristiano Ronaldo meglehetősen látványos mutatványa, amikor a portugál labdarúgó válogatott budapesti sajtótájékoztatóján a Magyarország elleni Európa-bajnoki meccs előtt visszautasította a szponzorcég italát és vizet kért helyette. A The Guardian értesülései szerint az üdítőgyártó a sajtótájékoztató alatt négymilliárd dollárt veszített az értékéből.
Kedden Cristiano Ronaldo elég látványos gesztusával kezdődött a portugál futballválogatott budapesti sajtótájékoztatója a Magyarország elleni Európa-bajnoki meccs előtt, amikor a helyére ülve a világklasszis csatár egy fintor kíséretében eltolt magától két kis üveg Coca-Colát.
Agua
– mutatott fel ezután egy flakon vizet, azt pedig a The Guardian írja, hogy a Coca-Cola a sajtótájékoztató alatt négymilliárd dollárt veszített az értékéből: kétszáznegyvenkét milliárd helyett már csak kétszázharmincnyolc milliárd dollárra becsülték. Egy részvény ára 56,1 dollárról 55,22 dollárra esett vissza.
'Drink water'
Cristiano Ronaldo removes Coca-Cola bottles at start of #Euro2020 press conference pic.twitter.com/2eBujl9vzk
— Guardian sport (@guardian_sport) June 15, 2021
Az Instagramon 300 millió követőt magáénak tudó Cristiano Ronaldót egyébként az sem zavarta, hogy korábban a Pepsi és a Coca-Cola reklámarca is volt már, a Coca-Cola pedig az Európa-bajnokság hivatalos szponzora. A cég ki is adott egy közleményt, amely szerint mindenki azt iszik, amit akar, a megméretés sajtótájékoztatóin pedig a Coca-Cola és a Coca-Cola Zero mellett vizet is kínálnak a résztvevőknek – írja az Index.
Forrás: Index; Fotó: MTI/EPA/Vu Hong
Facebook
Twitter
YouTube
RSS