Mint arról korábban beszámoltunk, a Magyarországi Református Egyház Zsinati Hivatalának épületébe érkezett kedd délelőtt Balog Zoltán püspök, volt miniszter, ahová azért rendelték be, hogy magyarázatot adjon a nagy vihart kavart kegyelmi ügyben játszott szerepére. Most egy nyilatkozatban mondta el, hogy amikor kikérték a véleményét, ő is a kegyelem mellett tette le a voksát, de nem ő kérvényezte azt, akitől pedig kellett, bocsánatot kért.
A Magyarországi Református Egyház legfőbb törvényhozó testülete, a zsinat lelkészi elnökeként az elnökségi tanács nevében mára összehívta Balog Zoltán az egyházuk összes esperesét és egyházmegyei főgondnokát, hogy megbeszéljék a kegyelmi üggyel kapcsolatos történéseket. Balog elmondta, hogy a tisztségviselők négyötöde vett részt az ülésen és 86 százalékuk bizalmat szavazott neki a titkos szavazáson, amit hálásan köszön.
Az elnökségi tanács négy főpüspök, négy főgondnok határozottan arra kért, hogy gondoljam át közéleti szerepvállalásaimat, hogy azok mennyire egyeztethetők össze a zsinat lelkészi, elnöki megbízatásommal
– mondta el Balog, hozzátéve, hogy ezt meg is fogja tenni. Bár Balog tudja, hogy ezzel nem fejeződtek be a támadások, de erőt tud meríteni abból, hogy mögötte állnak. Kiemelte:
Elutasítunk minden olyan törekvést, ami egyházunkat egy olyan ügybe akarja belerángatni, melyhez semmi köze nincs. Kegyelmi kérvényekkel egyházunk egyetlen testülete sem foglalkozott és foglalkozik. Én mint a lelkészi zsinat elnöke és mint a köztársasági elnök tanácsadói testületének tagja kötelességemnek tartom egyházunk nyilvánosság előtt válaszolni a vádakra.
A püspök nem tagadta, hogy jó kapcsolatot ápol Novák Katalinnal, de ha ő mint tanácsadó állást foglal egy ügyben, az kizárólag az államfőre tartozik. A döntést szerinte a köztársasági elnök hozza.
Balog egyetértett a kegyelmi döntéssel
A bicskei gyermekotthonnal kapcsolatban viszont elmondta, hogy annak a főváros által korábban Bárczy István-díjjal jutalmazott igazgatóját 2016-ban, minisztersége alatt kitüntette az akkori államfő, ám amikor gyanú merült fel az igazgatóval szemben, Balog azonnal felfüggesztette, vizsgálatot rendelt el és az eljárás végén börtönbe került az igazgató. Balog az igazgatóval személyesen sosem találkozott, kegyelmi kérvényt nem nyújtott be. K. Endre igazgatóhelyettes ügyében (akit nem pedofília vádjával ítéltek el) mások fordultak a köztársasági elnökhöz kegyelmi kérvénnyel, tehát nem Balog nyújtotta azt be. Viszont a lelkész véleményét is kikérték az ügyben, és egyetértett azzal, hogy kegyelmet kapjon.
Tévedtem és hibáztam
– hangsúlyozta. Akitől emiatt bocsánatot kellett kérnie, megtette, és megteszi most is. Hangoztatta ugyanakkor, hogy mindig is elítélte a pedofíliát, ez sosem volt kérdés. Bocsánatot azért kell kérnie elmondása szerint, mert ez az ügy a református egyháznak kárt okozott.
Arról, hogy ennek milyen következménye legyen egyházunkban, nem a média, nem az ellenzék és nem a kormány dönt, hanem kizárólag vezető, egyházi tisztségviselők. Ezért is köszönöm támogatásukat
– mondta, és arra kérte az embereket, hogy ne engedjék eluralkodni a gyűlöletet.
“Szégyen és gyalázat, önmentegetés” – dühösek a kommentelők
Nem fogadták kitörő lelkesedéssel a követők Balog Zoltán püspök és államfői tanácsadó bejelentését arról, hogy vétkessége ellenére a posztján marad. Rövid idő alatt több száz, többségében dühös bírálatot tartalmazó hozzászólás gyűlt össze a püspök Facebook-posztja alatt. Íme néhány közülük:
- A legnagyobb, megbocsáthatatlan bűnt ezzel az önmentegetéssel és a székébe kapaszkodással tette. Szégyen és gyalázat! Két napig imádkozott Ausztriában Jóistenhez, aki azt mondta neki, hogy jobban teszi, ha a Földön gyűjti a kincseket, mert a mennyországot már régen elbukta.
- Nem egyházi kérdés ez, hanem személyi. Szerintem az egyháztanácsot emiatt kár volt összehívni. Nyílván úgy szavaznak, ahogy kell. Sajnos. Ezt személyesen kell eldönteni, hogy valaki tud-e így “egyházi” vezető maradni.
- Nem akarjuk szégyellni azt, hogy reformátusok vagyunk. Ami megbuktatott egy köztársasági elnököt is, az a Református Egyházban következmények nélkül maradt.
A hozzászólások az eredeti videó alatt, cikkünk közlésekor ITT megtalálhatóak voltak.
PS-hírösszefoglaló
Ezek szerint
2024-02-14 at 22:09
Valakinek ki kellett rakni a pontot, hogy eddig és tovább ne.
Ezek szerint Balog volt erre alkalmas.
Karakán duma volt, szinte rá sem ismertem. Nemhiába tanítják is a beszédet a református iskolában.
Sanyáta
2024-02-14 at 15:31
Egy normál átlag magyar ilyet nem csinál, nem avatkozik ilyen dologba, nem tesz javaslatot…a szerepe fontos lehetett, szerintem ez is elmehetne a semmibe…Furcsa ez az egész, a józan ész nem látszik…ez az ember miért volt ilyen fontos…fura ez az egész ügymenet…Ennyi hülye embert rég nem láttam…ez az egész érthetetlen!
K
2024-02-14 at 10:24
Mekkelek
2024-02-14 at 09:19
–Mint ahogyan a köztársasági elnöknek sem kell “INDOKOT MONDANI”, ugyanúgy másoknak sem lehet, és teneked sem.
Tehát feleslegesen érvelsz, mert annak nincs értelme.
K
2024-02-14 at 10:22
Judit
2024-02-14 at 09:27
–Maximálisan egyetértek, ez is egy olyan szál , amit érdemes lenne kivizsgálni a liberális károkozás megszüntetése érdekében.
–Már elegem van a liberális hazudozó ugatással.
Judit
2024-02-14 at 09:27
” Welszibard–02:13–” Érdemes lenne utánanézni-kibontogatni amit leírt a hozzászóló.!!! Az biztos hogy a bíró aki ítéletet hozott ezzel az üggyel kapcsolatosan a legnagyobb hibát vétette.!!!
Mekkelek
2024-02-14 at 09:19
K2024-02-14 at 08:14
Hát az a probléma, hogy a köztársasági elnök nem a lelkiismeretére, józan eszére, jogi és politikai tapasztalatára hallgatott, hanem exfőnökére Balogra. Így nem egy autonóm döntés született…
Az, hogy nem Balog volt az “ötletgazda” csak ront a helyzeten, mert így hogy ‘tanáccsal látta el’ Novákot, sokkal inkább övé a felelősség a döntéshozatalban, mintha csak felterjesztette volna a kérvényt.
Ha Novák ennyire nem rendelkezett önálló döntési kompetenciával, akkor jobb, hogy lemondott. Szerintem saját indíttatásból nem adott volna kegyelmet egy pedofil !bűncselekménysorozatban! bármilyen mértékben érintett elítéltnek.
K
2024-02-14 at 08:14
Mekkelek
2024-02-14 at 08:03
–És ha úgyvan?????
–Na és????
–Semmi jelentősége annak hogy ki vette rá vagy ki az “ötletadó”.
–Mindenkinek joga van arra hogy javasoljon így Balog Zoltánnak is, és a köztársasági elnöknek meg ALKOTMÁNYOS JOGA az indoklás nélküli kegyelem adása.
–Aki a köztársasági elnök indoklás nélküli kegyelemadási jogát kétségbe vonja az alkotmányt sért, és ha ez az országgyűlés , az indokolatlan lemondás elfogadásával, akkor az országgyűlés sért alkotmányt.
Mekkelek
2024-02-14 at 08:03
K2024-02-14 at 07:39
Balog vette rá Novákot, hogy adjon kegyelmet. Most meg az egyház mögé bújik.
Menjen nyugdíjba. A pedofilokat és cinkosaikat börtönbe, és örökre eltiltani a gyerekek mellől.
K
2024-02-14 at 07:39
Igen, Balog Zoltán egy hős.
K
2024-02-14 at 07:16
Balog Zoltán egy hős, aki kiáll a jogtalanul és hazug módon megrágalmazott köztársasági elnök mellett, és egyben példát is mutat a köztársasági elnöknőnek Novák Katalinnak abban hogy semmi ok sincs a lemondásra.
t
2024-02-14 at 07:02
K
Szakadj már le a témáról, ennél mélyebbre már ne ásd magad.
Vedd már észre hogy az ellenzék jelen esetben ül a moziban és nézi a Fidesz szappanoperáját.
Bakonyi Gábor.
2024-02-14 at 06:29
Azt kellene megértenie a bal-lib oldalnak, hogy a keresztény vallás szerrint a bűn és az ember szétválasztható. A kegyelem pedig nem a bűnnek, hanem az embernek szól.
K
2024-02-14 at 06:25
–Sajnos a liberálisok nem vallásosak, nem katolikusok akik rendszeresen önvizsgálatot tartanak és gyónnak, így azt se tudják hogy mi a hiba vagy a bűn.
–Novák Katalin és Balog Zoltán semmi hibát és semmi bűnt nem követett el.
–Novák Katalin indoklás nélküli kegyelmet adott egy elitéltnek, és ehhez alkotmányos joga van, és aki ezt kétségbe vonja az alkotmányt sért.
Balogh Zoltán egy hős, semmi hibát vagy semmi bűnt sem követett el.
Balog Zoltán is útjában van a gyagya liberálisoknak, és egy normális ember inkább Balog Zoltán mellé áll.
–A fenti téma kulcspontja Novák Katalin kegyelemadása, ahol Novák Katalinnak jogilag semmi indoklást sem kell megemlítenie, mert a kegyelem adás indoklás nélküli.
–Tehát Novák Katalin nem igazságot vagy jogot szolgáltatott amit indokolnia kell, hanem indoklás nélküli kegyelmet.
–És nincs abban semmi különös, hogy egy elítéltnek adott kegyelmet, mert csak annak lehet kegyelmet adni.
Balogh Zoltán egy hős, semmi hibát vagy semmi bűnt sem követett el.
Ha az országgyűlés észnél van, akkor nem dől be a gyagya liberális oldal “terelésébe”, és visszautasítja Novák Katalin lemondását.
–Novák Katalinnak alkotmányos joga van bárkit is felmenteni, és ebbe még az országgyűlés sem szólhat bele,
–Ha az országgyűlés elfogadja Novák Katalin lemondását, akkor alkotmánysértést követ el, mert figyelmen kívül hagyja Novák Katalin alkotmányos jogát a kegyelem adáshoz. Novák Katalin TV-ben elhangzott beszédében lemondásának okát abban jelölte meg, hogy kegyelmet adott egy elítéltnek, mert a liberális hisztéri8kus ordítozás belebeszélte azt hogy hibát követett el.
–Novák Katalin sem követett el semmi hibát, és Balog Zoltán egy hős hogy kiáll Novák Katalin mellett a gyagya liberális ellenzékkel szemben.
–Az aki kétség bevonja a köztársasági elnök indoklás nélküli kegyelem adási jogát , az alkotmánysértést követ el, és ha az országgyűlés elfogadja Novák Katalin lemondását, akkor az országgyűlés is alkotmánysértést követ el.
aladin
2024-02-14 at 05:41
Szerintem akkor inkább Balog Zoltánnak kellett volna lemondani és nem a lányoknak ha ilyen rossz tanácsot adott.
Anonim Andras
2024-02-14 at 05:26
MINDEN COMMENTBE!!!
KIALLOK NOVAK KATALIN ES VARGA JUDIT
MEGHURCOLTATASA ELLEN!!!!
NYILVANOS PRIRATOKAT! AMMESZTIA,REHABILITACO K. ENDRENEK!!
ULNOKI RENDSZERT A BIROSAGOKON!KATONAK,RENDOROK,TUZOLTOK,ORVOSOK,TANAROK,ATLAGEMBEREK.
Hans Landa
2024-02-14 at 04:08
thmn:10/10 Balognak a botrányos Szaniszló eset után távozni kellet volna,most remélem végre kiteszik a szűrét.Magánvéleményem szerint BIZONYÍTOTT pedofil vagy bármely szexuális aberrációs ügyben nincs helye semmilyen kegyelmi dolognak.Magyar Péter ex diákhitel központ vezető úr egy igazi “nagy jellem”….A kormányfő az eu választásig de legkésőbb nov-ig(usa választás) rendezze a sorokat,kipróbált jogászember kell államfőnek.Karrier politkusok/diplomatáktól próbáljon szabadulni,amíg nem késő.Az államfőasszony nyilvánvalóan segíteni próbált a botrányos bírói ítélkezések miatt,de mint tudjuk”a pokolba vezető utat jószándék kövezi”.Háború van,minden értelemben a parlamentben a libsi csürhe pedig ELLENSÉG.
Karácsony.sk
2024-02-14 at 03:30
Na most kell megállítani a liberálfasiszta halálmenetet Magyarországon!
Szlovákiából…..
rajmund 007
2024-02-14 at 02:20
Tisztelt Püspök Úr!
Egy kommunikációs jótanács.
Ha nem csak szemből, hanem változó szögekből veszik fel a beszédet, az nem hitelességet, hanem rossz értelemben vett profizmust sugároz.
Konkrétan azt, hogy az egész beszéd egy nagyon hitelesre tervezett, PR-csapattal mérlegelt kármentés.
Holott egyetlen szögből sokkal hitelesebb lett volna minden.
Ez kb. ugyanolyan öngól, mint az ismert jobboldali főszerkesztőé, aki állandóan kidüllesztett (nagyonőszintére kerekített) szemmel mosolyog a fotóin.
Nem kellene keresni a hatást! Mert ha nem keresik, akkor tényleg több lesz a hatás.
(Amúgy a beszéd jó volt.)
Áldás, békesség!
Béla vagy Tihamér, aki talán Rajmund
Welszibard
2024-02-14 at 02:13
A vérszagra idegyűlt ateistáknak, ballibeknek mondok egy meglepő érdekességet:
K. Endre sem egy Grál lovag, de nála csak egy sokkal undorítóbb figura van ebben az ügyben (az igazgatón kívül, aki már üli a büntetését). Érdekes módon a Telex meg a 444 nem ez után nyomozott, pedig ez a féreg – mint nevelőtanár –
halmozottan elkövette a szexuális abuzálás bűntettét a tőle függő, kiszolgáltatott helyzetben lévő fiatalkorúakkal – mégis csak felfüggesztették – a haja szála sem görbült.
A ballibnek a K.Endre kell (aki már leülte félig a büntetését) mert céljuk az egyházakat rugdosni, most éppen a reformátust. Miközben a valódi bűnöző büntetlen és röhög a markába.
Ez senkit sem zavar?
moliere
2024-02-14 at 01:44
Egyetlen dologban lehetett reménykedni azután, hogy a 444 megszellőztette Balog szerepét, hogy ma azt mondja, hogy ő nem érintett az ügyben, és hogy hazudnak.
Ha ezt nem tudta megtenni, mert nem így volt igaz, akkor az ország érdekében be kellett volna vállalnia a teljes bukást. Nem azért, mert számunkra menthetetlen, hanem mert politikailag menthetetlen. A következő céltábla már egyértelmű, hogy kire került ezáltal. Aki ezt az idealista, 19. században rekedt marhát kinevezte miniszternek.
moliere
2024-02-14 at 01:27
A legrosszabb mondat, hogy “kárt okozott az egyháznak”. A mai világban EZ a mondat bizonyítja a butaságát. Mert ugyebár van maximum egymillió magyar, akit érdekel ez az egyház. De ez optimista becslés. És van nagyjából hét-nyolcmillió magyar, aki meg úgy gondolja, hogy a sértettek érdeksérelme fontosabb, az, hogy kiengedtek egy – szent meggyőződésük és a bíróság szerint – pedofíliát pártoló és tussoló elkövetőt. Csak mert csókos volt.
Nem mondom, hogy teljesen hülye, de a politikai pálya közelébe sem való. A jobboldali, emberek felett álló bukta politikus szobra.
ÓRIÁSI BŰN, HOGY MIUTÁN ELISMERTE A VÁDAKAT, NEM TAKARODIK EL, ÉS EZZEL TOVÁBB SZENNYEZI A KORMÁNYOLDALT, ÉS A MINISZTERELNÖKÖT.
Ma minden tetű abban reménykedik, hogy soha nem volt még közelebb a Fidesz bukása. Köszi Balog!
úgyamintvan
2024-02-14 at 00:27
az országot és a kormányt a soros-fattyú vezetésével újult erővel támadó globalisták elérték/elérik céljukat-zűrzavart,meghasonlást,vitákat és vádaskodást okoztak a jobb/nemzeti oldalon
Mert-írok
2024-02-14 at 00:23
Örömmel látom, hogy a téglák is szenvednek. Nem kicsit; nagyon! Balogh nem fog távozni amíg meg nem tisztítja a közvetlen környezetét a békepapoktól. Azoktól, akik az összevont konferencián elhangzottakról 3 percen belül értesítették a szabad sajtot. Itt ugyanis azok verik a nagydobot, akiket ezért fizetnek. Csak a vak nem látja …
Falussy
2024-02-14 at 00:20
Ha igaz, hogy a hülyesége miatt 2 kiváló nő politikus lemondott + a kormanyban sokaknak megrendült a bizalom + Varga ex férje elérkezettnek látta az időt, hogy dollárokat kaszaljon + erre rászervezzen a CIA Pressmann zsoldosaival egy cirkuszt (Azariah, Pottyondy, Gulyás Márton stb.), akkor baromi nagy bajt hozott az ország nyakába.
notabene
2024-02-14 at 00:05
Balogot ejteni fogja a hatalom. Tarthatatlan az ember.Idö kérdése és menni fog minden funkciójából.
gyozo2018
2024-02-13 at 23:56
Sajátos ez a Magyar nevű tetű is (mint Szörényi és Gundel főgerinchúrosok is).
Amíg ment a szekér, addig kussolt.
Mióta az ex-feleség lemondott, s neki így befellegzett, rohant a dollárszennycsatornába ekézni a kormányt.
Repül a bálna
2024-02-13 at 23:45
Az itteni, bárgyú Balog-rajongóknak: szerintem Balog úr azt mondta, hogy megbánta, hogy kegyelemre javasolta K. Endrét.
Nem lehet egyszerre sajnálni Novákot+Endre bácsit és Balogot. Egyik ellentmond a másiknak.
K. Endre hibázott, de szerintem megbűnhődött érte. Szerintem a büntetés is, és a kegyelem is jogos volt.
Azokat sokkal nagyobb bűnösnek tartom, akik kihasználják ezt az ügyet. Akár úgy, hogy mögé bújnak, akár úgy, hogy reklámnak használják.
gyozo2018
2024-02-13 at 23:40
HAGYJUK MÁR A SZARDAGONYÁZÁST!
Minden sértett oldja meg!
/
DE MI LESZ AZ ORSZÁGGAL, A GYEREKEINKKEL,
HA EZ AZ INTERNÁCI CSÜRHE RÁSZABADUL?!
Repül a bálna
2024-02-13 at 23:30
Felháborító Balog úr viselkedése. Most kezdtem el sajnálni Novákot, hogy ilyen tanácsadói voltak!?
Főleg a FÉRFI tanácsadói, akik magára hagyták, és még az Endre bácsit is benne hagyták a szószban. Még a Nőkben több a becsület! Jobban kitartanak mellette, szolidaritásból vagy Emberségből. Szegény asszony. Két szék között a pad alá esett.
thmn
2024-02-13 at 23:27
Számomra Balog már a Szaniszló ügyben elvágta magát. Az egyik legellenszenvesebb politikus volt.
Vízöntő
2024-02-13 at 23:18
Balog előadása teljesen zavaros, a szerepét illetően hol tanácsadói testület tagjának jelöli magát, hol közli hogy kegyelmi kérvényt nem ő nyújtotta be (ezt sehol senki nem állította, akkor mi ellen tiltakozik, milyen szerepe lehetett és miért, teljesen zavart!), aztán csak egyetértett!
Nos, szerintem az ügy egy világi szerep vállalása körében történt, amelyben tett lépéseinek, annak következményeinek és azok súlyának a megítéléséhez, minősítéséhez az Egyházi Zsinatnak semmi köze, nem vallási kérdés, bár a következményei miatt a 40 prédikátor Egyháza gyors és határozott döntéssel távolította volna el!
Amikor a másik cikknél eljutottam a felelősségéig kaptam a kritikákat.
Nem érdekes.
Nálam Balog úr a felelős, a véleményem az, bement lobbizni K.Endre kegyelmi kérvényének pozitív elbírálása érdekében, és mint volt mentora és főnöke most püspökként a pápa látogatás előtt vallási érvelésével, mert világi nem lehetett, mert mint már kiderült bár az IM nem javasolta a kegyelem megadását, mégis elérte Novák Katalinnál a pozitív elbírálást!
Balog bla-blái nem érdekelnek, felelős és kész!
Lemondott Novák Katalin és Varga Judit, de Balog úr maradt.
Mehet imádkozni! De kiért?
Gyurcsev Klárenc
2024-02-13 at 22:42
Anonim Andras
Ahhoz ki kellene állniuk és elmondani az igazságot (mármint az ő verziójukat) A-tól Z-ig.
Akkor tudnának dönteni az emberek, hogy mozdulnak-e értük.
Anonim Andras
2024-02-13 at 22:25
Álljunk ki Novák Katalin es Varga Judit
meghurcoltatasa ellen!
Királytigris
2024-02-13 at 22:19
István Kopasz2024-02-13 at 22:05!
Az országygűlés választja a köztársasági elnököt. Az ellenzék, ha össze is fog, az 1/3-val semmi esélye sincs. Alkotmányellenesen ez csak puccsal lehetne átvinni, de az már egy másik történet.
Nagy Ivó
2024-02-13 at 22:15
@Szentpéteri János
Hidd el, hogy megértem az aggályaidat de sajnos azt el kell fogadni,hogy a politika sajátos követelményei a morálistól eltérő standardokat állít a politikai cselekvés mércéjéül. Magyarul, a politikus autonómiája sérül, adott esetben nem azt teszi amit kéne, hanem amit lehet. Ez lenne a reálpolitika. Na persze a gond akkor kezdődik amikor már nem is érdekli, hogy mi lenne a helyes. De az se segít, ha mindig megpróbálja a morálisan helyes cselekvés látszatát kelteni. Szóval morál és politika mindig hadilábon fog állni egymással közelíteni lehet, de ha a teljes “kiegyezést” keresed délibábot üldözöl.
Királytigris
2024-02-13 at 22:14
István Kopasz2024-02-13 at 22:05!
Ez is egy forgatókönyv lehet. Viszont ha így van, akkor az ellenzék a kormány javára játszott, mert így a kormány könnyen megszabadul az önálló útra tévedt Köztársasági Elnöknőtől, és választ egy olyan személyt, aki nem tesz ilyet. Ezt a forgatókönyvet fogja alátámasztani, ha az Országgyűlés elfogadja Novák Katalin lemondását.
Az ellenzék szerepéről: Ebben az esetben az ellenzék rendkívűl bután cselekedett, mert nekik az az érdekük, hogy az ország irányításában káosz legyen, mert akkor jönne el az ő idejük.
Sas
2024-02-13 at 22:07
III.Károly elfogadott FB-Ismerősének -mivel szoktam kitenni az oldalamra NK- képeket-.Itt ez már egy “hálózat”.
Királytigris
2024-02-13 at 22:06
A kegyelmekkel a botrányos bírói ítélkezéseket akarta a Köztársasági Elnöknő kompenzálni. A döntésbe több tanácsadót is bevont. Gondolom mindenki a kegyelem megadását javasolta.
Akkor mindenki tévedett és hibázott? Vagy itt egészen másról van szó? Igen itt egészen másról van szó! Leginkább az ellenzék nemtelen támadásáról, akik az ügyet hazug módon pedofiliaként trombitálják, miközben a parlamentben a gyermekvédelmi törvényt nem szavazták meg. Erre mondják, hogy ehhez pofa kell! A sorosi sameszek pofátlansága határtalan. Céljuk nem a Magyarország felvirágoztatása, hanem károkozás, a társadalom szétbomlasztása, és az így kialakult káosz előidézése, a hatalom mindenáron való megragadása. Ez a tény, most a “Vihar egy biliben” című performanszukból is kisüt.
István Kopasz
2024-02-13 at 22:05
Ahogyan én látom világosan és röviden leírva:
Van a kormányzat részéről egy külpolitikai irány és állásfoglalás amit támogatok. Novák Katalin önállósította magát, saját véleményt hírdetett az előbbivel szemben. Ezt az ellentmondást ismerte fel a ballib ellenzék, ügyet kreált az egyik kegyelmi gesztusból és sikerült két jobboldali prominenset eltávolítani. A köztársasági elnöki hatalmat a balliberálisok akarják megszerezni alkotmányellenesen jelenleg népszavazással! Ez van most hölgyeim és uraim!
Sas
2024-02-13 at 22:05
aha……….NK pedig rokona III.Károlynak………..és ebből mi következik? F..om se tudja.
gombostű
2024-02-13 at 22:03
Azért ez még nem lejátszott meccs, bár nagyon ravasz a Püspök úr. Bent sikeresen megérvelte, hogy jobb lesz mindenkinek ha marad, így Viktorral már így tárgyalhat a sorsáról. Persze, egyházi dolgokba nem avatkozik bele a Miniszterelnök, aha…, de azért várom a végkifejletet, mint a Sopranos végét.
TalEle
2024-02-13 at 21:58
Orbánnak borzasztóan oda kell figyelnie a Fidesz „generáció váltására”! A gazdasági, politikai hatalom – már csak az életkor alapján is – egyre inkább kikerül a még a Kádár rendszerben „szocializálódott”, mai ötvenesek-hatvanasok kezéből, és egyre inkább átkerül a törtető, karrierista, pénzhitű fiatalobb generáció kezébe, főleg úgy, hogy az immár több mint egy évtizede regnáló hatalom mágnesként vonzza az emberileg, morálisan is alkalmatlan „szerencse lovagokat”! Ennek a „díszes társaságnak” az illusztris tagja Varga Judit és kompániája és még sokan mások… Orbánnak jó lesz résen lennie!…
Miskin
2024-02-13 at 21:46
Magyarország lakosságának 2%-a erdélyi származású, így a kegyelemet kérők ilyen arányban kapjanak kegyelmet.
Magyarországon minden pedofil bűnözőre 50 rendőr jut, ami elég.
Az áldozatokra kellene koncentrálni, de nem látom az adományokat, a törődést. Helyette a ki, kit mondasson le című bohózat folyik.
Vidám egy barakk.
opettaja
2024-02-13 at 21:36
K
2024-02-13 at 21:04
Így van! Gyorsan és jól reagáltál. Mindenben egyetértek Veled. Igen, a 444 hozta le ezt a cikket. Az abban foglaltak alapján pedig felvetődhet az is, hogy esetleg a K. Endre ellen felhozott vádak is hamis megítélésre támaszkod(hat)nak. Most meg azok, akiknek egyik kedvenc orgánuma a 444.hu, lám milyen gyorsan felejtenek…
Szentpéteri János
2024-02-13 at 21:35
Csak kacagok
Megmondom neked, csak az ávós, bhuzysimogató ellenzék miatt szavazok a Fideszre, mint ahogy ’90-ben nem szavaztam rájuk, amikor még ők is Soros pénzéből ugrándoztak.
Szentpéteri János
2024-02-13 at 21:31
Kamunév Péter, nem is inkább én is János vagyok
Zavar a lelkiismereted, hogy SzDSz szavazóból váltál a legnagyobb seggnyalóvá?
A leírtaktól függetlenül, a Fideszre fogok szavazni, de erős bélmozgástól gyötörve. És komoly kétségeim vannak a jövővel kapcsolatban. Ilyen erkölcsi talapzatra nem lehet építkezni.
K
2024-02-13 at 21:25
–Kár hogy Balog Zoltán már nincs benne a kormányban, mert ha ott lenne akkor lelket öntene beléjük, és lelkierőt.
Csak kacagok
2024-02-13 at 21:22
Szentpéteri János 2024-02-13 at 21:10
Ezért mint jobboldali alig várod, hogy leszavazz a Momentumra, vagy a DKra, mi?
Mekkora hazug vagy te!
gyozo2018
2024-02-13 at 21:22
Az egyház belügye.
Mindig utáltam.
DE MI LESZ AZ ORSZÁGGAL, ha ez a szutyok, ágens horda rászabadul?
EZ A KÉRDÉS.
/
Balog problémája nem a mi problémánk.
Oldja meg.
T.rex
2024-02-13 at 21:21
Keljfel Julcsi / Hivatalos úton tartózkodott Katarban, másnap (vasárnap) találkozott volna valami katari fő emberrel, amikor hazarendelték!Szerinted…?