Az Erste Bank felhívja ügyfelei figyelmét arra, hogy csalók magukat banki ügyintézőnek kiadva hívnak fel magánszemélyeket – olvasható a pénzintézet honlapján található közleményben.
A pénzintézetek, így az Erste Bank sem, semmilyen esetben és semmilyen csatornán (e-mail, sms, telefon, egyéb) nem kéri az ügyfeleit arra, hogy adják meg a bankkártyára vonatkozó összes adatot, NetBank jelszót vagy távoli elérést biztosító programok, alkalmazások telepítését. Az Erste Bank arra kéri ügyfeleit, hogy az ilyen típusú megkeresések esetén sose engedjék, hogy esetleg számítógépükre vagy telefonjukra távoli elérést (pl. Anydesk, teamviewer, stb.) biztosító vagy ismeretlen forrásból származó vírusirtó programokat telepítsenek. Ne adják meg bankkártyaadataikat, és ne engedjenek idegeneknek hozzáférést számítógépükhöz vagy mobileszközükhöz – hívják fel a figyelmet.
Forrás: Origo
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS