Tudatossá kell tenni az állampolgárokat, mert a döntés az ő kezükben van arról, hogy mit hisznek el, és mit nem – mondta el Varga Judit igazságügyi miniszter a Pesti TV A Riporter című műsorának legutóbbi adásában a közösségi médiatartalmakkal kapcsolatban. A miniszter szerint komoly jogi aggályokat vet fel az, hogy bárkit korlátozhatnak, vagy letilthatnak ezeken a felületeken indoklás nélkül. Hozzátette: mindig meg kell próbálni ellenőrizni egy-egy információ valódiságát, és ki kell tekinteni a valóságra. Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő a műsorban kifejtette, hogy ma az Instagramon, vagy a Facebookon való lét nem választás kérdése a politikában dolgozók számára, hiszen teljesen átalakultak a hírfogyasztási szokások. Sokan kizárólag hírolvasásra használják ezeket a felületeket, és csak itt jutnak el hozzájuk a hírek. Kovács István, a Megafon alapítója szerint sok keresztény, konzervatív értékeket valló ember nem is mer véleményt nyilvánítani, amely azért nem jó, mert a közösségi médiának éppen arról kellene szólnia, hogy minden véleményt megjelenítsen. Nézze vissza a műsor legutóbbi adását!
A Riporter című műsor legutóbbi adásában a Facebook-cenzúráról volt szó, arról a jelenségről, amikor legutóbb nagyjából egyszerre csavarták le baloldali és főleg a jobboldali politikusok közösségi médiatartalmainak elérését. Varga Judit igazságügyi miniszter szerint van egy “láthatatlan műszer”, amely lehet akár egy igazgatótanács vagy egy tulajdonosi kör, de mint egy “láthatatlan karmester” irányítja az online tér történéseit – így elérhetetlenné teszi közéleti szereplők és politikusok tartalmait. Varga Judit elmondta, hogy kanadai politikustól kezdve a francia Macronon át egészen magyar politikusig sokakat érintett ez az “esemény”.
Ez egy félelmetes jelenet
– tette hozzá a miniszter. Varga szerint komoly jogi aggályokat vet fel az, hogy bárkit korlátozhatnak vagy letilthatnak ezeken a felületeken indoklás nélkül: Varga Judit szerint innentől kezdve megkérdőjeleződik ennek a felületnek az átláthatósága, és garanciái, de maga a jogállam is. A miniszter hozzáfűzte, hogy nagyon kíváncsi arra, hogyan reagál majd erre az Európai Bizottság, hiszen korábban láthattuk azt, hogy Vera Jourová alelnök is megszólalt. Most készülőben van egy uniós jogszabály – amely megalkotásában a magyarok egyébként aktívan részt vesznek –, de ez egy óriási kihívás, és Varga hozzátette:
Nem lehet az, hogy a techóriás irányítsa az életünket, nekünk kell tudnunk ezt a “kontrollszobában” ülve keretek közé szorítani.
A kulcsszereplő az állampolgár, ő dönt
Varga Judit miniszter szerint a közösségi médiafelületek megkerülhetetlenek, ugyanakkor nem szabad túlzásokba sem esni:
A demokrácia kulcsszereplői azok mégiscsak a választópolgárok, azok a józanul gondolkodó normális emberek.
A miniszter szerint mindig meg kell próbálni ellenőrizni egy-egy információ valódiságát, és ki kell tekinteni a valóságra. A valóságérzékelés kell meghatározza a gondolkodásunkat, nem az, amelyet elénk tesznek, hogy ezt vagy azt kell gondolnunk – szögezte le. A miniszter hozzátette, hogy tudatossá kell tenni az állampolgárokat, mert a döntés az ő kezükben van arról, hogy mit hisznek el és mit nem.
Egyeduralkodóként befolyásolnak minket
Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő elmondta, hogy nem tudhatjuk, mikor fordul elő újra ez a jelenség. Szentkirályi szerint mindez éppen akkor történik, amikor óriási jelentősége van annak, hogy el tudják juttatni a pontos, korrekt és valós idejű információkat az emberekhez. A műsorban kitértek arra is, hogy a Facebook-panaszokra nem igazán érkeznek válaszok, vagy ha igen, akkor nagyon sokat kell várni rájuk. Szentkirályi Alexandra szerint szinte “egyeduralkodóként” befolyásolnak minket. Politikai szereplőként nincs sok választás, hiszen, aki nincs fent a közösségi oldalakon, olyan, mintha nem is létezne. Szentkirályi kifejtette, hogy ma az Instagramon vagy a Facebookon való lét nem választás kérdése a politikában dolgozók számára, hiszen teljesen átalakultak a hírfogyasztási szokások. Sokan kizárólag hírolvasásra használják ezeket a felületeket, és csak itt jutnak el hozzájuk a hírek – tette hozzá. Szentkirályi szerint, ha itt avatkoznak be techóriások, akkor a választások szempontjából ennek nagyon komoly következményei lesznek.
Nincs garancia
Fontos döntéseket a politikusok ma már a közösségi oldalakon jelentenek be, és egy-egy ilyen korlátozás már csak az információáramlás szempontjából is végzetes lehet – mondta el A Riporterben a műsor vezetője, Bohár Dániel. Hollik István a Fidesz kormmunikációs igazgatója a műsorban feltette a kérdést az esettel kapcsolatban, hogy mi arra a garancia, hogy ez egy éles választási helyzetben nem fog előfordulni? Erre a Facebook semmilyen választ nem adott – tette hozzá. Hollik utalt rá, hogy a Politico című lap korábban már megírta, hogy a techóriás a politikusok közösségi médiatartalmait vissza fogja vetni. Hollik szerint a Facebook ezzel a teljes nyilvánosságot veszélyezteti. Hozzátette: ebben a tekintetben nemcsak a jobboldali, hanem a baloldali politikusok nyilvánossága mellett is kiállnak. Mesterházy Attila (MSZP) is megszólalt a műsorban, aki elmondta, hogy az ő oldalának elérését is korlátozták, és szerinte ez nem jó irány, mert szembemegy a véleménynyilvánítás szabadságával.
Kovács István, a Megafon alapítója szerint a kulcs az, hogy minél jobb tartalmakat kell előállítani. Szerinte sok keresztény, konzervatív értékeket valló ember nem is mer véleményt nyilvánítani, amely azért nem jó, mert a közösségi médiának éppen arról kellene szólnia, hogy minden véleményt megjelenítsen. Kovács kifejtette, hogy nem szabad levonulni, hanem fel kell venni a harcot. Magyarországon kb. hatmillió felhasználója van a Facebooknak, amellyel élni kell. A műsorban az is elhangzott, hogy ebben a közösségi médiavilágban a mélyben komoly politikai harc zajlik, miközben sokan úgy élik meg, hogy foglalkoznak velük, és nekik szánt tartalmakat tárnak eléjük. A 2022-es országgyűlési választások komoly küzdelmet jelentenek majd a közösségi médiában, de fel kell venni a kesztyűt mindenkinek – szögezték le.
A Riporter műsorának második felében Bohár Dániel műsorvezető Megadja Gáborral, a kontra.hu főszerkesztőjével, a Századvég Alapítvány kutatójával beszélgetett. Megadja Gábor szerint mindegy, hogy technikai hiba történt-e vagy sem, látszódik, hogy az emberek ki vannak szolgáltatva ezeknek a platformoknak, és ha “hiba történik”, nincsenek felelősök.
Forrás és képernyőfotó: Pesti TV
Bakonyi Gábor.
2021-04-20 at 19:30
Addig jár a korsó a kútra amíg el nem törik.
A szabadság is úgy tűnik egyirányúan és visszafordíthatatlanul zsugoroduk, a világ pedig bal-lib plutokrata-kakokrata-globalista-anarchista zsarnokság felé sodródik.
TalEle
2021-04-20 at 11:48
Egyébként, még most sem lenne késő! A Parlament őszi ülésszakához, 2/3-dal, belehetne nyomni egy, a „demokratikus magyar országgyűlési választások külföldi, kormányzati és nem kormányzati szervek által történő befolyásolás tilalmáról” szóló törvényt-tervezetet, amely szépen részletezné, hogy mi számít „külföldi befolyásolásnak”, pl: „jogállamiság” címén forrás megvonás, közösségi médiából való letiltás vagy korlátozás, stb… Bizonyított esetben , pl: a köztársasági elnök megvétózhatná a választások végeredményét és új választásokat írhatna ki! Aki komolyan gondolja a demokratikus választásokat, aligha lehetne kifogása ez ellen…
TalEle
2021-04-19 at 19:14
Jé, Orbánéknak is leesett a tantusz! Évek óta mondogatjuk itt a PS-nál is, hogy a nagy techcégek legalább akkora veszélyt jelentenek az ország szuverenitására mint az illegális migráció! valószínűleg már elkéstek, mert az Unió is csak jövőre és csigalassúsággal fog a kérdéssel foglalkozni! Mindenesetre, két héttel ezelőtt megvolt a “főpróba”, hogy mire számíthat a jobboldal a 2022-es választások során….
polizza
2021-04-19 at 18:32
Einzelzahnwicklung 2021-04-19 at 15:35
Én nem értek ehhez az egészhez, de én is így gondoltam.
De manapság ott tartunk, hogy lassan már a Fidesz+stb oldalon is vannak olyan írások-videók-közlemények-stb. amiket csak az FB-n lehet megnézni.
Régen ha feljött az FB oldal, az ember rákattintott és meg tudta nézni pl az étlapot egy étteremnél. Ma már nem. Pár hónapja feljön a fehér négyzet, benne a dumával, hogy fogadjam el az FB feltételeit. Én már lépek is ki.
Egyébként ez az egész adatvédelmi izé, nem egy bőlére eresztett humbug?
Igaz, nem értek mélyen az internethez, de azért talán jobban benne vagyok, mint sokan mások. De mikor a google kiteszi a dumáját, amiben elméletileg lehet kiiktatni tételeket, aztán a végén csak oda jutunk, hogy csak egy válasz van, elfogadni úgy, ahogy ők akarják, akkor legszívesebben örökre lekapcsolnék mindent. Úgy tűnik csakis a bosszantásunkra találták ki az egészet, na meg azért, ha valaki reklamál, akkor oda lehessen vágni, hogy : elfogadtad!.
Mert az emberek sokan – gondolom – nem kínlódnak vele.
Főleg, mert úgyis azt csinál a GAZDA, ott ahol csak ő látja, amit akar. Függetlenül attól, hogy én mit akarok.
KOrrekt módon pl a Médiaklikk-nél szerepel legalább olyan lehetőség, hogy: Most nem fogadom el, Elfogadom.
Néhány oldalnál, hogy : Mindent elfogadok, vagy csak Részben elfogadom.
Én azt várnám a Fidesz+stb és az azon oldali mindenkitől, hogy adjanak ki valahol – NEM az FB-n!!!! – egy folyton frissülő listát azon weboldalakról, amik hozzájuk közelik. Hogy tudjunk FB nélkül is tájékozódni.
Én ugyanis nem vagyok kíváncsi a pl. tudatlan volt kollega által megosztással a nyakamra küldött dolgokra. Sem arra mit vacsorázott tegnap, sem arra merre járt, sem sok minden másra. Beszélünk, közöl velem valamit pl, rákérdezek, hogy na ezt aztán hol olvasta? Ki írta? Fogalma sincs. A NETEN, válaszolja.
Akivel tartani akartam és akarom a kapcsolatot, azt megkeresem, felhívom, írok neki. Vegyem a fáradságot hozzá.
Így vagyok a ,,személyre szabott tartalmakkal” is. Ne ők döntsék el, hogy én mit akarok. Se kereskedő, se szolgáltató, se újság, se politika.
Nem jó dolog ez a spionkodás az emberek után.
Mert nem igaz, hogy a reklámozás miatt van!
Hisz hányszor jártam úgy, hogy nagy nehezen megtaláltam a pont azt, amit venni akartam. Megvettem. És utána heteken keresztül akart velem a ,,net” újra és újra vetetni belőle még, újra és újra azt a darabot tolta az arcomba, amit már megvettem. Nem hiszem, hogy a ,,rendszer” nem tud róla. Ha valóban nem, akkor nem olyan okos.
hozzaszolo
2021-04-19 at 17:54
Olvasgatom, hogy ebben meg abban az országban lekapcsolták a közösségi médiát. Fehéroroszország, stb. Meg hogy korlátozzák. Nem a fb magát, hanem az ország kormánya. Fel nem foghatom, hogy Amerikában egy hatalom erre nem képes. Vagy hogy csináljon egy potmétert, ami az ő kezében van. És azt csavargat, akiket akar. Nálunk nem lehet? Nem kell bejelenteni. Csak csinálni, úgy mint az fb. És utána ha szüttyögnek, mondani, hát nem tudjuk, valami hiba lehetett. Technikai, vagy más. Nekidőltek a számítógépnek, és ferdén állt. Vagy nyitva maradt az ajtaja, és kihullott néhány fiók.
Nonvideor
2021-04-19 at 17:30
“Tudatossá kell tenni az állampolgárokat, mert a döntés az ő kezükben van arról, hogy mit hisznek el, és mit nem ”
.
Akit nem tájékoztatnak, az mitől válna tudatossá? Az ő tudatában az van, ami eljut hozzá!
NE TESSÉK MEGSPÓROLNI A KŐKEMÉNY, INTENZÍV, SZEMÉLYES KAMPÁNYT!
Juditka csinos nő, de nem a legnagyobb ász a kommunikációs térben.
A harsogó trombita hangját is elviszi a szélvihar.
Már most a választókra akarják hárítani a töketlenkedésüket?!
KI AZ UTCÁRA, PLAKÁTOK, SZÓRÓLAPOK!!!
Namond
2021-04-19 at 17:24
Megtévesztő és hazug cikk.
Mindez nem az állampolgárok felelőssége és feladata, hanem a kormányé.
A kormány feladata és felelőssége a lakosságot az árvizektől és külföldi beavatkozásoktól megvédeni.
A kormány dolga a hamisított termékek kiszűrése is, legyen az akár média hír.
Sőt, a kormány feladata a felelősök felkutatása és bíróság elé állítása is.
Alcapi
2021-04-19 at 17:17
Még valami! Kinek is van 2/3-os, akár alkotmánymódosítást is lehetővé tevő jogalkotási jogosítvány a kezében? Miért is nem történik még mindig semmi ez ügyben? Láthattuk, hogy Trumpot hogy intézték el. Nem volt elég figyelmeztetés?
Alcapi
2021-04-19 at 17:11
JÓÓÓÓÓREGGELT KÍÍÍÍÍVÁNOK!!!! FEL TETSZETTEK ÉBREDNI??? ÉS VALAMI ELLENLÉPÉS, VAGY VALAMI VÉDELMI STRATÉGIA KI VAN MÁR DOLGOZVA? VAGY FOGLALKOZIK EGYÁLTALÁN VELE VALAKI, AKINEK HIVATALBÓL KELLENE HOGY FOGLALKOZZON VELE? Vagy majd ’22-ben lesz a sírás-rívás, hogy csalással megvertek bennünket a csúnya ballibbant korcsok? Már most el vagytok késve a védelmi intézkedésekkel bakker!!!!
Rajongooo
2021-04-19 at 16:44
Szandiiii *-*
K
2021-04-19 at 16:23
A megoldás az , hogy össze kell fogni számítástechnikai vonalon is azokkal akik szembenállnak ezzel a diktatórikus liberális áramlatokkal.
Ez pedig Oroszország,Kina,India,stb.
Az oroszok például nemcsak jogilag ágyaztak meg a facebook lekapcsolásához, hanem számítástechnikailag is főpróbát tartottak a facebook lekapcsolására.
“legutóbb a facebook részéről nagyjából egyszerre csavarták le baloldali és főleg a jobboldali politikusok közösségi médiatartalmainak elérését.” ezt “műszaki problémákkal” indokolták.
Az a logika hogy ez nem műszaki hiba volt, hanem a “kapcsoló” próbálgatása és főpróbája a facebook részéről.
Lehet úgy tenni tenni hogy a probléma nincs is, és neki lehet futni a falnak, és akkor úgy járunk mint Donald Trump.
A VPN-t is le lehet kapcsolni.
Nem igaz az ,hogy nem lehet, mert minden lehetséges.
Eleinte nem sikerül, de előbb utóbb sikerül.
A magam részéről én már letiltottam a facebookot, mert nem alkalmazom.
Az egy tévedés hogy a politikai vonalon nem ez a megoldás.
Ja és jut eszembe, nemcsak a facebook van hanem a youtube, a google, a twitter, stb……
Einzelzahnwicklung
2021-04-19 at 16:14
*folytatni
Nonvideor
2021-04-19 at 15:54
Csak a siránkozás, magyarázkodás, álintellektuális attitűdök, de nulla cselekvés.
A firkálás önmagában nulla.
Le kell szállni a földre és a valóságban kampányolni. Nem a senkihez el nem jutó firkálgatásokra szánni az időt és pénzt, energiát.
Ebből az jön le, hogy a Fidesz-KDNP feladata!
Namond
2021-04-19 at 15:49
Ostoba és képmutató szavak gyűjteménye.
A szavazók jó fele a szocializmusban szocializálódott, a maradék felének tudatában, pedig a szabadon garázdálkodó liberális oktatás tett nehezen gyógyuló károkat.
Ezen szavazói tudatok fognak a kormányzati és közéleti potentátok siránkozására 180 fokot fordulni?
Ha tudjuk, hogy jön az árvíz, nem a vízügyi hatóságnak kell a gátakat felülvizsgálnia, megerősítenie, újat építenie közpénzből?
A kormány or bánja arra vár és azt üzeni embereivel, hogy mindenki készítsen homokzsákokat és azzal önszerveződésben tömje be a gátszakadást?
Azért vannak a hatóságok, hogy feladataikat a polgárok saját adózott jövedelmükből lássák el?
Mint ifj Tényi István, Budai Gyula, Schiffer András?
A nyomozó hatósági, ügyészi, bírói, kamarai, Állami Vagyonkezelői impotencia miatt?
Szeretet vezetőnk az öntudatos szocialista embertípusról azt hiszi, hogy egy szavára keresztényszocialista lesz, bár kereszténydemokráciáról beszél?
Szeretet vezetőnk ezért nem engedi a hatóságokat fellépni alkotmányos értékeink, történelmünk, hagyományaink, belső békénk és kormánya tagjait önmaguk védelmében?
Ha minden öntudatos magyar polgár szabályosan kezeli az élelmiszereket, minek van a NÉBIH?
Ha minden öntudatos magyar polgár szabályosan befizeti az adóját, minek van a NAV?
Sőt minek is van a Verseny Felügyelet, a Média Hatóság, az Állampolgári jogok és Adatvédelmi Biztosok Hivatalai?
Helyettük is az egyszerű polgárok dolgozzanak?
Legyenek öntudatosak és indítsanak perek ezreit a politikai pártok jogtalan adatkezelése miatt? Mint a 7. és 8. ker önkormányzati választások ellenzéki ellen?
Hogy a hatóságok lesöpörjék beadványukat?
Mit csinálnak a biztonsági szolgálatok? A hasukat süttetik és szemlélődnek?
Nem kellene szeretett vezetőnknek kihúzni a fejét udvari oligarchái seggéből és a vagyon, hatalom átmentése, a Covid elleni védekezés média arcoskodása helyett a 2022-es választások megnyerésére, a külső befolyás elsöprésére koncentrálnia?
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
“Tudatossá kell tenni az állampolgárokat, mert a döntés az ő kezükben van arról, hogy mit hisznek el, és mit nem – mondta el Varga Judit igazságügyi miniszter”
EHHEZ MILYEN TÁMOGATÁST AD A KORMÁNY?
HOL IS LÁTHATJUK AZ ÚTMUTATÓT AZ IGAZSÁGRÓL ÉS HAMISSÁGRÓL?
MINTHA VARGA SZERETETT VEZETŐJE NEM HALLGATNA EL LÉNYEGES INFORMÁCIÓKAT ÉS NEM KÖZÖLNE AZOK NÉLKÜLI KÖVETKEZTETÉSEKET.
“komoly jogi aggályokat vet fel az, hogy bárkit korlátozhatnak vagy letilthatnak ezeken a felületeken indoklás nélkül”-Varga Judit
KINEK KELL ELJÁRNI (HIVATALBÓL), MINT ÁLLAMPOLGÁRNAK ÉS KORMÁNYTAGNAK AZ ÁLTALA ÉSZLELT JOGTALANSÁG ELLEN?
“A miniszter szerint mindig meg kell próbálni ellenőrizni egy-egy információ valódiságát, és ki kell tekinteni a valóságra.”
Ó,Ó MIND A 6,5 MILLIÓ SZAVAZÓNAK EGYSZERRE?
EZT KOMOLYAN GONDOLJA A MINISZTER ASSZONY?
“a Facebook ezzel a teljes nyilvánosságot veszélyezteti.”-Hollik István
MEGHATÓ, RÁ JÖTT. MENYI LEHET AZ IG-ja, MINT EGY KALAPÁCSÉ?
“Fontos döntéseket a politikusok ma már a közösségi oldalakon jelentenek be, és egy-egy ilyen korlátozás már csak az információáramlás szempontjából is végzetes lehet” – Bohár
Dániel.
EZ EGY KIB::TT BAROMSÁG!
A FAKEBOOK KOMMENT CSAK CSEVEGÉS, NEM HIVATALOS KÖZZÉTÉTEL, NINCS JOGI KÖTELEZÉSE A KÖZREADÓRA VONATKOZÓAN.
TALÁN PONT EZÉRT HASZNÁLJÁK A MAGYAR KÖZLÖNY HELYETT EGYES SZERETETT KORMÁNYFŐK.
“Kovács István, a Megafon alapítója szerint a kulcs az, hogy minél jobb tartalmakat kell előállítani……. kifejtette, hogy nem szabad levonulni, hanem fel kell venni a harcot.”
EGYET ÉRTEK!
MIK A HARC JOGI-TÖRVÉNYI KERETEI?
HOL A RING, ÉS KI ÁLLÍTJA FEL?
KI VERI LE A CÖLÖPÖKET A RING 4 SARKÁBAN, KI FESZÍTI KI A KÖTELEKET, HOGY NE LEGYEN JOGHÉZAG?
“Megadja Gábor szerint mindegy, hogy technikai hiba történt-e vagy sem, látszódik, hogy az emberek ki vannak szolgáltatva ezeknek a platformoknak, és ha “hiba történik”, nincsenek felelősök.”
A FELELŐSÖK SZÁMONKÉRÉSE EGY DEMOKRÁCIÁBAN SARKALATOS KÉRDÉS.
ORSZÁGOS, A NÉPESSÉG TÖBBSÉGÉT ÉRINTŐ ÜGYEKBEN KINEK IS A FELADATA A FELELŐSÖK FELDERÍTÉSE ÉS SZÁMONKÉRÉSE?
UGYE NEM A JOGKÉPES 7,5 MILLIÓ TUDATOS EGYÉNÉ, POLGÁRÉ?
Tán jó lenne, ha szeretett vezetőnk, aki az Unióba Vargát, az EPP-be Novákot küldözgeti a a napi belpolitikában hátrább húzódna vagy 3 lépéssel és nem indulna 2022-ben, keresne magának más elfoglaltságot, mert miatta – az ellenség iránti gyengesége és média szereplése miatti hiúsága és személyes gyávasága – fog bukni a FIDESZ nyerési esélye.
Einzelzahnwicklung
2021-04-19 at 15:35
“A kommunikációs tér manapság egyre nehezebben képzelhető el social media nélkül” – elég nagy baj ez!
Mindenkinek lehetősége van a saját bejegyezett domain weboldalán hírfolyamot fojtatni, mindenféle f@szbúk és egyéb nélkül. Ez kellene tenni, amíg nem késő! Facebook-ra max egy linket betenni és mindenki kattintson a vargajudit.hu-ra, és az orbanviktor.hu-ra, stb.!
Joris
2021-04-19 at 15:35
A techóriások természetesen beavatkoznak majd. Amit most írok, nem kell elhinni. Viszont ahogy a Biblia sok tucatnyi próféciája szó szerint teljesült, úgy Krisztus leszámolása ellenségeivel esetében is minden úgy fog történni, ahogyan az meg vagyon írva.
A Szentírás ezt a szakaszt mint a Krisztus és hívő serege, valamint az Antikrisztus és a mögötte felsorakozó, a földön élő szinte összes ateista istentagadó közötti több fokozatú fegyveres összecsapásként írja le. Természetesen az antikrisztusiak között első sorokban lesznek az egész földet a paráznaságuk haragborával lerészegítő (Jelenések 14,8.) techóriások képviselői. Ennek tartalma/címe a Bibliában: “AZ EMBERFIA ÍTÉLETET TART”. Rájuk nézve katasztrofális lesz a vég. A Jelenések 16,16, és következő versekben már az armageddoni végső összecsapás olvasható.
Abban a legtöbb komolyan vehető teológus egyetért, hogy a történelem Isten általi lezárása bármikor elkezdődhet! (Bill Randolph, David Wilkerson, Leonard Ravenhill, Derek Prince, Charles C. Rylie, a Dallasi Teológiai Szeminárium, stb.) Hazai és nemzetközi moslékosaink most kezdik haláltáncukat. Van egy találó mondás: “A nap is akkor a legnagyobb, mielőtt lebukik.”
Gáspár Anette
2021-04-19 at 15:33
” a kulcs az, hogy minél jobb tartalmakat kell előállítani.”
.
Varga és Kovács is, mintha csak a falnak beszélne az ember!
Na, és, ha jó tartalmakat állítanak elő, kihez jut el, ha korlátozzák a hozzáférést, a terjesztést, megosztást?!
A falun, községekben, tanyákon élők hogy jutnak hozzá az információkhoz,
leolvassák a csillagokból, vagy a Rézi, a tehén bőgéséből morzézzák ki?!
Elég volt már a panaszkodásból!
Vissza kell menni az elemi szintre= TEREPRE, PLAKÁTOK, SZÓRÓLAPOK, SZEMÉLYES TÁJÉKOZTATÁS ÉS MEGGYŐZÉS!
Solaris
2021-04-19 at 15:20
Judit, Szandi, István és a többiek még mindig nem értik, hogy miért nem ők irányítják azt ami nem az övék.
Vagy értik, de szeretnek róla beszélni.
Azt már sejtik, hogy mi lesz jövőre.
gyozo2018
2021-04-19 at 14:43
Gábor Lublóváry (fb)!
A fb-zárolás olaj lenne a tűzre. Nem beszélve arról, hogy szinte minden kis-és középvállalkozás fönt van. Tehát zseniálisan bekötötték az egész világot minden szinten, hogy ne tudjanak szabadulni.
Amúgy emlékezz arra, hogy Deutsch csak megemlítette, hogy meg kell adóztatni az internetszolgáltatókat (nem az előfizetőket!) , és azonnal százezer tüntető óbégatta tele a fővárost, és világítottak a zombi hülyék a telefonjukkal bele az éjszakába, mert szándékosan félrevezették őket. A szolgáltatók meg röhögtek a markukban, hogy a csimpánzok nem fogták fel, hogy szabadon és számolatlanul dózerolják ki a pénzt az országból.
Gáspár Anette
2021-04-19 at 14:38
Elemi logika. Azért avatkoznak bele, hogy eldöntsék.
Alaphelyzet.
Tessék kimenni terepre.
Nem hallgatni azokra a sugalmazásokra, hogy CSAK a facebook és a mutánsai a megoldás.
Ott van a lengyel példa, miért nem élünk vele, hiszen felajánlották.
Minden irányban terjeszkedni kell. A fbokon és a közép-európai közösségi oldalakon is.
DE FŐLEG, TESSÉK KIMENNI TEREPRE, MERT MAGYARORSZÁG ELLENSÉGEI, A DK ÉS A KLOÁKALÍCIÓJA IS AZT TESZI!
Elég volt az intellektuális nyafogásból!!!!
TETTEKRE, CSELEKVŐ KAMPÁNYRA VAN SZÜKSÉG!
Leopard
2021-04-19 at 14:15
Amiôta Varga politizál az idegrendszer sérűl. Ilyen áron nem kell nő a politikába.
Leopard
2021-04-19 at 14:13
Aha.Tudatossá. Ez az ėvezred vicce. Akkora ( ál)naivitás. A tömeg az tõmeg. Ezt a Vargát nem lehet leállítani? Az ember felriad álmában a naīv szövegėtől. Fizessen kártérītést a PS ezért.
Nyugati Ádám
2021-04-19 at 14:09
Az , hogy a nagy tech cégek minden szinten beavatkoznak a politikába bizonyított tény. Annak valószínűsége, hogy 2022-ben a magyarországi választásokba is be fognak avatkozni 100%. Ezen nem siránkozni kell, hanem tenni ellene. A konzultáció jó dolog, de nem elég. Megerősített információ-technikai, titkosszolgálati, csalás ellenes és a csalást kimutató ellenőrzési rendszert kell kiépíteni, előre megvizsgált személyekből álló stábbal. Sürgősen be kell indítani egy pénzgyűjtő felületet, amelyhez minden jobboldali, a magyarságát komolyan vevő személy és vállalkozás csatlakozhat. Én nyugdíjas vagyok, de egy ilyen gyűjtésre szívesen adnék 20.000 Ft-ot.
Szabó László
2021-04-19 at 13:50
Igaza is lehetne a hozzászólóknak (kivéve a komcsi csótányoknak), ha csak programban lehetne hazudni! Itt van például az oltásellenesség, és az emberek megfélemlítése! Ezeket nem száműzhetjük a közlönybe! Az ellenségi politikus és szavazópolgár nem fog a szabályozások kedvéért emberként viselkedni! Ilyesmire legutoljára a Prónay-különítményesek tudták őket rávenni.
Zoltán
2021-04-19 at 13:40
https://www.peticiok.com/az_alaptorveny_altal_garantalt_velemenynyilvanitasi_szabadsag_megvedeseert
Bressa
2021-04-19 at 13:30
Hazafi: egyetértek!
De a személyes kapcsolattartás lenne a legfontosabb! Nem csak választáskor! Ne legyen elég az hogy felnyomja pl a Fidesz a mondanivalóját a netre oszt jól van. Letudva a tömegek tájékoztatása!
Szabó László
2021-04-19 at 13:21
Ha azt hiszik el a népek, amit a képükbe nyomnak, függetlenül a valóság tapasztalásától, akkor hagyjuk az egészet a pityuba! Akkor szerintem célozzunk a vizeletünkkel a konnektorba!
ViAM
2021-04-19 at 13:04
Nem érdekel a “láthatlan karmester”. Amit magamban eldöntök, az úgy is van, lesz, még a szavazófülkében is. Hogy ki mit mond, egy normális ember eltudja dönteni, hogy igaz-e vagy sem, illetve jó neki, vagy marad a saját meggyőződésénél.
Akit győzködni kell, aki nem meri elmondani véleményét, sőt nem is vállalja – sajnálatra méltó.
hivő
2021-04-19 at 12:58
A cimre reagálva:a 2020s amerikai
választásokat látva nem lehetnek
kétségeink hogy ki kontrollálja
az informáciot és még a aktuális
szavazást is.
Marslakó
2021-04-19 at 12:53
Tegye fel a kezét, aki egy agyatlan droid, amit mesterséges intelligencia vezérel. Ki az aki manapság még mindig Google-t, Facebook-ot, és nem privát módú böngészőt használ?
Királytigris
2021-04-19 at 12:49
Nincs más választás, le kell ezeket a szarokat kapcsolni a magyarországi szerverekről!
Ha ez nem történik meg, nagy szopás lesz….Mélytorokkal!
Hazafi
2021-04-19 at 12:47
Ezek mind benne lesznek a következető Nemzeti Konzultációban:
“Egyetért-e Ön azzal, hogy a választás napját megelőző 180 napban a nem magyar tulajdonú közösségia média internetes elérése felfüggesztésre kerüljön?”
“Egyetért-e Ön azzal, hogy választással kapcsolatos információkat, kampányanyagokat csak a Médiatanács előzetes engedélyével lehessen közzétenni?”
“Egyetért-e Ön azzal, hogy a megtévesztő kampányanyagokat terjesztő pártokat eltiltság a választáson való részvételtől?”