
Gyurcsány Ferenc pártja, a Demokratikus Koalíció aláírásgyűjtésbe kezdett, hogy a kettős magyar állampolgárok ne szavazhassanak a magyarországi választásokon. A “DK kampányának új szakasza” ma délután indult egy kőbányai pártrendezvényen, a pártelnök beszédével.
Egyetért-e ön azzal, hogy ne szavazhassanak azok, akik soha nem éltek Magyarországon, és nem viselik a szavazatuk következményeit?
Azt, hogy az adatbázis-bővítésen kívül mi haszna lehet egy ilyesfajta aláírásgyűjtéssel, egyelőre nem tudni. Molnár Csaba, a DK kampányfőnöke az ATV kedd reggeli műsorában arról beszélt, hogy bár nem ért egyet vele (sőt, ellene szavazott a parlamentben), az aláírásgyűjtés az állampolgárság megvonását nem célozza, csak a szavazati jogét. Molnár óvatosan a következőket fogalmazta meg: nem az erdélyi magyarokkal példálózott – ehhez a csoporthoz Magyarországon sokaknak erős az érzelmi kötődése –, hanem az “Ausztráliában vagy Dél-Afrikában” élőkkel, akik talán soha életükben nem jártak Magyarországon, soha adót itt nem fizettek, és a döntésük következményeit sem viselik: ezt igazságtalannak és erkölcstelennek nevezte.
A szavazati jog elvétele azonban ugyanúgy érintené az erdélyi, felvidéki, kárpátaljai, vajdasági magyarokat is, mint az ausztráliaiakat, ezt persze Molnár nem tette hozzá. Szerinte ugyanis két-három mandátum sorsa is múlhat a határon túliak szavazatain, tehát a DK értelemszerűen a teljes határon túli magyarság szavazati jogát vonná el – már ha meglennének rá az eszközeik.
Ingyenszínház Gyurcsány-rajongóknak Kőbányán
A határon túli magyarok itthoni szavazati jogának elvétele mégis erős vonzerőnek bizonyult a délután Kőbányán kezdődött Gyurcsány-előadáson, amelynek közönsége a DK által a párt Facebook-profilján közzétett élő adás tanúsága szerint a párt rendíthetetlen nyugdíjas támogatóiból állt. Gyurcsány indulatos performanszába a fő téma mellett sok minden belefért, érintette a – szerinte – apokaliptikus állapotban lévő egészségügyet, közoktatást. A csapongó beszéd szinte minden területet érintett, és szinte mindenre azt a választ adta, hogy a DK hatalomra kerülésével ezek a dolgok azonnal tökéletesen működnének. A pártelnök szerint a Fidesz potentátjai magukat meg tudják gyógyíttatni jó pénzért, de a kormányzásra készülő DK-nak otthagyták a szegények tömegeinek gondjait. Gyurcsány úgy vélekedett, hogy a kettős állampolgársággal a jelenlegi kabinet a határon túliakat is megalázza, és elárulta a nagy titkot: a jobboldali szavazók döntő része is a DK politikáját támogatja. A bejelentés nem hozta meg a vélhetőleg elvárt hatást, csak néhányan tapsolták meg a blődséget. Gyurcsány Ferenc olyanokat is vizionált, hogy Magyarország Ausztria sorsára jutott a jobboldali politikai erők előretörésének szempontjából, ugyanakkor meg is nyugtatta hallgatóit: kormányra kerülve a DK elhozza az ausztriai életszínvonalat Magyarországon. A bukott miniszterelnök zárszavában ehhez kibökte a receptet is, amely annyiból áll, hogy “újra egymásra kell találnunk”, mert azzal szerinte hazánk visszatalálhat Európába.
Fidesz: Gyurcsány a migránsokat betelepítené, de a magyarok ellen gyűlöletkampányt indít
A Fidesz kommunikációs igazgatója szerint Gyurcsány Ferenc, a DK elnöke a migránsokat betelepítené, de közben a magyarok ellen gyűlöletkampányt indít. Hidvéghi Balázs kedden az MTI-nek arra reagált, hogy a DK aláírásgyűjtésbe kezd, hogy ne szavazhasson, aki soha nem élt Magyarországon. Hidvéghi úgy fogalmazott: Gyurcsány Ferenc vezetésével a baloldal kész végrehajtani a “Soros-tervet”, migránsok tömegeit telepítenék be Magyarországra, közben a határon túli magyarok ellen pedig gyűlöletkampányba kezdenek. Erre már volt példa: 2004-ben Gyurcsány Ferenc és az MSZP “óriásplakátokon uszított a határon túli magyarság ellen” – mondta Hidvéghi Balázs. A DK kezdeményezésére az Ifjúsági Kereszténydemokrata Szövetség pedig úgy reagált: folytatódik Gyurcsány Ferenc nemzetárulása.
Nem múlt el a 2004-es szégyen
Emlékezetes, Gyurcsány Ferenc még az MSZP színeiben 2004-ben a kórházprivatizációról, illetve a kettős állampolgárságról szóló népszavazás kampányában az utóbbi pontban az elutasítás meghatározó hangadója volt az év végén megtartott voksolás kampányában. Az elődjét Medgyessy Pétert néhány hónappal korábban megpuccsoló miniszterelnök kijelentései alapján vált közfogalommá egyebek mellett az anyaországiak munkáját, megélhetését elorozó, hazánkat elárasztó huszonhárommillió román munkavállaló, amelyekkel Gyurcsány riogatta a szavazókat. Az akkori, az MSZP és az azóta már a politika szemétdombjára került SZDSZ alkotta koalíció plakátjain olyasmik szerepeltek, hogy minden magyar családnak havi húszezer forintjába kerülne a kettős állampolgárság megadása a határon túliaknak, az anyaországiak mások helyett fizetnének adót, nyugdíjat, és a baloldal szerint rosszul szavazók miatt a hazai munkahelyek mellett az állampolgárok lakásai is beszélybe kerülnének, mivel – Gyurcsányék észjárása szerint – oda is beköltöznének a kettős állampolgárság megadása miatt Magyarországra bevándorló tömegek.
Nincs bocsánatkérés, és bocsánat sem
A 2004-es eredménytelen népszavazás kampányában előkerült, vállalhatatlan baloldali érvrendszer nemcsak az emberi, személyes, hanem a diplomáciai kapcsolatokban is éreztette rendkívüli kártékonyságát, és az államközi kapcsolatokban is távolságtartást eredményezett. A történtek után Erdélyben Magyarországról érkezőket köpködtek le az ottani magyarok, sokaknak még manapság is magyarázkodniuk Gyurcsányék akkori – és a jelek szerint most felmelegített – gyűlöletkampánya miatt. Az eset miatt Gyurcsány Ferenc máig sem kért bocsánatot, azt 2013-ban Mesterházy Attila, az MSZP akkor elnöke tette meg Kolozsvárott.
Forrás: Index.hu; Vezető kép:Horváth Péter Gyula/PestiSrácok.hu
Igazam Van
2017-11-07 at 14:43
Nagyon igaza van Gyurcsánnak.Ő a legnagyobb MAGYAR.Ő legalább őszinte.Nem csinálja ezt a nagy agy mosást mint a fidesz ezzel a migrácioval mag Sorossal.Már nevetségesek.
khm
2017-11-04 at 17:24
Az úniós országok közül 4 darab, amelyiknél nem szavazhat a külföldön élő.
Írország a legnagyobb. S talán Málta a második…..
Aki nem hiszi nézzen utána. 28-4,az alighanem ott sem kétharmad… 🙂
csordás jozsef
2017-11-03 at 13:06
Gyurcsány Ferenc-MSZMP-KISZ-Demisz…ezek után Fleto szájában az a szo,hogy demokrata,olyan farfekvésesnek tűnik.
Névtelen
2017-11-02 at 18:10
Még hányszor lehet újrakezdeni ezt a méltatlan cirkuszt a külhoni magyarokról?!
Miközben ez a kis görény csak eszköznek használná őket arra,hogy szavazókat gyűjtsön.
Emelkedjünk már ki ebből a magyarokat lealacsonyító, bolsevista posványból.Tartsunk össze,mind, mi magyarok.
Feher Zsolt
2017-11-02 at 10:19
Na figyel: igazmondo; gyoker a felesegem nemet allampolgar. Nem nemetorszagban ellunk de nyugodtan szavazott es szavazhat bar mikor. Sot ha kuala lumpurban lakna akkor is. Ez a kulonbseg hogy ti liberalbolsik meg az europai torvenyeket se tudjatok. Ha ezt megtehet barki az unioba miert sir a szaja a sok feregnek aki europenernek tartja magat. Gondolom te.vagy semmit nem tudsz a tortenelemrol vagy altalanos iskolaba volt a kezedbe t konyv. Van idod kepezd.magad!!
Gabi
2017-11-01 at 20:20
Na most tényleg,ez a gyurcsótány nevű mocskos hazaáruló bűnöző féreg meddig fog még bennünket hergelni?!Azt tudom,hogy kevés a férőhely a börtönökben,de ennyire???
Kaktusz
2017-11-01 at 15:55
Le az egész bal meg liberális oldallal. Nemzetellenesek, hazaellenesek, és semmit nem szolgálnak csak a saját zsebüket.
Karácsony Márti
2017-11-01 at 12:35
gyurcsány megtestesit minden rosszat és gonoszat ami létezik. Egy kelés a magyarság testén.És még mindig politikus és közszereplő lehet.
Ferenc
2017-11-01 at 10:50
Egyik európai ország egyetlen hazaárulója se kívánja saját, külföldön élő állampolgárai szavazati jogát megvonni, kivéve a “mi” Böszménket és hazaáruló csicskáit! Nekünk bolsiból is a legalja jutott!
Döme
2017-11-01 at 10:06
A brüsszeli főkutyák sem itt élnek.Akkor milyen alapon pofáznak bele, hogy ki éljen itt ????!!!!!
csordás jozsef
2017-11-01 at 10:02
Más (nem europai)országokban már simán felakasztották volna hazaárulásért.1920-ban ellenségeink vették el tőlünk Erdélyt,a Felvidéket,stb.Tehát Gyurcsány az ellenség mellé (át)állt.Ezért,hogy finom legyek,nem dicséret,hanem bito jár az akasztofáravalo bitangnak.
Ferenc
2017-11-01 at 10:45
Inkább azt választották, mint eszmei eleid (Kun Béláék) patkánybandáját, bolsi tetü!? Vagy ezt is ráhazudod?
Ferenc
2017-11-02 at 09:37
A bolsi patkánybanda sose volt magyar, bolsipityu! Nem tudtad? Arról meg, hogy kit választanának, “nyugati szövetségeseink” sosem engedték meg, hogy szavazzanak! Trianonban más volt a “módi”! Amúgy meg, hogy a tetübandád kitagadja-e őket (mint 2004.dec.5-én), vagy sem, az rájuk is tartozik, hisz ők magyarok! Szemben a hazai bolsi tetvekkel, akik csak magyarul makognak!
Kaktusz
2017-11-01 at 15:54
Jól esik hazudozni ugye? A székelyek nem álltak át Romániához soha. Ezt jó lenne, ha megjegyeznéd. A helyzet ugyanis az, hogy a magyar kormány nem reagált rájuk, amikor azt mondták, hogy a románok már a kárpátokon akarnak bejönni Erdélybe. Helyette azt a parancsot kapták Budapestről, hogy tegyenek le minden fegyvert és ne álljanak ellen.
No, akkor ki is állt kinek az oldalára?
Feher Zsolt
2017-11-02 at 10:27
Te kepzelegsz mekkora baromsagokat olvastal a libsi t konyvekben vagy hvg jaratod? Tanulj aztan irkalj te tudatlan ember
Kaktusz
2017-11-01 at 09:45
Ui: érdekes mód Soros sem fizet adót Magyarországon, de mégis beleszól mindenbe a szervezetei által. Most akkor hogy is van ez? Beleszólhat bármibe, de nem viseli a következményeket? vagy a kötelezettségeket?
NOS?
Ferenc
2017-11-01 at 10:42
És hány szavazattal érnek fel a felforgató NGO-i, te idióta bolsevik tetü?
khm
2017-11-04 at 17:27
Az anyád picsája te buzi.
Kaktusz
2017-11-01 at 09:43
A határon túliak csak pártra tudnak szavazni és nem jelöltre. És ha minden elmennek szavazni akkor is max csak 3 mandátumot tudnak biztosítani(bár,elyik pártnek) Szerinted ezzel a akarja a Fidesz megtartani a hatalmát? Szerinted ezen a három mandátumon múlik?
Beteg vagy te nagyon!
Kaktusz
2017-11-01 at 09:40
Nyílván azt sem türnéd el tőle, hogy ha bajban vagy akkor segítsen. ugye?
Hüpatia
2017-11-01 at 13:00
Mi köze van a kettőnek egymáshoz? Amúgy nagylány vagyok, tudok magamnak segíteni.
Kaktusz
2017-11-01 at 15:50
Igen? És mi van, véletlenül, elszédülsz és összetöröd magad, vagy ha betör hozzád valaki? Akkor sem jó, ha ott a szomszéd aki segít? Inkább belahlnál ? Nevetséges vagy mint mindig.
olszal
2017-11-01 at 09:39
Viktor(fenti hozzászóló) haverja ilyen:
https://youtu.be/nyL1Vf9C3IM
Madarat tolláról…
Aladin
2017-11-01 at 09:32
Viktor te barom persze hogy nem szavazhadc a román parlamentbe mert te magyar vagy, de az erdélyi magyarok azok magyarok ha van állampolgárságuk. A világon ez mindenütt igy van nem muszáj, hogy ott éljen. Gyurcsány érzi, hogy szorul a kapca. Viktor most néz a tükörbe és köpd szembe magad helyettünk. Magyargyülölö ganéj.
khm
2017-11-01 at 09:21
anyád picsája,te buzi.
Házi Erzsebet
2017-11-01 at 08:33
A világon mindenütt szavazhat az állampolgár ha nem is ott él.
Ferenc
2017-11-01 at 08:19
Hogy egy magyargyűlölő bolsevik tetü, arról 2004. dec. 5. óta papírja is van!
Istvan
2017-11-01 at 08:12
@Viktor, latod, azok akik magyarok de sose eltek Magyarorszagon nem tehetok ezert felelosnek es nem is lehet oket lekuldeni a palyarol. Egyszeruen azert mert NEM OK kertek hogy ezek a magyar lakta teruletek mas orszagokhoz keruljenek. Csak akkor jo peldaul az erdelyi magyar mikor a multunkat, tradicioinkat probaljuk megkeresni, eletben tartani? Azt a fogalmat hogy MAGYAR NEMZET kepes vagy megerteni egesz dimenziojaban? Kulonben ocsmany dolog ez, mikor az allampolgarsagot kelett megszavazni a kinti magyaroknak ez az eloleny elenne szavazott, ellenben a muzulman migransok behozatalat mindenutt megszavazta, tamogatja.
Istvan
2017-11-01 at 08:34
Azert van egy kulonbseg a ketto kozott, nem? A kotveny NEVRE szol es csak az jon be akit elfogad a magyar allam mig a kotelezo kvotan keresztul annyian es azok jonnek akiket Brussell kuld. Minden orszag fogad migransokat, de az igazi orszagok (USA, Australia, UK) csak azokat akiket akar, nem azokat akiket a szomszed kuld a “hazukba” mert neki nem kell a selejt meg akkor sem ha o hivja meg oket meg most is.
Ferenc
2017-11-01 at 10:38
Hű, de szeretnétek ráhazudni, bolsipityu!
vinkapanna
2017-11-01 at 07:17
Azoknak, akik azzal érvelnek, hogy ők sem szavazhatnak Romániában: A probléma akkor élő, ha Ti románok vagytok. Kérjétek a román kormányt, hogy intézkedjen…
Kéfa
2017-11-01 at 07:41
🙂
Füge
2017-11-01 at 06:46
Aki, mint ez a –nem tudom minek nevezni– a saját nemzetéhez tartozókat már egyszer megtagadtatta és teszi ezt folyamatosan azóta is, a saját országát kiárusította, a népét elszegényítette stb-stb-stb, hogy mer bármit is nemzeti érdekre való hivatkozással mondani. Neki és a DK-s emberkéinek nincs hazája, sem nemzete! Attól a sok nyugdíjas éljenzőjétől kérem szépen vonják már meg a kapott és kilátásba helyezett kiegészítéseket is. Ez egy hazaáruló banda!
Ez a –“csótány”– vegyen már elő egy történelem könyvet, hogy meddig is élnek a jelenlegi országhatáron kívül magyarok…no és persze jelenleg is olyanok más országokban a világ bármely részén akik mai Magyarország határain belüli lakcímmel rendelkeznek. Egy nemzet vagyunk ha tetszik neki ha nem! Csak megemlíteném, hogy az Erdélyben élő nemzetünket 100 éve sem tudták elsorvasztani a legdurvább eszközökkel sem! Ez a csótány mit akar? Ja persze, hatalmat magának és rabló áruló társainak, gyenge kiszolgáltatott országot! Idézem amit mondott anno: “senkit sem tartunk vissza” … elkezdheti (már rég tehetné)! Van számára egy jó hely a világban: India egy kis pici “kúlturált” faluja, valahol a dzsungelben. A makik talán beveszik a hazugságait, bár azok hamar “lerendezik”.
Gáspár Anett
2017-11-01 at 05:41
Kivételesen mindig egyetértesz Gyurcsánnyal. Patkánynak patkány a segédje.
Gáspár Anett
2017-11-01 at 05:37
Bezzeg a dél-és nem dél-afrikai nem magyarok jöhetnek és szavazhatnának is?
Gyurcsány, a durva anyádat! Azt!
KARY
2017-11-01 at 00:52
HAZUDIK A nevemben ez a szemét tetű.
KARY
2017-11-01 at 00:28
Mást nem is várhatunk el a Gyurcsányodtól akid még az EU-nak is hazug adatokat küldött ,közben a Gyurcsányod szétlopta az országot ,el is adósitotta.
Mátyás
2017-10-31 at 22:54
A Kárpát-medencében élő, jelenleg külhoni magyarok felmenőitől akaratuk ellenére vették el a magyar állampolgárságot (és nem csak azt), ezért természetes, hogy jár nekik az állampolgárság és a szavazati jog is. Erősíti a magyarok összetartozását, ezért sohasem szavaznék ellene. Ez nem pénz kérdése. Ha pedig a baloldal nem lenne magyarellenes, vagy legalábbis közömbös a magyarsággal szemben, talán rájuk is szavaznának.
khm
2017-11-01 at 08:43
Szerintem a magadfajtáktól KELL megvonni a szavazati és egyéb jogokat!
Kaktusz
2017-11-01 at 09:46
ezt megmondanád Sorosnak is?
pampafu
2017-10-31 at 22:53
Gyurcsány és proletárjai, akik azért nem járnak
szinházba/kabaréba mert belépőjegyet kell venni. S, mi marad hátra ? A nyilvános hülyités, vakitás gyurcsányi nagygyűlésen.
Szánalmasak.
hanesz
2017-10-31 at 22:51
A mocskos proligyerek, tudja, hogy a proletár irigységre mindig alapozhat. Félelmetes! Egy volt magyar miniszterelnök megtagadja saját hazája állampolgárait, de a beáramló idegeneknek szállást ad!
Feri Tekeri
2017-10-31 at 21:14
lője már le valaki ezt az állatot !
valamennyi városnak-helységnek ki kellene tiltani ezt a mocskot !
Feri Tekeri
2017-10-31 at 21:11
verd a sajátodat a leprás anyádba te féreg !
Krisztina
2017-10-31 at 20:20
Képzeld, ez így van minden országban a világon. Így itt is. És ez így helyes. A Csótány érvelése így egy nagy szar. Mi vagyunk a felelősek az Erdélyben vagy máshol élő magyarokért is. Mert tudod ők nem tehetnek arról, hogy a mocskok annak idején elválasztották őket. És ennek a szemétnek semmi más célja nincs, mint a szavazatok csökkentése a Fidesz kárára, mert tudja jól, hogy soha a büdös életben , a külhoniak nem szavaznának ő rá
És semmi mást nem kell hozzá gondolni, csupán ezt kell látni. Undorító. Gátlástalan, hogy dögőne mán meg
Kéfa
2017-10-31 at 22:46
Hát milyen liberális vagy te elvtárs? A liberális Kanadában már évtizedek óta szavaznak a választásokon a külföldön élő kanadaiak is. És még sok más országban. Ejnye elvtárs, hát eltűnt az eszme iránti hűséged? 🙂
Kaktusz
2017-10-31 at 23:18
Viktor ne ugass bele olyanba amiről halvány fogalmad sincs. Már sokszor megkértelek rá. Miért félsz te a határon túli magyarok szavazatitól? Ha minden elmennek szazni, akkor is csak 3 mandátumot tudnak biztosítani. Tehát pártra szavazhatnak de jelöltre nem. Szerinted a parlamenti pártok 3 mandátumon fognak bukni vagy bejutni? Mit ajvékolsz?
No és hogy mered a határon túliakat eképpen megkülönböztetni, miközben a migránsoknak mindent megadnátok és még a feneküket is kinyalnátok?
Nem pirul az arcodon a bőr?
Ferenc
2017-11-03 at 12:42
Hiába. A jogfosztás az egy “demokrata érték”! Már “demokrata” Rákosi papijánál is az volt! Nem esett messze a fájától!
Zoltánsch
2017-10-31 at 20:16
Tudja ez az anyaszomorító, bukott miniszternök,hogy a külhoni magyarok 99,9 százaléka a Fideszre fog szavazni.Azért beszél már össze minden zagyvaságot.
sinequanon
2017-10-31 at 20:13
A kampányfőnök, a szánalmas klón,aki a külhoni magyarok állampolgársága ellen szavazott, majd hazament és nyugodtan belenézett az erdélyi felesége szemébe, és nem szakadt rá az ég!A távirányítóm automatikusan elkapcsolja a tévét ha egy csatornán felvillan a képe!
khm
2017-10-31 at 20:00
Ideje hazamenned Izraelbe.
Ajkai
2017-10-31 at 19:56
Azert azt tegyuk hozza, hogy csak listara szavazhatnak, es az összes hataron tuli szavazat kb. 1! mandatumot jelenthet valamelyik partnak! Ez a szavazat inkabb csak szimbolikus jelentoseggel bír…tehat nem feltetlen kell itt az adofizetessel, meg miegymassal jonni. Aki Londonban el, az sem itt adozik…
Lilla
2017-10-31 at 20:21
Csak aki Londonban él, nem szavazhat levélben. Erdélyből meg még a halottak is….
Broo
2017-10-31 at 20:33
Szüntesd meg a mo-i állandó lakcímed és máris szavazhatsz levélben, egy azaz egy listás jelöltre. Sok szerencsét, a kivételezett htm között.
Ajkai
2017-10-31 at 20:40
Miert szavazna levelben, ha hivatalosan bejelentett magyar lakcímen lakik? Ha annyira szavazni akar, ott a nagykovettseg! Jo par ezer embernek ez nem problema!
Ajkai
2017-10-31 at 20:46
Es igen, ha Londonbol szavaz, a kovettsegen, akkor a lakcíme alapjan szavaz, tehat egyeni kepviselore is…a dk-bol kiindulva, mi koze van egy londonban elo, dolgozonak, hogy Veszprem megye III. korzeteben ki a kepviselo…hisz nem itt el! Nem kene belemenni ilyesfajta gyuloletkeltesbe! A magyarorszagi lakhellyel nem rendelkezo allampolgarok, szavazhassanak listara, a mo-i lakhellyel rendelkezok de kulfoldon elok, meg szavazzanak a nagykovetsegen egyeni kepviselore is es listara is! Ne tegyunk allandoan keresztbe egymasnak! 😉
tango47
2017-10-31 at 19:54
A DK gyűjtőhelye a frusztrált, megkeseredett politikusoknak. Ilyen szavazókra bizton számíthatnak a gyűlöletkampányukhoz.
Bite Gábor
2017-10-31 at 19:27
Fletó eljátszotta az anyaországiak előtt is a becsületét,hát még a külhoniak előtt!!!
Hellas
2017-10-31 at 19:08
A félbolond ámokfutó??