Budapest vezetése – féltő szeretettel gondolva a lakosságra – közvélemény-kutatást végeztetett, hogy megtudja, miként viszonyulnak az állampolgárok a vakcinához, és véletlenül a kérdezősködés közben valahogy a pártpreferenciákra is rákérdeztek. A történetet színesíti, hogy erre a feladatra a főváros imázsépítő cégét kérték fel. Talán a főváros vezetése is a DK nyomdokaiba akar lépni és meg akarja mondani az embereknek, hogy nekik milyen oltóanyag kell.
Némileg homályos, hogy miért pont a főváros turisztikai, kulturális és marketingszervezete, a Budapest Brand Nonprofit Zrt. készít felmérést a lakosság körében a koronavírus elleni oltással kapcsolatban, de az ember lássa meg mindenben a jó szándékot. Sőt, Karácsonyék olyannyira biztosra akartak menni, hogy mindjárt két közvélemény-kutató céget bíztak meg a projekttel: természetesen a Mediánt – a főpolgármester volt munkahelyét – és a 21 Kutatóközpontot.
A kutatás egyelőre nem érhető el sem a Medián, sem a kutatóközpont oldalán, csak a HVG értesülhetett a nagy titkokról: például arról, hogy a fővárosi fideszesek sem bíznak a kínai vakcinában. Ezek szerint az orosz oltóanyag kikerült a célkeresztből, vagy csak egyszerűen elfeledkeztek róla a kínaiaktól való félelmükben.
A Mandiner próbált utánajárni a rejtélyeknek, így az alábbi kérdéseket tették fel a Fővárosi Önkormányzat és a Budapest Brand sajtóosztályának:
- Miért éppen a Mediánt és a 21 Kutatóközpontot bízták meg a kutatás elkészítésével?
- A szerződéskötést megelőzte-e nyílt verseny?
- Miért csak a HVG-hez jutott el a kutatás?
- Nyilvánosan elérhető-e a kutatás teljes anyaga vagy annak bármely részlete?
Válasz híján a hírportál közérdekű adatigényléssel fordult a Fővárosi Önkormányzathoz, hátha kiderül, hogy az örökké pénzszűkében lévő budapesti vezetés most épp mire is költötte a budapestiek pénzét.
Forrás: mandiner.hu; Fotó: PestiSrácok.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS