A reklámadó legmagasabb európai kulcsa jelen pillanatban 5 százalék, az Európai Bizottság erre vonatkozóan azt a megjegyzést tette, hogy a reklámadónak megfizethetőnek kell lennie, mondta a parlamentben kedden Lázár János.
A Miniszterelnökséget vezető miniszter hozzátette: amennyiben a reklámadó sávos lesz, „a sávok között nem lehet aránytalan különbség. Én úgy gondolom, hogy 5 és 10 százalék közötti javaslattal fog élni a kormány.”
Lázár egy mondat erejéig az állami média finanszírozására is kitért. Ezzel kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy „lassan-lassan a közmédia állami támogatásának csökkennie kell.”
Korábban még más volt a helyzet: a gazdasági bizottsági ülésről szóló MTI-tudósítás arról számolt be, hogy kormány 3-5 százalékos reklámadót mérlegelhet, és arra törekszik, hogy a kisebb médiacégeket megvédje.
Forrás: atv.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS