Soros György magyarországi feminista szervezetei, a Patent Egyesület (Patriarchátust Ellenzők Társasága) és a NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesület) tinédzser korú lányoknak szervez nyári tábort. A Facebookon megjelent hirdetésük illusztrációján szőrös női láb és női nemi szerv is látható – írja a Tűzfalcsoport. A cikk rámutat, hogy a Soros György-féle Nyílt Társadalom Alapítványok támogatásával létrejött Patent Egyesület tavaly még azt szorgalmazta: a magyar nyelvben a nyugati politikailag korrekt beszéd mintájára hagyjuk el az anya és apa szavak használatát, mert azok olyan szerepeket takarnak, amelyeket nem biztos, hogy szeretne elfogadni a férfi vagy a nő. Az abortusz esetében az elvetetni egy gyermeket kifejezés helyett a megszakítani a terhességet kifejezést javasolták.
A Tűzfalcsoport rámutatott, hogy a női jogokért és a nők társadalmi szerepének megváltoztatásáért harcoló feministák az LMBTQ-lobbiból is kivették a részüket. A Patent Egyesületnél az Országgyűlésben nemrég elfogadott gyermekvédelmi törvényt is átértelmezték, amellyel kapcsolatban a következőket fogalmazták meg:
A gyermekek elleni szexuális erőszakot pedofíliának nevezni félrevezetés. A pedofília fogalmának alkalmazása azt a téves képzetet kelti, hogy a gyermekek elleni szexuális visszaélés betegség következménye volna, holott az elkövetők többsége egészséges lelki állapotú, általában van kapcsolatuk felnőtt nőkkel, így tettüket nem pszichés megbetegedésük, hanem hatalmi helyzetük motiválja
A hazai és a nemzetközi baloldal összehangolt támadást indított Magyarország ellen a pedofilellenes törvény miatt. A baloldali politika és a Soros-féle civilek LMBTQ-ellenesnek és a szexuális kisebbségeket kirekesztőnek nevezik a törvényt, amiért az a 18 éven aluli gyerekek szexuális felvilágosításának jogát visszaadta a szülőknek. Mindez azért keltett felháborodást a baloldali világ szereplőiben, mert a nyugati országokban már bevett gyakorlat, hogy a gyerekeket minél fiatalabb korban elkezdjék érzékenyíteni az LMBTQ szubkultúra iránt. Például a Welcomingschools.org nevű oktatási portál azt szorgalmazza, hogy a tanárok az általános iskolás gyermekeknek részletekbe menően magyarázzák el az LMBTQ-szubkultúra különböző kifejezéseit, meghatározásait. Ezekben a törekvésekben sokszor a vállalati világ és a (baloldali) kultúrpolitika is készséges partner. A Campbell Soup Company nevű amerikai élelmiszeripari cég úgy reklámozta az egyik Star Wars-os tematikájú termékét, hogy a felvételen látható, legfeljebb két-három éves kisgyermeket az őt nevelő homoszexuális férfipár szórakoztatta az ebédlőasztalnál. A Coca-Cola pedig egy néhány évvel ezelőtti reklámjában például egy tinédzser lány és homoszexuális fiútestvére egyaránt a lenge öltözetű, izzadt medencetisztító férfi után epekedik, s azon versengenek, hogy ki tud előbb odavinni neki egy üveggel a koffeintartalmú üdítőből. De az LMBTQ-t népszerűsítő márkák sorát gyarapítja a Kodak, a Bench vagy a Pantene is, a Nickelodeon gyerekcsatorna Nick Jr. nevű alcsatornája pedig idén júniusban, a Pride alkalmából kendőzetlenül készített a melegfelvonulásról rajzfilmet, amelyben a Nina West nevű transzvesztita énekelt a meleg, transzszexuális, valamint nem bináris párok és családok idilli boldogságáról.
Forrás: Magyar Nemzet; Fotó: Facebook
Facebook
Twitter
YouTube
RSS