Mindet. A Magyarország elleni folyamatos politikai támadások célja az, hogy az európai közvéleményt és persze minket, magyarokat is hozzászoktassanak ahhoz, hogy nemzeti szuverenitásunk megszűnt, teljesen, a brüsszeli törvényeket kell ellentmondás nélkül elfogadnunk. Orbán Viktort is azért “hívta” meg az EP elnöke, hogy a színjáték során demonstrálhassa: Magyarország miniszterelnöke az EP alárendeltje, vazallusa.
Az EP nem egy demokratikus intézmény, sem a választásának módja, sem a működési elve nem teszi ezt lehetővé. Az európai ügyek demokratikus megvitatására és kvázi tanácsadói feladatra hozták létre, nem arra, hogy a tagállami törvényhozások munkáját átvegye, arra meg végképp nem, hogy kőbe vésett, egész Európában felülbírálhatatlanul hatályos törvényeket alkosson azért, hogy politikai akaratokat kényszerítsen ki. Különösen nem ideológiai alapon megfogalmazott akaratokat. Ma olyan emberek fognak „vitázni” a magyar jogállamiságról, többek között egy törvényesen elfogadott és alkotmányos magyar jogszabályról, akik sem nem állampolgárai Magyarországnak, sem nem megválasztott képviselői a magyar népnek, csupán vindikálják maguknak azt a jogot, hogy e két feltétel hiányától függetlenül is döntsenek Magyarországról, a magyar emberekről, felülírva egy demokratikus választáson létrejött országgyűlés és kormány jogosítványait.
Ezek az akciók céljaik tekintetében nem különböznek az osztrák császárok azon igyekezetétől, hogy osztrák tartománnyá tegyék Magyarországot, vagy attól, amiért 1944-ben bevonult ide a német, utána meg a Vörös Hadsereg. Az országunkat akarják.
Amikor az EP jelentéktelen elnöke úgy tesz, mintha Brüsszelbe parancsolhatná a magyar miniszterelnököt, nemcsak a törvényes magyar kormánnyal packázik, hanem minden magyar választóval is. Azokkal az ostoba DK-szavazókkal is, akik elhiszik, hogy az Európai Egyesült Államoknak Dobrev Klára áldásos közreműködése mellett nem az lesz az első dolga, hogy kifossza az országot és lecserélje a lakosságát megbízható muszlim bevándorlókra. Az, hogy Gyurcsány Ferenc szerette, ha Brüsszelbe rendelik, mert akkor fontosnak érezhette magát, irreleváns abból a szempontból, milyen is a viszony Magyarország és az EP között.
Az EP elnöke persze mindent elmond magáról és a bandája által irányított parlamentről azzal, hogy Varga Judit igazságügy-minisztert nem engedi felszólalni az országáról és annak jogszabályairól szóló vitán. Már amennyiben ez a kommunistáktól átvett kirakatper-stílus vitának nevezhető.
Egy lépésre vagyunk attól, hogy nem is fognak szólni arról, hogy rólunk „vitatkoznak” és döntenek.
A magyar szuverenitás olyan csorbításának vagyunk tanúi, amelyre a belügyeinkbe történő permanens szovjet beavatkozás óta nem volt példa. Nagyon észnél kell lennünk, mert pillanatok alatt olyan alávetett helyzetbe kerülhetünk, mint a szovjet időkben. A szuverenitásunk csorbításához és megszüntetéséhez vezető folyamat eltervezett, és meg sem próbálják jóhiszeműséggel és jóakarattal álcázni. Az EP liberális pártjainak vezetői nyíltan és kéjes vigyorral mutatkoznak rosszakaratúnak, éreztetik velünk és a lengyelekkel – és egyébként a többi közép-európai ország minden nem liberális politikusával –, hogy alacsonyabb rendűek és barbárok vagyunk szerintük.
Arra sem veszik a fáradságot, hogy bármilyen módon logikusnak vagy demokratikusnak tűnjön az, amit számon kérnek a magyar parlamenti többségen. Valójában Magyarországon kérik számon azt, hogy miért valódi, nemzeti elkötelezettségű jobboldali többségű parlamentje van. A választói akaratot kérik rajtunk számon. Tulajdonképpen azt, hogy miért nem Dobrev Klára, Gyurcsány Ferenc, Fegyőr András vagy Karácsony Gergely a miniszterelnök, akik a gyönyörtől remegő testtel rohangálnának bármikor a gazdáik elé Brüsszelbe, fáradhatatlan farkcsóválással egy kis jutalomsimogatás kikönyörgése céljából. Az ellenzék az ilyen 30 másodperces pofavizitekért ajánlja fel Magyarországot annak összes vagyonával és minden polgárával együtt a brüsszeli hálózatnak.
Szavakban ezek a kommunista és liberális senkikből álló politikusocskák bármeddig hajlandók elmenni. De a korábbiakkal ellentétben most nincs katonai erő mögöttük, és eddig nem tudták a közép-európai államokat sem olyan hatékonyan kijátszani egymás ellen, mint Hitler és Sztálin idején. Ahogy a lengyelek nem kérnek a brüsszelinek álcázott, egyébként történelmileg szokásos német nyomulásból, úgy a csehek és a szlovákok sem, és mi sem.
A sorsunk valószínűleg azon múlik majd, hogy ennek a négy országnak a lakossága olyan kormányokat tart-e hatalmon, amelyek nem akarják elárulni a hazájukat és képesek egységesen fellépni az állami szuverenitásunkért.
Az EP-ben a közép-európai országok ellenségei ülnek, a legocsmányabb értelmében használva az ellenség szót. Olyan emberekről beszélünk itt, akik egyformán gyűlölik a szlávokat és a magyarokat, a nemzeteket, a szuverén kis országokat, mert csak a nagyhatalmak és a nagyvállalatok és persze a saját maguk világuralmának kerékkötőit látják bennük, és persze a kereszténységet. Ezek az emberek minden normalitás halálos ellenségei, mert a normalitás ellensége minden totális hatalomnak. Brüsszelnek, és az EP mamelukjainak minden vágya egy európai totális állam, amit ők uralnak.
Vezető kép: MTI/EPA/Patrick Seeger
Lali
2020-05-16 at 17:48
Messze nincs meg a tobbseg a kilepesre.Es a kilepes felepitese nem a kirakatban kell hogy tortenjen. valoban csapdakat kell allitani, hogy a nep szamara lehulljon az alarc a liberal bolsevik europarol, aztan lehet nepszavazast tervezni
Dobos Róbert
2020-05-15 at 14:09
Huxit,de ezt már többször írtam.
Dobos László
2020-05-15 at 16:15
Kérlek, legyen már inkább: Hun-xit!
Dobos László
2020-05-15 at 16:16
Ne szégyelljük: mi igenis hun-származékok vagyunk!
Dr. Tóth Béla
2020-05-15 at 07:42
Mi magyarok – akik nem hazaárulók – megértjük a kormánypártok által elmondottakat. De nagyon ideje lenne levonni a tanulságokat.
1. A törvénymódosítások feleljenek meg az uniós fogalmazási szabályoknak. Olyannyira, hogy ne lehessen belekötni.
2. Ha olyanok, akkor minden támadást azonnal jogi útra kell terelni. Minden rágalmazásért eljárást indítani.
3. A képviseletünk és médiáink ne hasonuljon az ellenzék hangadó parlamentereihez, és ne dodonai politikai ellen-felszólalásokkal engedjék elmélyülni a rólunk alkotott negatív képet. Hanem tételes felsorolásokkal bizonyítsák a vádaskodások hazugságait. Legyenek annyira felkészültek, hogy erre ad-hoc is képesek legyenek, ha kell. A töltelék szöveg csak fölöslegesen fárasztja a hallgatóságot, olvasót, és csökkenti a felszólalás hitelét.
4. Vegyük tudomásul, hogy a parlamentben a parlamenterek a vitapartnerek, és nem a kormányok személyei. Ennek megfelelőien válogassák össze a delegáltjainkat.
5. A tolmácsolásra is jobban kellene figyelni. Sokszor találkozunk a médiában csapnivaló fordítással. A fogalmazásokkal is figyelemmel kellene lenni arra, hogy a migránsozás, Sorosozás, stb. más-más színezettel kerül befogadásra. Párttól és felekezettől függően.
csakafidesz
2020-05-15 at 09:09
Vége a jófiú magatartásnak! A jogot most már lábbal tiporják, és a látszatra se adnak, ha a mi jogaink csorbításáról van szó. Keménynek kell lenni velük, nem kedveskedni nekik!
Zebulon
2020-05-14 at 17:25
Az idő sürget bennünket. Ne feledjük, hogy a migránsok rövidesen EU-s polgárok lesznek.
Akkor Schengen miatt oda mennek ahová kell nekik menniük.
Poroszlai Róbert
2020-05-14 at 17:16
mivanmár? nincs is járvány? csak magyar gyűlölet van? ROHADÉKOK!
csakafidesz
2020-05-14 at 15:17
Dehogy. Egy fogatlan, tili-toli Európa kell az amcsiknak, oroszoknak, kínaiaknak, mert itt nincsen semmi és senki a terjeszkedésük útjában. Számukra fontos, hogy maradjon ez az unió látszatkérdéseket kérődző parlamenttel, buta liberális tyúkokkal akik hizsábot akarnak és több jogot követelnek a nőknek egyszerre..
K
2020-05-14 at 14:20
Az agyatlan liberálisok pedig az ajtóból sem értenek, aminek nekirohannak.
Dolovai Béla
2020-05-14 at 13:22
Tökéletes látlelet.
Veritas Samu
2020-05-14 at 12:58
És közben Soros Gyuri bácsi nagy baromságokat böfög fel szenilis,gonosz agyával.Bencze Izabella cikkét kell elolvasni-amit a vén Soros országunkról szól az jogi nonszensz.Az a Soros Gyurika,aki 1944-ben még náci karszalaggal fosztogatta a zsidókat,nos ennek a Sorosnak az eu.s és magyarországi bandája nácizza,antiszemitázza Orbánt.Dobrev Klára is ott pöffeszkedik a zsidó vagyonban,mikozben a bolgár maffiával is a legjobb kapcsolatokat ápolja.Gyurcsány küzd a májzsugorral meg az alkoholos elmebajjal,Karácsony meg magától olyan hülye amilyen.Nos aki Sorosozik az nem lehet antiszemita és náci-mert Soros Gyurika maga náciként müködött.Erröl ennyit!
magyarivencel
2020-05-14 at 12:58
Valamit tenni kell,ez igy nem mehet tovább !
gyozo2018
2020-05-14 at 12:28
Belterjesek vagyunk, Botond!
Nem használja ki a Fidesz-KDNP sem a megfelelő médiumokat és
egyéb eszközöket arra, hogy kőkemény, folyamatos kampánnyal
minden magyarral (analfabétától a legfelsőbb értelmiségig)
tudassa, hogy mekkora a veszély.
Ebben a kontextusban pedig az őszi kampány elszabotálása olyan történelmi bűn,
ami miatt az elkövetkezendő két évben folyamatos kampánnyal lehet csak vezekelni.
Rogán és Kósa nevét olvasva, emiatt, a bicska nyílik ki az ember lelkében…
Theo
2020-05-14 at 16:36
Ez nagyon fontos!
Mi már mindent értünk, de néha olyan, mintha nem minden vezetőnknek tetszene ez.
Azt ők tudják jobban, hogy miben, mikor meddig mehetünk el, de van amikor a szándékot sem látja az ember.
A baloldali plebsz pedig meg még mindig ugyanott tart történelmi ismeretben, mint én kisdobos koromban. Az oktatási reform is tán tilos volt?
Az elszabotált választási kampány kifejezi mindannyiunk érzését és nagyon kéne valami jel, hogy ez csak valami megegyezés része volt e, vagy tényleg így el lett szúrva. Vagy tévedünk az irányban? Sehogy sem megnyugtató.
Most jó, hogy Orbán nem ugrott, hogy a helyszínen kelljen a szidalmazásokat meghallgatnia, amúgy meg jó is lesz vigyázni, még a végén meg is mérgezik (vagy leköhögik a koronával, ezektől minden kitelik).
Igaza van egy fenti hozzászólónak, mi magunk nem tudjuk az EU-t megváltani, de a hazai kollaboránsokkal tán könnyebb lenne elbánni, nem? Ha a bíróságokat már el is vesztettük, az ő módszereiket használva mi is indíthatnánk tömeges ellen pereket, el lehetne lehetetleníteni személyükben a vérliberó bolsevik aktivistákat, a sorozatosan a társadalmi érdek ellen ítélő bírákat, ügynökökkel betörni a baloldali FB oldalakra (ezeknek hatalmas hatásuk van), a telekommunikációs cégeket rávenni, hogy ne akadályozzák a jobboldali tartalmakat (automatikus kezdőoldalak, hirdetések, letiltások), elkészíttetni végre nagy hatású, magyar nemzeti történelmi filmeket, hasonló nemzeti TV sorozatokat, amiket az RTL is bemutat. Gyökeresen átírni az általános iskolai történelemkönyveket, bemutatni a magyarok valós eredetét, mert még ez sem történt meg.
Segíteni a katolikus egyház tisztulását és aktivizálni őket, mi a fenét csinálnak azzal a rengeteg pénzzel? Ne az épületekre költsék, hanem működő rendezvényekre.
Az online újságok már jók, de a HírTV nagy visszalépés az EchoTV-hez képest. Úgy látszik, hogy a politika nem tudja, hogy az első kétharmadot főleg az akkor az Echo-ban szereplő bátor magán embereknek köszönheti. (Bogár, Szaniszló vendégei, Drábik)
Tessék tanulni az EU nevetséges, -elvileg következmény nélküli színjátékaiból-, ha pénzemberek mégis ilyesmit támogatnak, akkor ennek van politikai haszna. Másoljuk le és fordítsuk ellenük!
És ne a sajátjainkat nyírjuk, ha kérhetném, mert ebből érdekes következtetéseket lehet csak levonni.
Naprózsa
2020-05-14 at 19:27
Így igaz, kedves Theo. Néha már olyan érzése támad az embernek, hogy a Gyurcsány-Orbán kormány eljátsza a jó zsaru, rossz zsaru színjátékot. A rossz zsaru kis híján lázadásba hozta az országot, a jó zsaru meg igyekszik ezért lazítani a gyeplőn, mert így jobban lehet dolgoztatni. De miért nincs 30 éve elszámoltatás? Hogy mehetnek kárpótlási egyáltalán perre bűnözők és iskolakerülők? Már befogadni a pereket sem szabadott volna. De ha már eljátsszuk a genderfasisztáknak tetsző mi mindig csak védekezünk gyávatáncot, akkor miért nem indítunk a NGO-s trükkel dolgozó ellenpereket, stb. Hol vannak az iszlám veszélyről felvilágosító kormánytámogatott filmek, könyvek? (Kivéve a Gerilla, mint egyszem példa, de az is külföldi.)
Narancs
2020-05-14 at 12:03
Botond,
remek dolgozat. Köszönet érte.
Ahogyan a többi, alapos munkájáért is.
Tisztelettel.
Tudományos libsizmus
2020-05-14 at 11:31
Vissza kell állítani az EU szavazáskor érvényben volt népszavazási szabályokat és népszavazást kell kiírni a kilépésről. Ezt a kuplerájt minél előbb ott kell hagyni. Az EU-nak egyébként is vége. Nagyon nem lenne jó, ha minket is magukkal rántanának a pokol fenekére, mert a rövidesen bekövetkező összeomláskor mindent el fognak követni annak érdekében, hogy magukkal rántsanak mindenkit, erről ne legyenek kétségeink.
Naprózsa
2020-05-14 at 11:10
Egyetértek, kedves Logikus. Ez már a végjáték. Soros-Brüsszel érzi, hogy számukra kelet elveszett.
Nem jött be a lassú eliszlamizálás,
nem jött be a 2015-ös gyors muzulmán lerohantatás, mert megakadályoztuk,
nem jött be a kvótázás,
de a be nem fogadottak miatt zsarolt 38 millió Ft/dzsihadista pénzt se fizettük ki,
nem vettünk fel hitelt Sorostól,
nem jött be a járvány miatti pánik,
megint nem veszünk föl örökrabszolgahitelt Sorostól…
…szóval nem csodálkozom, hogy tehetetlenül vicsorognak.
Az a tény, hogy gyarapodunk, de csak mi keletiek a muzulmán agysebészek nélkül, és az a tünet, hogy elsőnek kaptunk Kínából védekezőeszközöket, jelzi, hogy nekünk áll a zászló, ezért akarnak csicskáztatni.
Mint már másutt írtam, ezt a szövetséget is szétvertünk, akárcsak az előzőket amikbe belekényszerítettek csicskáknak.
Az EU-t már csak a magyargyűlölet és szívatás tartja már csak egybe.
1984
2020-05-14 at 12:22
Így van.
say no to empire
2020-05-14 at 11:06
A náci III. Birodalom bár kihasználta a nacionalista indulatokat, igazából végig egy igazi globalista hatalom volt. Hitler füttyentett egyet a magyar, cseh, lengyel, svéd vezetőknek és azok már rohantak Berlinbe vagy a Führer egyik vidéki luxus villájába, hogy várják a parancsot.
Sajnos Európában itt maradt ez a gyilkos birodalmi szemlélet/világnézet/technika/szokás, ez Hitler óta semmit nem változott. Vannak Nyugat-Európában olyan vezetők, akik a vélt vagy valós birodalmuk mindegy egyes centiméterét irányításuk alatt akarják tartani. Ahogy Hitler, ezek a nyugat-európai vezetők is buta, tehetségtelen senkik, akik felhasználják a sajtót a rohadt kis ideológiájuk terjesztésére, egyben védelmet is adnak nekik a józan ésszel szemben.
K
2020-05-14 at 11:06
Maximálisan egyetértek a fenti írással és a hozzászólókkal.
Meghallgattam a mai EU parlamenti liberális kinyilatkoztatást.
Sikerült alaposan lejáratni magukat a liberálisoknak, aki azt hallotta és gondolkozik, annak nyilvánvaló hogy az EU igazságtalan ellenség. Az Európai Unió autoriter antidemokratikus diktátor, egy jogtipró zsarnok.
Az egész arra ment ki, hogy az EU támogatja Magyarországon a bűnöző rágalmazó embereket például a sajtóban.
HUNEXIT.
De miután az elmúlt 10 évben a FIDESZ mindent jól csinált, ezért megbízom a döntésében.
Európai néppártból való kilépést csak a FIDESZ döntheti el, mert a FIDESZ kilépéséről van szó, illetve egy HUNEXIT-ről szóló népszavazást is az Országgyűlés kezdeményezhet.
Fanfan
2020-05-14 at 11:05
Akik szaz éve belénk rúgtak és meg akartak semmisíteni, az évforduló tiszteletére ismét meg akarjak tenni. Ha ez megtörténik és sikerűl a nagy terv, utannunk elsőnek jőnnek a Romanok, aztan a Lengyelek, majd a Csehek és őket szorosan követve a Szlovakok és a Horvatok. És ime lam meglesz az új gyarmatbirodalom tele jól hasznalható szellemi enrgiaval akik a sok korcs elfajzott és terhelt idiótat megfelelő szinten el tudja tartani a migransok meg reményeik és mar érvényét vesztett tapasztalatuk alapjan kiszolgaljak őket és a szart is kipucoljak alóluk.
Fogjunk össze minden sérelmünket félretéve és tgyük félre ezt az elkorcsosúlt bandat. Valósítsuk meg Leszek Sosnowski tervét!
klafa
2020-05-14 at 10:59
Magyarországot nem lehet “megszűntetni”, baromarcú fogtündér!
Nem hagyjuk! Nem, és nem!
csakafidesz
2020-05-14 at 10:43
Jaj mi lesz, jaj mi lesz..
Nem nyafogni kell, hanem cselekedni. Ha pedig jön az ütésváltás akkor kőkeményen visszaütni!
Logikus
2020-05-14 at 10:32
Türelmesnek kell lenni. Az unió már recseg-ropog. Szét fog esni akár a Római birodalom vagy a Szovjetúnió!
csakafidesz
2020-05-14 at 11:00
Nem fog szétesni, nekünk kell kilépni.
Za-firka
2020-05-14 at 10:22
Van annak azért hátborzongató párhuzama, hogy a száz évvel ezelőtti párizsi béketárgyalásokra sem engedték be a magyar küldöttséget. Akkor is, mint most rólunk döntöttek nélkülünk.
Ezek arrafelé nem változtak semmit!
Annyi történt csak, hogy a német márka helyett lett német euró. Kelet-Európa mindig is a német gyarmatbirodalom része volt, mint ahogy észak Afrika a franciáké. 90 után nem kellettek Tigris tankok és a Stukák a német expanzióhoz, gazdaságosabb volt a gyárakat odavinni keletre. Az olcsó munkaerőnek juttatott pénzt meg vissza lehet venni a szintén kihelyezett bolthálózataikban Aldi, Lidl, Spar, Dm, Rossmann, OBI…stb). Ezzel a kör be is zárult, a kifosztás így lett tökéletes. Erről nem akarnak lemondani,ezért vagyunk közellenség.
Aki mészárosozik, az ezt vésse az eszébe.
csakafidesz
2020-05-14 at 10:58
De! Azok még urak voltak és nem liberálisok. Apponyi Albert majdnem kettő órahosszat beszélt. Elmondta, nem akarván, hogy félrefordítsák: Németül, franciául és angolul is a saját szavait.
1984
2020-05-14 at 10:15
“most nincs katonai erő mögöttük”
Már hogyne lenne. Úgy hívják, hogy iszlám dzsihád. Láthatóan nő a mohamedánok száma Pesten és a nagyvárosokban; és amikor elérik a kritikus tömeget, felforgatják az országot. Ehhez már 5-10% mohamedán elegendő. Csak most még a lopakodó, beszivárgó fázisban vannak itt, és ezt senki sem veszi komolyan és senki sem gátolja meg. Nyugaton pontosan ugyanez zajlott, és ott most már iszlám polgárháború VAN.
Hesslerezredes
2020-05-14 at 10:23
Mondok valamit: itt nálunk a kereszténység mindig kicsit csálé volt, nemhiába veszett gyorsan terjedt a reformáció nálunk. Tőlem lehet ‘Egy az Isten’, és lehet Mahomet (is) a prófétája. Egy nap akár ötször is hajlandó vagyok egy szőnyegen hajlongani, egy kis testmozgás sosem árt, most is adakozom a szegényeknek, Mekkába meg szívesen elmennék egyszer meginni egy jó mokka kávét (:)))). A kaját bízzák rám, ezen az égövön kell a zsír, s ha már zsír, hát legyen tréfli (ahogy Kohn bácsi mondaná), szóval disznózsír/szalonna, az alkohol meg miért is ne jöhetne, ha maga Mahomet azt ígéri, hogy a Paradicsomban tejjel-mézzel-borral teli folyók folydogálnak? :)))))))))))))))). A müeezint meg kifejezetten egzotikusnak tartom. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
1984
2020-05-14 at 10:35
@Hesslerezredes
Akkor nem-muszlim magyarokat kell majd ölnöd vagy ehhez hozzájárulnod. A fegyveres dzsihád ugyanis a saría szerint (o.09) “a (muszlim) közösség kötelessége” (…) “ha elegendően művelik, a többiek számára nem kötelező”.
Mahomet ezt mondta: “Terror által lettem győzedelmes.” (Bukhari 4.52.220)
Az iszlám árukapcsolásban van a nem-muszlimokkal szembeni embertelenséggel.
A vicceskedő felvetésed tehát önmagában is árulás, mert megtéveszti az olvasókat az iszlámmal kapcsolatban.
1984
2020-05-14 at 10:38
@ Hesslerezredes
De az is lehet, hogy nem értettem ki az iróniát elsőre a szavaidból.
csakafidesz
2020-05-14 at 10:56
A kergemarhakór sajnos halálos..
Hesslerezredes
2020-05-14 at 16:28
Gyerekek az ég szerelmére: ironizáltam, hülyéskedtem, ezt hogy lehet félreérteni, könyörgöm???!!! Néha nekem is lehet marhulni egyet, vagy nem???
hozzaszolo
2020-05-17 at 09:36
Most írjam hogy én értem? Persze, hogy értem.
Lindemann
2020-05-14 at 10:06
Tökéletes a cikk, de ha csak újságírói szinten elmélkedünk a sérelmeinkről, addig nem is fog változni semmi. Én emlékszem még rá, hogy a csatlakozás előtt OV azt üzente nekik, hogy az “unión kívül is van élet”. Na ugyanezt kellene most is, csak nagyobb hangerővel és elsőként diplomáciai úton kikérni magunknak, nehogy már egy EP államtitkár csicskáztassa a miniszterelnököt…
Torockó
2020-05-14 at 09:59
Mindig azt mondom, hogy a kommunista és a liberális diktatúra kivitelezőit, fenntartóit, haszonélvezőit ugyanúgy kell kezelni, ugyanúgy kell velük bánni, mint a náci diktatúra hasonló tetteseit.
Gedeon Szánti
2020-05-14 at 09:58
…szerintem az itthoni magyarul beszélő árulókat kell levadászni..MINDEN PATKÁNYT aki adja az információt külföldre…minél előbb…
Bakonyi Gábor.
2020-05-14 at 10:29
Az egyik lehetőség, hogy kikergetjük őket az országból, a másik lehetőség, hogy túszként tarjuk őket. Mondjuk minden EU-s támadáskor kivégezhetnénk pár bal-liberráltat megtorlásul!
Csorba Erik
2020-05-14 at 09:57
Hát igen: megérett a helyzet a tiszta beszédre. A király meztelen, a helyzet minden cselezésük ellenére egyértelműre egyszerűsödött. Ami viszont aggasztóbb, hogy az ilyen nyíltan Közép – Európa (magyar)ellenes viselkedésük után bármikor is helyre lesznek -e állíthatók a nyugati Európa és köztes Európa közötti kapcsolatok.
Történelmi lehetetlenség, hogy a vasfüggöny mögött, a szovjetek által megszállt és „konszolidált” kádári Magyarországon „nyugodtabb volt az élet”, de tény, hogy az akadály létezése alatt a Nyugat – Európát már uraló globalizmus nem fért hozzá olyan könnyen köztes Európa országaihoz, mint 1920-ig. 2015. őszén az 1990-től tartó „boldog békeidők”nek vége szakadt, Orbán Viktor szemléletes hasonlatában a „történelem berúgta az ajtót”. A magyar lakosság túlnyomó többsége életében először tapasztalta meg, hogy biztonságát közvetlen fenyegetés éri, és a rendszerváltó magyar állam vezetői számára is ez az időpont, amikor Nyugat – Európa felerősödő politikai támadásaival 1990. óta először vonja nyíltan kétségbe a magyar állam szuverenitását, önálló politikához való jogát. A győzedelmeskedő, szabadságot hirdető „angolszász liberális hegemóniáról” az első szabad választások után mindent el tudtunk volna képzelni, csak azt nem, hogy a magyar és más európai nemzetek létezésére tör, elpusztításukkal fenyeget, hiszen legutóbb csak 1920-ban és közvetlen előtte érkezhetett nyugat felől látványosan negatív energia – elég régen ahhoz, hogy csak a történelemkönyvekből a szakértők számára legyen ismerős -.
A kommunista internacionalizmus kezében nem volt meg az a módszer, amellyel egész népeket tudott volna eltüntetni az általa megszállt térségben, úgy hogy közben egy teljesen más és igényeinek megfelelő népesség is keletkezzék egyidejűleg. Ezért jobb híján az egyének életét és nemzetek létét nagyobb részben meghagyva csak gondolkodásukat próbálta – inkább kevesebb, mint több sikerrel – ellenőrizni, lehetővé téve, hogy túléljék a szovjet birodalmat és rendszert váltsanak.
Liberális párja semmit nem akart a véletlenre bízni: a nagy földrajzi felfedezések, a 30 éves „első világ”háború, a francia forradalom, majd Napóleon ellen viselt világháborúszerű konfliktus, a gyarmatosítások, a közel 400 évig tartó rabszolga kereskedelem, az amerikai polgárháború, a XIX. század és a XX. századi nagy háborúk konzekvenciáit szintetizálóan ellentmondást nem tűrve az Atlanti – óceán túlsó partjáról hozzálátott a a homogén lakosságú, két – Washington és Brüsszel – központú transzatlanti birodalom létrehozásához az azt előkészítő politikai rendszeren keresztül az őslakosok biológiai létezését fizikailag a „határvidéken” felszaporodott biomasszával leküzdeni akarva.
A második világháború közvetlen következményeként – az első világháborút lezáró határrendszereket nagy részben hatályban tartó, jelenünket így csak szekunder módon befolyásoló – békekötés és a vasfüggöny leereszkedése a Szovjetunió összeomlásával, a szovjet befolyási övezet megszűnésével az 1990. után kezdődő történelmi folyamatban immár az emlékkönyvekbe kívánkozik. De nem úgy az 1944. június 6. napjától Nyugat – Európa katonai megszállásával a világpolitika színpadára kilépő és sokat fejlődő transzatlanti gondolat. Mivel azonban utóbbi sem kíván a céljairól nyíltan beszélni – ellenben lopakodva, magát tökéletesen álcázva annál hatékonyabban cselekszik –, a szovjetek európai felszívódásával 66 millió áldozata ellenére látszólag a második világháború volt a magyarság jelenlegi állapota szempontjából a kevéssé jelentős.
Viszont a nagy háború ránk nézve három legsúlyosabb csapása – országcsonkítás; magyar nemzettel – néppel – országgal szembeni negatív előítéletek Európa – szerte; állami és társadalmi fejlődést súlyosan akadályozó, kollektív identitászavart okozó, megnyomorított közösségi érzület – átmenetinek remélt periódus és a második világháború következményeinek elhalványulásával, illetve leplezésével közvetlenül kelti az egyszerű földi halandóban napjaink állandóságának és a jelen megváltoztathatatlanságának csalfa benyomását.
A földrajzi elhelyezkedése és történelmi hagyományai miatt is a keresztény régi Európa egyik kapuőrének szerepét már régóta betöltő magyarságot nyugatról érő támadások indítéka sokban hasonlít a magyarok országát az első világháború előtt gyengíteni akaró politikai és háborús mesterkedésekre, jellege, gőgje és arcátlansága az első világháború kirobbantása felelősségét az Osztrák – Magyar Monarchia magyar felének, annak vezetőjeként Tisza István miniszterelnöknek és a magyaroknak a nyakába varrni akaró antantpropagandára. Az államhatárok – az eddig kialakult lokalitások és lakóik – fizikai létezésével kapcsolatban az Atlanti – óceán felől kezdeményezett „vita” a történelmi előzmények alapján egyszerre ébresztette fel a magyar patrióták erkölcsi és fizikai megtámadottság okozta veszélyérzetét, tudatosította, hogy elődeik a nagy háború előkészítése során, alatt és után hasonló agressziónak, támadássorozatnak voltak kitéve. A világháborúk következményeinek érzékelhetősége közötti különbözőség és – az első világháború bokrában fellelhetőkhöz hasonló, de aktuálisan Európa Amerikából történő elfoglalásának szándékában gyökerező – nyugati támadások együtt magyarázzák, hogy miért az első világháború ügyén és most jött létre a magasföldön az új típusú történettudomány iránti igény. Azt tehát a második világháború végső szakaszában Európa területén fegyveresen megjelenő és a Szovjetunió megsemmisülésével egész Európában szabad kezet kapó modernizált globalizmus részéről a maga helyéhez ragaszkodó magyar gondolat létjogosultságát kétségbe vonó – az első világégést megelőző nyugati mozgalmakra emlékeztető – kritikák váltották ki belőlünk. A XX. század és előzményei, majd a második világháború történelmet a maga szempontjai szerint alakítani kívánó terméke olyan módon támadja a maradék Magyarországot, amellyel rokonai egyszer már elbántak vele.
csakafidesz
2020-05-14 at 10:54
“A kommunista internacionalizmus kezében nem volt meg az a módszer, amellyel egész népeket tudott volna eltüntetni az általa megszállt térségben, úgy hogy közben egy teljesen más és igényeinek megfelelő népesség is keletkezzék egyidejűleg.”
Óh!
Hová lettek a krimi tatárok? A volgai németek?
A lettek, észtek, litvánok hány százaléka maradt, hogy 90+ százalékról ~30% lett a számuk a hazájukban? Soroljam még
Csorba Erik
2020-05-14 at 11:58
Nem beolvasztott etnikumokra gondoltam – mint a középkori franciaországiakra, és az általad megnevezettekre – hanem megszállt országok nemzeteire. Tudtommal a lettek, észtek, litvánok pedig nehéz múltjuk ellenére léteznek (legalább is vannak ilyen nevű országok). (A finneknek Mannerheim bravúrjának és Rüti államelnök áldozatvállalásának köszönhetően sikerült a nagy bravúr, elkerülni az orosz megszállást.Szerencséjük volt.)
Dolovai Béla
2020-05-14 at 13:21
Tökéletes látlelet.
Lárifári
2020-05-14 at 09:57
HUNEXIT!
kgl33
2020-05-14 at 09:56
Nemzeti szuverenitása megszűnését a magyar ember soha nem fogja elfogadni. (Ez a köztünk élő idegenekre nem áll.) A brüsszeli törvényeket ellentmondás nélkül elfogadni soha nem fogjuk.
Országunk kell nekik? És ezt hogy? Amíg Orbán van hatalmon, adósrabszolgasába sodorni nem tudnak bennünket. Vagy bevonulnak valamilyen katonai erők? EU hadsereg nincs. Vagy a német csapatok jönnek? Esetleg az egyesített benelux csapatok?
Értem én, hogy próbálnak bennünket megtörni, de látszik, hogy nem ismernek bennünket.
Talpra magyar, hí a haza!
magdika
2020-05-14 at 15:15
ne feljetek a nemet csapatoktol
puskajuk felrelö a repülö nem repül stb von de leien elintezte öket!
albert heim
2020-05-17 at 06:31
Sajnos már az igazságügyben 90 % ott vannak .Rendőrség ,hadsereg magas posztjain is.Sőt rafkosan nincsenek ” bőrtelenítve” de felismerik egymást és összetartanak !
Hesslerezredes
2020-05-14 at 09:52
MIT NEM BESZÉL AZ A NÉMET…
Mit nem beszél az a német,
Az istennyila ütné meg!
Azt követeli a svábság:
Fizessük az adósságát.
Ha csináltad, fizesd is ki,
Ha a nyelved öltöd is ki,
Ha meggebedsz is beléje,
Ebugatta himpellére!…
Ha pediglen nem fizetünk,
Aszondja, hogy jaj minekünk,
Háborút küld a magyarra,
Országunkat elfoglalja.
Foglalod a ku…..anyádat,
De nem ám a mi hazánkat!…
Hadat nekünk ők izennek,
Kik egy nyúlra heten mennek.
Lassan, német, húzd meg magad,
Könnyen emberedre akadsz;
Ha el nem férsz a bőrödbe’,
Majd kihúzunk mi belőle!
Itt voltatok csókolózni,
Mostan jöttök hadakozni?
Jól van hát, jól van, jőjetek,
Majd elválik, ki bánja meg.
Azt a jó tanácsot adom,
Jőjetek nagy falábakon,
Hogy hosszúkat léphessetek,
Mert megkergetünk bennetek.
Fegyverre nem is méltatunk,
Mint a kutyát, kibotozunk,
Ugy kiverünk, jobban se’ kell,
Még a pipánk sem alszik el!
Pest, 1848. május
Az előző idézetet a drágalátos és naggggyonnnn okkkkossss PS kimoderálta – azaz szegény Petőfi Sanyi nem komilfó nekik, mert k…anyázik. Hát gyerekek gratula! A facebook is megnyalná mind az akárhány ujját ez után!!!!
Szégyelljétek magatokat!
Királytigris
2020-05-14 at 10:14
Nincs kimoderálva, ott van fentebb, és kommentet is fűztem hozzá!
Hesslerezredes
2020-05-14 at 10:17
Amikor megnéztem, nem volt ott, de köszi, így oké. És persze a német szót ki kell cserélni EU-ra és/vagy vérlibsire, ahogy tetszik. Üdv!!
Tuti
2020-05-14 at 09:46
gyongyosi felszollalasat neztem vegig!
vegig hazudozott, majd az elnok megkoszonte neki!
SZEGYEN!!!!
Királytigris
2020-05-14 at 09:51
Persze, hogy megköszönte neki, hiszen egy helyről kapják a 30 ezüstöt!
Schenkhyalfonz
2020-05-14 at 10:34
A vörös és a barna szocializmus egykutya, mégis mit várunk?
Hesslerezredes
2020-05-14 at 09:42
PETŐFI SÁNDOR:
MIT NEM BESZÉL AZ A NÉMET…
Mit nem beszél az a német,
Az istennyila ütné meg!
Azt követeli a svábság:
Fizessük az adósságát.
Ha csináltad, fizesd is ki,
Ha a nyelved öltöd is ki,
Ha meggebedsz is beléje,
Ebugatta himpellére!…
Ha pediglen nem fizetünk,
Aszondja, hogy jaj minekünk,
Háborút küld a magyarra,
Országunkat elfoglalja.
Foglalod a kurvanyádat,
De nem ám a mi hazánkat!…
Hadat nekünk ők izennek,
Kik egy nyúlra heten mennek.
Lassan, német, húzd meg magad,
Könnyen emberedre akadsz;
Ha el nem férsz a bőrödbe’,
Majd kihúzunk mi belőle!
Itt voltatok csókolózni,
Mostan jöttök hadakozni?
Jól van hát, jól van, jőjetek,
Majd elválik, ki bánja meg.
Azt a jó tanácsot adom,
Jőjetek nagy falábakon,
Hogy hosszúkat léphessetek,
Mert megkergetünk bennetek.
Fegyverre nem is méltatunk,
Mint a kutyát, kibotozunk,
Ugy kiverünk, jobban se’ kell,
Még a pipánk sem alszik el!
Pest, 1848. május
Királytigris
2020-05-14 at 10:12
A svábság kifejezést sorosi sameszre helyettesítsd be, és akkor teljesen aktuális ma is legnagyobb költő zsenink minden szava!
Tehát,…Mit nem beszél az a sorosi samesz….
hozzaszolo
2020-05-15 at 08:29
Kedves Ezredes!
Felolvastam a nejemnek a verset. Jó napunk lesz! Már megérte.
Királytigris
2020-05-14 at 09:29
Harcolni kell a megfelelő eszközökkel, de azért elő kell készíteni a Huexit-et.
Istenben bízunk, de azért tartsuk szárazon a puskaport! (Oliver Cromwell)
csakafidesz
2020-05-14 at 10:50
Gyere mesélj, hogy szerinted:
Melyek a megfelelő eszközök azokkal szemben akik még arra se méltatnak, hogy meghallgassanak minket?
Naprózsa
2020-05-14 at 10:54
Nyugatról beáramló muzulmán “nyugati állampolgárok” okozta veszélyre hivatkozva kell a keleti nyitás gazdasági előnyeinek hangsúlyozása mellett felkészíteni a népünket, népeinket a Kelet-Európai Unió (V4-ek és hozzánk csatlakozók) létrehozásának előnyeit hangsúlyozva. A nyugati és keleti Uniók attól még gazdaságilag kölcsönös szerződésben állhatnak, de Brüsszel-Kalifátusnak már nem engedelmeskedünk, és passz!
Ezt el fogják tudni fogadni.
Jegesmaci
2020-05-14 at 14:18
A HUXIT-nek a legnagyobb jelentősége abban állna, hogy megindulna egy lavina. Brexit, Huxit, stb. Ha Olaszország is csatlakozna új kormánnyal, akkor az EU-nak annyi.
Meg kell mutatni a lakósságnak, mi lenne a hátránya, de azt is, mi lenne az előnye a kilépésnek. Mert előnye is van ám!
csakafidesz
2020-05-14 at 15:07
Inkább csak előnye lenne.
Zolee
2020-05-14 at 09:24
Azért vegyük már észre azt a hangyànyi különbséget attól amikor a szovjet érdekszféràba tartoztunk hogy most minden Uniós intézményben megvan a képviseletünk elmondhatjuk a véleményünket míg régen ezt az oroszok döntötték el helyettünk. Az Európai Parlamentnek pedig semmi jogköre nincs arra hogy a tagállami parlamentek döntéseit megváltoztassa. Persze ki kell lépni…Putyin tárt karokkal vár.
Királytigris
2020-05-14 at 09:31
Most az EP-ben is elmondhatjuk a véleményünket? Ugye nem. Hát akkor?
csakafidesz
2020-05-14 at 10:40
KI KELL LÉPNÜNK AZ EURÓPAI UNIÓBÓL MEGCSONKÍTOTT HAZÁNK ÉS A MAGYARSÁG MARADÉKÁNAK MEGŐRZÉSE ÉRDEKÉBEN!!
NEM NYAFOGNI, HOGY MIÉRT NEM, HANEM LÉPNI KELL ÉS BEADNI A KILÉPÉSI NYILATKOZATOT!
Ba
2020-05-14 at 10:08
Kedves Zolee,
Pont most tártad föl a “hangyányi különbséget” -ami nincs is! Eddig elmondhattuk és senkit sem érdekelt, már el sem mondhatjuk. Demokrácia nem?
csakafidesz
2020-05-14 at 10:46
Miért is mennénk Putyinhoz? Különben Putyin nem Sztálin, nincsenek itt fegyveres orosz katonák.
Végre el kell döntenünk:
Muszáj nekünk folyton valaki szoknyája mögé bújni?
ViAM
2020-05-14 at 09:15
Elképesztő mit enged meg magának ez a sok Brüsszelbe küldött, pofátlankodott idegen selejt.
márko
2020-05-14 at 09:04
az egész cikkel egyetértek
/
ÉS HA a magyarok NEM ÉRTIK MEG
HOGY
mi másoknak NULLA, NULLA vagyunk
ÉS HA
az a réteg , mely ( Momentumra szavaz + a HUMANISTA ellenzékre + támogatja a Helsinky + AINT civilszervezeteket)
NEM ÉRTI MEG
AKKOR mi rabszolgák leszünk + örökké maradunk,
milliomosok meg élvezik
/
a milliárdosurak,
. meg tűzzel + égő vassal SOHA , SOHA , NEM ENEGEDIK ki kezükből az EU gépezetét,
. ez az EU gépezet = óriási gépezet mely DEMOKRÁCIA + SZUVERENITÁS elnyomására van teremtve,
. “demokratikus ” EU választások = emberek akarata mögé bújva szimulálják a szabadságot
. a giga korrupt bírósági gépezet = a hatalom második lába
. hiányzik a hatalom harmadik + kényszerítő lába ( titkosrendőrség )
. a negyedik hatalmi láb = a giga agymosósajtó ( Welt, Spiegel, Bild, FAZ, Guardian, WP, NYT … ) már megvan
Andromeda
2020-05-14 at 09:07
Egyetértek.
Vésey Katalin
2020-05-14 at 09:32
Ez így van.
Magd@
2020-05-14 at 15:53
Helyes diagnózis. Ez az igazi vírus, korona nélkül is halálos lehet…
Tuti
2020-05-14 at 09:00
Az EU gondolkozzon el,h miert van az,h Kina, Oroszorszag es az Egyesult Allamok mar nepszerubb Olaszorszagban es Franciaorszagban mint Brusszel
Hóbagoly
2020-05-14 at 09:00
Sajnos még nem léphetünk ki mert a gazdaságunk lásd az autóipari és a többi húzóágazatot elveszítenénk ahogy az angoloktól eljött sok gazdasági szereplő . Ők gazdagok Mi ezt még nem engedhetjük meg mert akkor tényleg a markukba kerülünk. Tovább kell harcolnunk, hogy 2022-ben végleg eltakaríthassuk a sok hazaárulót !
sorry
2020-05-14 at 13:57
Ezért kell hazai kis- és nagy vállalkozás, sok. Sok Mészáros Lőrinc, Béres és Mol, Állam Bácsi most segíti a vállalkozásokat. Ha anyagilag függetlenek leszünk tőlük, a termékeinket nem csak ők vásárolják meg, akkor le tudnánk lépni. Ha megkisérelnénk kilépni és nem sikerülne, az ükunokánk is bánni fogja, olyan büntetést sóznának a nyakunkba.
Magd@
2020-05-14 at 15:49
Ez a lényeg! A nyugatabbra fekvő országokból is így lett lassan, lassan nagyhatalom.
Nem a szofizmus oldja meg a problémákat, de sokat segíthet az odáig vezető úton….
paulik
2020-05-14 at 14:11
Ha lennénk annyira fegyelmezettek és összetartók, mint amennyire nem vagyunk azok, akkor lehetne remény 2022-ben. Sokan vágyják a győzelmet, de lusták elmenni vagy trendiségből nem mennek szavazni. Sajnos megérdemeljük ezt az állapotot. NEM VAGYUNK KÉPESEK mindannyian elmenni szavazni, hogy meglegyen a 4/5! Mi nem tudjuk még mindig annyira gyűlölni őket, mint ők minket! Ez a mi átkunk magunkra.
Ha kötelezővé tennék a választást, akkor meg csakazértis balra szavaznának, mert az ő “személyes szabadságát” gátolná. NEKÜNK kell megváltoznunk, ők úgy sem fognak!!
Magd@
2020-05-14 at 15:51
Sajnos….
hópihe
2020-06-04 at 07:10
A 70-es években /1900-t írunk/nem mentem el szavazni, gondoltam majd elmegyek 11 óra felé, 10 órakor csöngettek, kimegyek, két civil ruhás fószer állt az ajtó előtt, kérdezték miért nem voltam szavazni?Mondom, hogy este 7-ig lehet szavazni, de az nem úgy van, menjek máris, és én mentem,hát ilyen volt régen a szabad választás/jelölt csak egy volt/, ezt kéne visszahozni, sőt a fejlettebb változatában már az x-et sem nekem kellene tenni.
Hesslerezredes
2020-05-14 at 17:08
22-ben minimum ketten leszünk.
csakafidesz
2020-05-15 at 08:57
Fenét veszítenénk el. Dolgoztatnak ezek Kínától Indiáig és Törökországig. Fő az, hogy ne ők dolgozzanak. Mi pedig rá fogjuk szoktatni őket, hogy saját maguknak töröljék ki a seggüket, mert mi nem tesszük meg nekik.
Zoltán Zoltán
2020-05-24 at 09:14
Szerintem bizony, hogy elvinnék a gyáraikat a németek, ha vámfizetés mellett tudnák csak a termékeiket az Európai Unióba vinni. De van ennél rázósabb ügy is. A magyar gazdaság a jó kínai kapcsolatok révén nagy haszonra tehet szert a kínai importáruk Unióba való beléptetésével. Ez, persze, nem tetszik Sorosnak, és próbálja kiütni Orbánt. Szél Bernadett is emiatt támadja a Budapest-Belgrád vasútvonalat. A teljes uniós kínai import ötödén képződő bevétel elképesztően nagy összeg, ha elkezd befolyni, akkor a Fideszt többé nem lehet gazdasági terrorral elmozdítani. Ne segítsünk Sorosnak! Sértegetéssel meg fenyegetőzéssel ne lehessen bennünket rábírni az Unió elhagyására! Ha megtesszük, akkor semmi esélyünk sem lesz gazdaságilag ellenállni az EU munkaerő-elszívó erejének, hogy csak egy példát említsek.
Tomastom
2020-05-14 at 08:53
Amikor bizonyos biológia folyamat eléri a fővezért, akkor lesz káosz a bal-kommunista oldalon..
A jelek már látszanak rajta, ő sem fogja megúszni.
Nagyon sok helyen ez a folyamat oldotta a helyzetet.
Andromeda
2020-05-14 at 09:06
Gyurcsányról beszél, ugyebár??? Ott az isiász is gyorsítja a folyamatot, az igaz.
Ki az eu-ból!
2020-05-14 at 12:30
Szerintem szaros györgyről. Fletó az kicsi ide, bár a dögrev igen aktív. Én úgy kezdeném, hogy megfosztani állampolgárságuktól menjenek az unióba. Fegyőr, botmixer, donát, újhelyi meg a többi görény. Ja és kisjákobot, vadait, szabót ki nem hagyjuk. Azt hiszem eddigi tevékenységük kimerítette már a hazaárulás fogalmát. / A kisbetű szándékos, szívesen elhagytam volna a felsorolást, de azt hiszem gyűjtőnevet kell találni nekik/ Undorodom tőlük!!!!!
Poppy
2020-05-14 at 08:49
Nem tehetik meg, nincs jogalap, és nem hagyjuk. Agyrém amit művelnek. Valójában kiakarnak minket ebrudalni. Érdemes ezt átgondolni, mert soha nem lesz vége a több millió magyar ember zaklatásának. Van élet az EU-n kívül.
Magd@
2020-05-14 at 15:41
Tegnap megnéztem újra “ A tanú” című filmet!
“ Ez a vádirat? Nem ez az ítélet” (szabadon idéztem)
Hát körülbelül ez az EU parlamentje IS.
Azért Pelikán szerencsére megúszta…csak egy kis időre???
anti_gittegylet
2020-05-14 at 08:39
Salvini Olaszországával együtt távozni kell az EU-ból, akkor összeomlik az egész bagázs, a vén tróger tőzsdespekuláns cirkusza bezárhat.
Zolika Lassu
2020-05-14 at 11:07
V4, olaszok, baltiak, britek.
A többi felejthető.
Franciák, szőröstalpúak stb.
Kétes
2020-05-14 at 08:34
Nem hagyjuk!
aladin
2020-05-14 at 08:33
Lépjünk már ki ebböl a sóhivatalból. Hagyjuk meg ezt a balliberálisoknak és a zöldeknek. Legyen Hunskrit, meglenne oldva a Szaros ügy is. Mikor leszünk már egyszer az életben függetlenek?
Cellram1
2020-05-14 at 13:25
A visegràdiaknak egyūtt kell lèpniūk,gazdasàgilag nem megkerūlhetőek a nyugat szàmàra!
Drazsen
2020-05-14 at 14:29
Ha-ha-ha, lépjünk ki, lépjünk ki , és akkor mi lesz a támogatásokkal. Az agrártárca éppen most kuncsorog rendkívüli támogatásért az EU-tól, a sertés,- baromfi,- és tejágazat megsegítésére. EU támogatás nélkül fél éva alatt csődbe menne ez a “kódis” ország.
csakafidesz
2020-05-15 at 08:53
Mi van beszari? Kilépünk és lesz ami lesz. De nem leszünk ágytálhordozói a “fejlett” nyugatnak. Inkább szegényen, de szabadon. Te meg húzzál el a retekbe, ha félsz, te kis nyomorult. A Haza az fontosabb, mint az újabb színestévé.
Drazsen
2020-05-15 at 12:51
Hűűűű, de mérges tetszik lenni a realitásokat olvasva. Hát éljen Ön kenyéren és vízen . Engem sokkal jobban zavarnak a magyar kormány kizsákmányoló intézkedései, mint az EU-é
Ènaki
2020-05-16 at 12:47
Drazsem èsznèl vagy? Koràbban sem ment csődbe magyarorszàg.Bàr volt,aki a csődszelere jutatta,de hàl Istennek volt aki helyre pakolta,ès van is.Bolsikàm nagy a baj ugye,mèg kilàtàsotok sincs,nem is lesz soha.
hópihe
2020-06-04 at 06:39
Hát igen, most kuncsorog az agrár tárca a fejlett nyugathoz képest negyed annyi támogatáshoz, amit a szocilista kormányzat lelkesen elfogadott, tudniillik nekünk a a mezőgazdasági támogatásból elég csak negyedannyi mint amit a francia, német, stb a fejlett nyugati eropai kap, pedig szerintem ugyan azt a munkát végzik itthon is,csak kevesebb vendég munkással, mert azért lássuk be, hogy a nyugatra be vitt/stb/ agysebésztől, atom tudóstól/kb 2 millió/ nem várhatjuk el, hogy spárgát, paradicsomot,stb,szedjenek,ezért kénytelenek pl román vendég munkásokat hozni a földekre, mert már a fejlett nyugaton nincs aki fizikai munkát végezzen, ezek inkább nyomorognak a több ezer euros segélyből/per/hó/,amit a magyar gazdák támogatásából, annak lefaragásából akarnak fedezni.
Zolika Lassu
2020-05-14 at 08:27
Tökéletes leírás.
V4exit.
dajkstra
2020-05-14 at 10:05
T.Zolika,csatlakozom!Fél óráig hallgattam a EU parlamenti hozzászólásokat,2 külföldi “pártfogónk” volt,a többi gennyes libsibolsi,Orbánt alázták,ezeknek fizetünk havi 8 ezer eurókat!Kilépni de azonnal,ez csak rosszabb lesz!
csakafidesz
2020-05-14 at 11:03
EGYETÉRTEK
khm
2020-05-14 at 12:51
Én is egyetértek!
Nem európaiak ezek! Vagy ha igen,akkor tényleg nem kell több európa.
Bánkuti Gábor
2020-05-15 at 16:06
V4+Italy exit 😀