Két, a Külgazdasági és Külügyminisztériumból származó titkos levelezést is meglobogtatott a 444 egyszerű újságírója Szijjártó Péter külügyminiszternek, aki azzal a magától értetődő kérdéssel reagált, hogy akkor a Soros-blog most melyik titkosszolgálattal is áll kapcsolatban. Nem is igazán érthető, hogyan és milyen kimenetellel képzelték el a 444-nél ezt a szituációt, a lényegi kérdés ugyanis mostantól a homlokára égett minden Soros zsoldjában álló szerkesztőségi tagnak.
Elvégeztem a forrásellenőrzést, elvégeztük a forrásellenőrzést – ezt többször is idegesen hangsúlyozza a 444 újságírója, aki védett levelek tartalmával akarta sarokba szorítani Szijjártó Pétert. Teljesen lényegtelen, hogyan is jött le a beszélgetés a 444-en, mert a külgazdasági és külügyminiszter az egész kínos interjút feltette a Facebook-oldalára, amelynek nézése közben tényleg csak az jár az ember fejében, hogy ez a 444-es tényleg ennyire hülye? Az eset nemzetbiztonsági következményeire még csak utalni sem akarok, hiszen arról a 444 úgysem fog értesülni, de azt az azóta is megválaszolatlan kérdést azért fenntarjuk itt is:
Melyik titkosszolgálat szerez és szivárogtat a 444-en keresztül titkos külügyminisztériumi levelezéseket? És hogy miért jó az a 444-nek, ami Magyarországnak, a nemzetbiztonságnak árthat?
És megkezdjük a számolást is. Tehát egy napja nem tudjuk…
Forrás: Facebook
Amarna
2024-05-19 at 15:44
Én főleg a usakémasszony szerepére szeretnék ebben az ügyben rákérdezni….
HéliaD
2024-05-17 at 17:30
mekkelek2024-05-16 at 13:19
Az oroszok minap hozták nyilvánosságra a német tábornokok videókonferenciáját –
Amit nyilvános videokonferenciás módon csináltak. Ki a fasz lenne rájuk kíváncsi, gondolhatták. Mivel úgy is csak 2-5 napra tudnának ellenállni… Végük is igazuk van. Majd Macron idegenlégója a papucsosok elleni tapasztalattal.
HéliaD
2024-05-17 at 17:25
Cegléder2024-05-16 at 13:30
Sokkal okosabb ál-fideszesekre lenne szükség.
HéliaD
2024-05-17 at 17:21
Akin Ozturk2024-05-16 at 13:35
A Nem verik nagydobra a behatolást. Lezárnak. A 2016 óta kóserpecsétes 444 azt mond, amit akar.
B Nem az oroszok elleni tiltakozás a “becsületes és hatékony NATO-partner” jellemzője.
Nézzük Merkel telefonjának amerikai lehallgatását? És a tiltakozást? Mit is?
HéliaD
2024-05-17 at 17:13
dr. Kolompár G.2024-05-16 at 14:16
Élvezetes volt..
HéliaD
2024-05-17 at 17:13
dr. Kolompár G.2024-05-16 at 14:16
Élvezetes volt.
pm
2024-05-17 at 16:31
Ezekre a kérdésekre választ KELL kapni. Gyorsan, hatékonyan. A nemzetbiztonság nem játék. Ezt tudnia kéne még egy olyan baf@asznak is mint az a riporter/ hasznos idióta/. De mivel nem tudja, meg kell neki tanítani.
pm
2024-05-17 at 16:16
Azért ez egy igen súlyos nemzetbiztonsági ügy. nem kétlem, hogy akár a ruszkik, akár az usa képes ilyesmit megszerezni. Ez is gond. De valójában tényleg az hogy ezek a hasznos idióták szemmel láthatólag fel sem fogják hogy mit is csinálnak valójában. Azért ez nem olyan mint egy o1g feliratot felfújni valahova.
A felmerült kérdésekre választ KELL kapni. Szép szóval vagy anélkül, és vissza kell követni a szálat amennyire csak lehet.
Ilyen esetekben példamutatónak tartom a ruszkik sürgős nyomozását, amikor a bevásárlóközpontjukban lövöldöztek.
Mekkelek
2024-05-17 at 12:59
Tehát a CIA lopja a magyar külügyminisztériumból az adatokat a 444-nek.
Most már ezt is tudjuk.
Köszönjük a mikrofonos f.szfejnek!
Rezeda Kázmér
2024-05-17 at 06:22
Remélem, levonja az összes minisztérium a tanulságokat. Kissé aggasztó ez így.
Pórász Ármin
2024-05-16 at 22:40
Már az is beszédes, hogy miért 444 a nevük? 1979. november 4-én, hónapokkal az iráni iszlám forradalom után az új vezetést támogató diákok megrohamozták és elfoglalták az Egyesült Államok teheráni nagykövetségét. A foglyok kiszabadításának kísérlete csúfos kudarcba fulladt. A 444 napig tartó túszdráma és a látványos katonai fiaskó végképp elmérgesítette Washington és Irán viszonyát. Az 52 fogoly 444 nap rabság után 1981. január 20-án, Ronald Reagan beiktatásának napján nyerte vissza szabadságát. Külügyminiszterünk ismét bizonyított, gratulálok.
Gabonapehely
2024-05-16 at 22:27
Nyilván soros-hálózattól kapják a muníciót, hiszen az alpította a 44et. Tehát az amcsik által lopott belső anyagok alapján felkérdezik Szíjjártót, hogy az oroszok milyen adatokat loptak el. Milyen választ remélt, vagy mi volt a terv, mit akrtak ezzel?
Bàstya elvtàrs
2024-05-16 at 17:06
Még Mezö Gàbor és Borvendég Zsuzsanna vilàgitottak rà arra a kényes dologra, hogy Moszkvàban még elég sok terhelö dokumentum van a Kommunista elvtàrsakrol (gyurcsàny, dobrev, stb., stb.).
De arra is emlékezhetünk, amikor kiderült, hogy az alkeszos vadbarom Fleto jo néhànyszor pofàzott ki adatokat, informàciokat az EU-rol és a magyar viszonyokrol,Putyinnak.
Persze a Cia, is meg sorosék is behàloztàk. Igy szerintem mi magyarok kevesebbet tudunk magunkrol mint az oroszok, meg sorosék!
Xerxész
2024-05-16 at 16:45
nem értem, mit kommentálnak itt egyesek… Szijjártó miniszter úr feltette az egyetlen értelmes kérdést: melyik titkosszolgálat szivárogtat a 444-nek? ha jól értem, akkor vagy az orosz, vagy az, amelyik az oroszt kémleli, hogy mindenki előtt tiszta legyen: az amerikai… innentől kezdve tök fölösleges bármi hőbörgés itt vagy máshol…
paperdoll
2024-05-16 at 16:44
Mégegyszer megkérdezem ebben a mondandóban _hol_ van az hogy milyen adatookhoz fértek hozzá?
Az már tényleg nevetséges amikor valaki azt hiszi hogy az AD vagy az Exchange szolgáltatás adminisztrátora valami félisten aki minden levelet elolvashat minden doksihoz hozzáfér …
Amit leir a standard eljárás megnézik mennyi működött amikor már megtörtént hack és ujrahuznak áktalában egy-2 éjszaka az összes cégnek van ilyan terve…
Pronléma akkor van ha nem veszik észre.
angolpuska
2024-05-16 at 16:19
Nagyon remélem, hogy a 444 “újságírója” jó pár napig nem fog nyugodtan aludni a börtön priccsen. Ez tényleges hazaárulás. Idegen hatalommal való összejátszás.
Vánnyadt bácsi
2024-05-16 at 15:37
Azt feltételezem a Balázs tényleg nem tudta, mit is jelent az a papír.
Csak örült, hogy megkapta ezt a melót, és a Külügyminiszter Urat kérdezheti.
Az újságírói/riporteri szakma olyan mértékben felhígult, hogy az elképesztő.
Nem csak itthon, nem csak a baloldalon.
Rezeda Kázmér
2024-05-16 at 15:35
Mindezeket a nagy nyilvánosság is sejti már egy ideje. Akárcsak a külföldről pénzelést/pártfinanszírozást (a nagy nekibuzdulás után ismét sikerült hozni egy rém gyenge törvényt). Következmény? Újra el lesz mondva, hogy megint be akarnak avatkozni zsozsóval a választásokba? Következmény?
Tényi István tegye a dolgát!
2024-05-16 at 15:32
Titkos dokumentumot tart magánál a kretén firkász? Ez bűncselekmény.
paperdoll
2024-05-16 at 15:31
Bárki aki ebben a szakmában dolgozik tudja hogy a szervereket folyamatos támadások érik. Ezek 99%-a nem szándékos. A nagy titkosszolgálatok oroszok amerikaiak irániak kinaiak sőt még egyes balti országok(!) is üzemeltetnek un botneteket amik automatikusan fésülik át az IP tartományt és automatikusan pörgetnek le egy rakás vulnerabilitási tesztet hátha kapás van.
—
Sok esetben sajnos a fejlesztői gyakorlat tehet róla amikor a copy-past jellegű (áktalánosan anonim) oldalakon küldik át a fejlesztők egymásnak a kódrészleteket / beállitásokat amiket nem törölnek vagy benne hagynak jelszavakat cimeket stb Azzal edig adatbrókerek tömege foglalkozik hogy ezeket scanneli szenzitiv adatokra vadászva. (*)
—
Szinte minden cégnél / intézetben előfordult már ilyen aki saját szervereket (kénytelen) üzemeltetni és a fejlesztők is azt mondják kétféle van akinek már törték fel rendszerét és akinek MÉG nem. (a harmadik a magától elszállt ególegó aki elmondja hogy ő milyen szuper nála gond nincs – na az ilyet kerüljétek saját érdeketekben).
—
Általában gond nincs belőle, ha időben észreveszik, mert a szenzitív adatokat nem nagyon érik el az irodai KV pénz vagy a menzai menü meg a kutyát nem érdekli (kicsit keményebb ha a dolgozói db-hez férnek hozzá de amit onnan kicsernek rendszerint facebook keresésekkel is simán megoldják, hehe). (**)
—
Szoval hogy ilyen megtörténik abban semmi nincs Szijártónak pedig egy a dolga tagadni (bizonyos – nevet nem irok pedig lenne kedvem) security expert ilyenkor előadja a ki kell tárulkozni őszintének lenni de ez egy pénzéhes volt szadeszes komcsi geci.
—
Az az újságíró viszont aki ilyen adatokhoz hozzájut annak finoman szólva is már az ügyészségen kellene beszélgetni a nyomozókkal és örüljön ha megússza.
Más országokban nem újságíró de egyszerű ember is komoly bajba kerül ha ilyesmit megtalál és becsületesen leadja a rendőrségen.
Ezért mindig azt javaslom mindenkinek azonnal semmitise meg (égesse el).
—
(*) itt jegyzem meg a hazai ballibek halál listája is ilyen oldalakon forog amiben listázzák a kormány tagokat rokonságukat és általuk utált jobbos közéleti embereket.
—
(**) általában elég vicces, ha megkeresik az embert valami ‘amerikai’ headhunter cégtől és azt hazudják hogy egy job portál adta át az elérhetőséget főleg azoknál vicces akiknek nincs még linkedin profilja sem és soha nem állásportálokon keresztül jelentkezett. Ha ezt whatsupon és egy céges telefonszámon keresztül teszik sejthető hogy adatszivárgás (vagy hack vagy valaki lopott) történt.
Ja igen – jópár embert kerestek az elmúlt hetekben ezzel a módszerrel egy politikai párthoz kapcsolhatóan különösen data engineering és data scientisteket “távmunkára” (!!)
—
Ki lehetne még térni az idegen zászlós (un false flag) műveletekre de a wikileakson illetve az azzal foglalkozó cikkekben lehet rá találni bőven példát. A sziriai polgárháború kapcsán szívárogtak ki anyagok amiből tudható nyugati titkosszolgálatok a sziriai polgárháború kapcsán rendszeresen orosznak igyekzetek feltüntetni a műveleteiket.
Judit
2024-05-16 at 15:30
” Béla Rátkai—22 perce–” Egyetértek a hozzászólásával.!!!
Istennek legyen hála hogy a Fidesz-KDNP Kormányozza Magyarországot.!!!
khm
2024-05-16 at 15:29
És hány napja nem tudjuk,hogy ki az a gyurcsányi?
Mert volt egy ilyen számolgatás is. Azóta az ügy és a gyanúsított is elszenderült.
Csak kacagok
2024-05-16 at 15:25
„Éljen Ukrajna” – már a szerdai merénylete előtt is tüntetett Fico ellen Juraj Cintula (VIDEÓ)
https://tvnoviny.sk/domace/clanok/895210-atentatnik-uz-proti-ficovi-protestoval-prisiel-aj-na-rokovanie-vlady-do-dolnej-krupej?fbclid=IwAR1mGGu6vKXfS3dT_5marCRKZ2iUVeWFdJI8pX1u-Vh36eW17_tn3nRPbE4
Lakmusz
2024-05-16 at 15:15
Szijjártó védve ebben kapcsolatban azt mond amit akarnincs tájékoztatási kötelezettsége .De ahogy hülye balliburnyákok magukat buktatják le az mindent felül múl.
Ráadásul a sorosi médiummal a háta mögött próbált felkérdezni,Ezzel elérte hogy kimenjen a tek a 444-hez
Hipis
2024-05-16 at 15:12
Azért én csak odahívtam volna a policájt. Hajánál bevisz, kihallgat, levél lefoglal, előzetes indítványozása, szerkesztőségnél házkutatás, aztán jött volna ott elő más is.
gyozo2018
2024-05-16 at 15:08
Logikus
2024-05-16 at 14:54
/
Nem az a zavaró, hanem az a veszélyes az országra, hogy az ágens újság firkásza valamiféle papírokat lobogtat, amit állítólag a minisztériumból kapott valakiktől, akiket mint forrást “ellenőrzitek is”, mely papír állítólag valamit állít, amit jogilag sem megcáfolni, sem igazolni nem lehet, mert ha lenne is az a valami, akkor titkos. A kör bezárult.
/
Szíjjártót nem a farzsebükből rántották elő.
/
Viszont az elemi logika alapján már nem titok az a kérdés, hogy HA van vagy volt egyáltalán szivárogtatás, az állítólagos forrása mit keres a titkok közelében, az illető hogy került oda, mi köze a firkász cégének hozzá, hogy kerültek kapcsolatba.
/
S ha nem volt, de azt sejteti a firkász, hogy igen, akkor megint csak egyetlen egy kérdés van: KIK ENNEK AZ OSTOBA KRETÉN PROVOKÁTORNAK A MEGBÍZÓI.
Ballib
2024-05-16 at 15:02
Remélem már kéreti be az orosz nagykövetet… Jah, azt nem, attól fosik, akkora nagy a szuverenitás itt.
Lalika
2024-05-16 at 14:57
Úgy látom, a ballib bérkommentelők rá vannak állítva a témára, valszeg. egyeztetve az újságírót alakító ügynökkollégájukkal. Értjük mi ezt. És át is látunk rajta.
A büntető jogosat játszókat pedig kérem, hogy nevezzenek meg olyan büntetőeljárásokat, ahol a vádlottat állam elleni bűncselekménnyel vádolták.
Klára
2024-05-16 at 14:55
Nincs észnél ez libsi propagandista újságíró ha azt gondolja titkos anyagokat hozhat nyilvánosságra a szólásszabadság jegyében.Nem lennék meglepve ha évekig nem látná a napot amíg ki nem derül hogy jutott hozzá!Ötletei vannak az embernek ki lehet a titkos segítő,de majd utána kell nézni ki férhetett hozzá,ellenőrizve a digitális nyomokat.A magyar kormány azt állít ebben az ügyben amit akar ,hazudhat is mivel titkos .
Tehát Szijjártó külügyminiszter védve van a hazugság vádja nem áll meg.
Az viszont aggodalmas hogy a sorosgyuribácsi médiuma hozzá jut bármilyen titkos anyaghoz erről mindenképp számot kell adni mi több felelni.
Milyen titkos anyagok lapulnak még a 444 sajtó szobákban?Mert kiderült az interjúból más infók a rendelkezésükre állnak!Elszólta magát ez a tollforgató firkász ezügyben.
saghy rozi
2024-05-16 at 14:40
A külügy, mint minden más Pesten székelő intézmény tele van régi ballib hivatalnokokkal. Az új vezetők nem takarítottak mert azt hitték, hogy ha nyalnak a régi ballib embereknek akkor azok lojálisak lesznek. Soha nem lesznek.
Lakmusz
2024-05-16 at 14:36
Hopp Hopp.vannak magyar médiumok akik titkosszolgálatokkal álnak kapcsolatban?
Ezt azonnal ki kell deríteni.
Logikus
2024-05-16 at 14:35
Nagyon érdekelne engem is, hogy miként jutnak el a külügyminisztérium belső rendszeréből a különböző levelek és emailok, a nyilvánossághoz, különösen is a ballib dollármédiához?
Ugyanis ez már magában hordja annak a feltételezését, hogy valamiféle külföldi titkosszolgálat segíti a ballibeket, az pedig feltehetően nem az orosz.
Na ezt magyarázza meg nekem valami nagyon okos 😀
dr. Kolompár G.
2024-05-16 at 14:22
Aztán: Sajnos semmi csodálkozni való nincs azon, hogy az oroszok is kutakodnak a külügy titkos levelezései között. Egyrészt mindenki kutakodik, akinek sikerül. Ugyanakkor bármennyire is fáj, sajnos az oroszoknak indoka is van rá, mert a magyar kormány ukrán-orosz háborút érintő politikája finoman szólva is kétarcú. Az oroszok szeretnének tisztán látni, mint bárki más is.
Lalika
2024-05-16 at 14:20
Cegléder
Abban igazad van, hogy az interjú megszületésének körülményei nem derülnek ki. Utána kellene nézni, hogy hol, hogyan, miért készült. Egy épület előtt állnak, a külügyminiszter környezetében valakik nagyon figyelnek, valszeg. a biztonsági emberek. Az újságírónak álcázott ügynökkel a miniszter udvarias, nem rázza le, még az is lehet, hogy csak az ő kedvéért álltak félre, és áldoz rá időt. A firkász fölényben érzi magát, mert “bizonyítéka van”, arra, amire. Az állítását tényként tálalja, és szerintem abban viszont tévedsz, hogy amit tesz, annak nincsen büntetőjogi relevanciája. Minimum az kérdéses, hogyan jutott a tudomására egy bizonyára titkos minősítésű információ. A miniszter ezzel szembesíti. Ez a szitu erről szól, nem többről, és Szíjjártó jól kezeli. Inkább csak benyomásod lehet, hogy fogalma sincsen semmiről, én ezt erősnek érzem.
Más kérdés, hogy az a bizonyos orosz behatolás megtörtént-e. Ha volt is ilyen, na azt nem kell megerősíteni, vagy kell letagadni. Nemzetbiztonsági érdekből, tehát van hozzá morális alap. Politikailag hosszútávon éppen azt nem teheti meg egy miniszter, hogy nem áll szóba sajtósokkal, pusztán a téma jellege miatt, megfelelő módon és stílusban azt megteheti.
Abban megint igazad van, hogy hogyan kerülhetett ki a kényes információ ebből a közegből, és a minisztérium falai közül. Ott lett volna helye inkább annak a forrásvédelemnek, amire ez a véglény újságíró hivatkozgat. Lehet, hogy a globalista titkosszolgálat keze van a dologban, de árulás is történhetett, lehet, hogy valaki nem lojális. Ez ami tisztázandó.
Abban is egyetértek veled, hogy lehetnek hibák, jócskán a nemzetbiztonság területén, beleértve az újságírásnak álcázott ügynöki tevékenység megakadályozását. Ha orosz behatolás, és magyar szerverek, akkor bizonyára emlékszel még a Mucuska- ügyre. Ez az az ügy, ami miatt Gyurcsányék bolgár pszichológusnak álcázott orosz ügynököket engedtek be az NBH épületébe, arra hivatkozva, hogy poligráffal megkeresik, aki szivárogtat Magyar Nemzetnek a külügyminisztériumban zajló román kémtevékenységről. Az ügy női főszereplője él, és virul: osztályfőnök és munkaközösségvezető a budapesti Szent István Gimnáziumban. Még tanulmányokat is publikál lapokban, fizika témakörében, ilyen címmel: “Káoszt a középiskolákban: Azt!”.
Vagy a nemrégen repülőbalesetben meghalt dr. Magyari József is kétes figura, nézz utána. Mégis szingapúri nagykövet lehetett, a kormány jóvoltából.
Az viszont könnyen lehet, hogy nem tudunk mindent, és csak találgatunk. Egy külügyminiszter viszont többet tudhat.
dr. Kolompár G.
2024-05-16 at 14:16
Na várjunk. Várom a sirámos hírt, hogy a 444. szerkesztőségét a belügyi egységet ellepték, és az ügyben érintett munkatársakat kihallgatásra elvitték.
A “sajtószabadságnak” ugyanius van határa. Ezt a hülyegyereket úgy meg kellene fingatni, hogy a kilincs is elélvezzen a kézremegésétől, mikor megfogja.
Igaz, hogy a külügyminiszter kellően határozott volt, de a jelen helyzetben itt nem kellene, hogyvége legyen az ügynek.
Kuvasz
2024-05-16 at 14:00
Szijjártónak teljesen igaza van,engem is jobban aggasztana hogyan jutott hozzá egy libsi médium propagandistája titkos dokumentumhoz.
A digitális programok úgy vannak megírva hogy fel tudják törni.kevesebb digitalizációval védhetjük adatainkat.
A libernyák fosbuk is ilyen ha valaki megváltoztatja a jelszavad kapsz email-t,amiben az van ha ön volt aki jelszó módosítást kérelmez akkor nincs semmi dolga.2 napig nem lépsz be akkor nem is tudod hogy megváltozott a jelszó ,és soha többé nem is tudsz már belépni mert megváltozott a jelszavad.tehát nem azt kérik email-ben hogy erősitsd meg hogy te voltál a jelszó módosítás kérelmezője ,mert akkor senki nem tudja rajtad kívűl a jelszavad megváltoztatni.rengeteg ilyen esetről hallani.
frédy
2024-05-16 at 13:52
Cegléder2024-05-16 at 13:30
eléggé bugyutára sikerült a “komented”…sajnos “ékes” bizonyitványa vagy a baloldal, szerencsére csak egyes fideszes szavazókra érvényes megállapítasára…
Talpra magyar!
2024-05-16 at 13:46
Akin Ozturk2024-05-16 at 13:35 Neked szemétkedőnek írom hogy éppen a te balliberális mszp-s szdsz-es Gyurcsányodék engedtek be az orosz ügynököket a legtitkosabb leginkább védendő titkosszolgálati adatokat információkat tartalmazó helyekre.
Kuvasz
2024-05-16 at 13:39
Be kell vinni a figurát kémkedésért!
Bizonyosan nem a szemétledobóban találta!Ez a gyuribácsi médiuma?
Akin Ozturk
2024-05-16 at 13:35
Ebben az ügyben annyi kérdés van:1.a miniszternek mekkora felelősége van az elmúlt 20 év legnagyobb hírszerzési kudarcában.2.Miért nem tortént meg legalább valamilyen tiltakozás az oroszok felé(a nagykovet behívása,orosz diplomaták(hírszerzők) kitiltása).3.A behatolás tudatában ezután Szíjjártó elfogadja Lavrovtól a kitüntetést.Ezek szerint vagy hülye és alkalmatlan vagy pedig hazaáruló.4. Mennyire tekintenek minket becsületes és hatékony partnernek a saját szovetségi rendszerünkben (NATO).
lesi
2024-05-16 at 13:34
cegléder épp ésszel honnan tudhatott volna róla nevetséges
Štefan Karácsony
2024-05-16 at 13:32
Miniszterúr maga államférfi s komunikációja pontos és élles, mint a borotva!
Szlovákiából….
lesi
2024-05-16 at 13:30
kitalált dolog mocskos tetű média banda hogy rohadjanak meg ennyi
Cegléder
2024-05-16 at 13:30
Fidesz szavazó vagyok és az is maradok, bármi is történjék, de Szijjáró úrnak nem szabadna ilyen helyzeteben szerepelnie. Szerencsére a laikusoknak nem fog feltűnni, de a külügyminiszter úr vagygy blöfföl vagy lövése sincs, hogy mit szabad és mit nem. Sajnos inkább az utóbbi. Ilyen kockázatos időszakban inkább a komptetensebb politikusokat kellene előtérben tartani. A 444 már megint lépéselőnyben van. Egyetlen szerencsénk, hogy Fico-merénylet most elég nagy zajt okoz tehát remélhetőleg senki sem fogja felkapni a sztorit és nem lesz ebből Novák-féle fiaskó. Rendet kellene már tenni végre a Fideszben. És ami még fontosabb: Megelőzés! A 444 és a Telex iszonyú kockázatot jelent és egyre bátrabbak lesznek. Tenni kellene valamit, amitől legalább a választásokig visszafognák magukat.
@mekkelek
A 444 egyre nagyobb kockázatot jelent. Azt pedig illene végre minden kormánypárti politikusnak megtanulnia, hogy nem baráti média kérdéseire nincs reakció. Soha. Így nem lehet ellentmondásba keveredni. Szijjártó már sokszor elbukott ezen. A legtöbb Fidesz szavazót ez nem befolyásolja (engem sem), de nagyon dühítenek ezek a hibák.
@Lalika
A külügyminiszter akkor lett volna profi, ha igazat állít. De a sem a dokomentum megszerzése, sem pedig a nyilvánosságra hozatala nem sért törvényt, tehát értékelhetetlen, amit Szijjáró művel. Az lett volna profi munka, ha ez a felvétel ne készül el, de még inkább az, ha a dokumentum nem kerül a 444-hez. A legprofib pedig az volna, ha a 444 nem létezne. Szijjártó egy bohóc. Orbán Viktoron, Rogán Antalon, Kubatov Gáboron és Pintér Sándoron kívül nincs profi a kormányban. És ez nagy baj.
Grimmbusz
2024-05-16 at 13:30
aha, tehát hivatalosan is kijelenthetjük, hogy Pszichopeti atombombája Rogán kalandjairól az ügyészséggel totális kudarc lett.
Most ezt húzták elő az ingujjból.
És most jön az a rész, mikor az összes bérkommentelő tele fogja irkálni a szokásos hivatalos kommüniké modorban, hogy Szíjjártó monnyonle…a Rogánmonnyonle meg Pintérmonnyle már a múlté.
Frissült a szoftver.
Jaj, de hosszú és fárasztó lesz ez még júni 9-ig… én meg már hogy unom…
mekkelek
2024-05-16 at 13:19
Nyilván mindenki lehallgat mindenkit, meg feltör, amit lehet. Az oroszok is, meg az amerikaiak is, meg mindenki. Ebben semmi újdonság nincs. Számtalan ilyen hírt lehet összeszedni minden oldalról. Ugye, az amcsik is lehallgatták Merkelt is, meg más szövetséges államfőket is, az oroszok minap hozták nyilvánosságra a német tábornokok videókonferenciáját, ahol a kercsi híd felrobbantásáról ötletelnek, stb, stb, stb.
Az viszont, hogy a 444 milyen szempontok alapján próbál most szart keverni és honnan szereztek meg ilyen dokumentumokat, na az a komoly kérdés.
Lalika
2024-05-16 at 13:08
Ennek az interjúnak valóban az a központi elem, hogy az a titkos dokumentum hogyan jutott az újságíróhoz. Pont. Az összes többi meg nem erősített találgatás. Ahogyan a túloldalon szokták mondani: összeesküvés elmélet.
A dialógus során egyébként a külügyminiszter nagyon profi volt.