Az egyik legnagyobb németországi diszkont áruházlánc, a hazánkban kevésbé ismert Edeka minden évben különleges reklámfilmet készít karácsony alkalmából. Idén az áruházlánc marketingesei úgy döntöttek, hogy a migránsok elfogadása és a sokszínű társadalom propagálása a legfontosabb karácsonyi üzenet – hívta fel rá a figyelmet a Mandiner.
Az érzékenyítő kisfilmben az őshonos európai embert egy idős, fehér férfi alakítja, aki mogorva és előítéletektől terhes személyiségként jelenik meg. Ő Herr Schmidt, akit az égvilágon minden és mindenki zavar. A magányos Herr Schmidt azonban koronavírusos lesz, ezért kénytelen karanténban tölteni a karácsonyt. A szomszéd török család tagjai annak ellenére, hogy ők nem ünneplik a karácsonyt, elkészítik Herr Schmidtnek a hagyományos ünnepi libacombot és gőzgombócot, és természetesen adnak neki baklavát is, így kívánnak neki boldog karácsonyt. Lasst uns froh und bunter sein, azaz, legyünk boldogok és sokszínűbbek! – ide jutottunk, ez az áruházlánc üzenete a kereszténység legnagyobb ünnepén.
Forrás: Mandiner, PS; Fotó: YouTube (képernyőfelvétel)
Facebook
Twitter
YouTube
RSS