Cserbenhagyott utasok, elfelejtett csomagok, indokolatlan járattörlések – az elmúlt hónapokban a csapból is a fapados légitársaság szabálysértései, illetve a panaszokra adott, dühítően pökhendi céges közlemények folytak. Ezt megelégelve, a kormányhivatal első fokon összesen 300 millió forint bírságot szabott ki a Wizz Air ellen.
Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár a következő közleményt juttatta el az MTI OS-hoz:
A Fővárosi Kormányhivatal az elmúlt két hónapban összesen hét esetben folytatott fogyasztóvédelmi vizsgálatot a Wizz Air légitársasággal szemben. Ezekből öt esetben – a május 25-i Frankfurt – Budapest, a június 6-i London – Budapest, a június 19-i Brüsszel – Budapest, a június 25-i London Gatwick – Budapest, valamint a június 30-i Marosvásárhely – Budapest járattal kapcsolatban – állapított meg szabálysértést.
Ismétlődő jogsértés esetén a lehető legszigorúbb büntetésre számíthatnak a fogyasztókat megkárosító társaságok, éppen ezért a kormányhivatal első fokon összesen 300 millió forint bírságot szabott ki a Wizz Air ellen, amelyről a mai napon tájékoztatta a légitársaságot.
Minden esetben a legszigorúbban fellépünk az utasok megtévesztésével, megfelelő tájékoztatásuk elmulasztásával, illetve az ellenük tanúsított jogszerűtlen magatartással szemben.
Facebook
Twitter
YouTube
RSS