Nem árulja el a Momentum Mozgalom, hogy mely hirdetőcégektől bérli a felületeket a legújabb kampányára. Az Origo szerint a plakátok a Simicska Lajos tulajdonába tartozó Mahir hirdetőoszlopian is megjelentek, a Momentum ezt nem cáfolta, és nem is ismerte el.
Országszerte 26 városban voltak láthatóak a lila plakátok a május 15-ig tartó, kéthetes kampány során. Ennek pénzügyi fedezete a Momentum lapunknak küldött válasza szerint adományokból jött össze. Mint írták, nagyjából 11 milliót költöttek el a plakátkampányra, a pénzt pedig több, mint ezer „közösségi támogató” dobta össze nekik. Ebből könnyű kiszámolni, hogy átlagosan 10-11 ezer forintot kaptak mikroadományonként, az viszont nem derült ki, hogy mennyi esetleg komolyabb támogató adta össze a pénz oroszlánrészét.
A Momentum 455 felületet bérelt a kampány kéthetes idejére, voltak köztük óriásplakátok, hirdetőoszlopok és citylightok is. Egy részük a Simicska Lajoshoz kötődő Mahir hirdetőoszlopain volt látható az Origo szerint, a mozgalom viszont nem árulta el, mely cégektől bérelt felületeket. Csak azt, hogy négy ilyen cég volt, és a reklámfelületeken is olvasható volt a cégek neve.
A Momentum Mozgalomnak egyébként az az Iránytű Intézet mérte a legmagasabb támogatottsági adatokat az utóbbi időben, amely pár hónappal ezelőtt kötött szerződést a Simicska Lajos tulajdonában lévő Magyar Nemzettel.
PS/origo.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS