Elirigyelhette Soros György veszélyes terveit Gyurcsány Ferenc Brüsszelbe készülő felesége, Dobrev Klára, aki Facebookra feltöltött új kampányvideójában vallotta be, hogy a milliárdos spekuláns mellett neki is van egy terve. Kicsit aggódunk, mert Dobrev családjának, felmenőinek is volt egy terve, és látjuk, mindez hova vezetett. A Hír TV Informátor című műsorának stábja leporolta az Apró-Dobrev-klán dossziéját.
Apróék a Szovjetunióhoz húztak, míg Gyurcsány és Gyurcsányné az európai egyesült államokat építgető, birodalmi törekvésekkel bíró Európai Unióhoz. Dobrev Klára, a Demokratikus Koalíció európai parlamenti választási listavezetője az Informátor kérdésére azon kérdésére, hogy felmenőinek köszönheti-e gazdasági és politikai hatalmát, és mit gondol az elnyomó birodalmak előtt hajbókoló parancs-végrehajtásról, úgy fogalmazott:
Sokan kérdeztek már a felmenőimről… Én erős Európai Egyesült Államokat képzelek el, és ennek megfelelően dolgozom.
Dobrev legalább nem kertelt: a kérdésre büszkén bevallotta, hogy a nemzetállami érdekek helyett az európai egyesült államok felépítésén dolgozik majd Brüsszelben. Persze az alma sem esett messze a fájától: az Apró-Dobrev klánban családi hagyomány az elnyomó birodalmak szolgálata. Ezt a PestiSrácok.hu tényfeltáró cikkéből is tudhatjuk. Mező Gábor írásában összefoglalta: amíg Dobrev nagyapja, a hírhedt kommunista főkáder, az ’56-os forradalmárokat fasiszta csőcseléknek nevező és Nagy Imre kivégzését követelő Apró Antal volt, addig anyja, Apró Piroska már fiatalon az állambiztonságnak súgott egy német újságíróról. Apja, Petar Dobrev bolgár impexes volt, Dobrev nagybátyja, ifj. Apró Antal pedig állambiztonsági tisztként dolgozott.
Mező Gábor, a PestiSrácok.hu újságírója elmondta: Dobrev Klára nagybátyja, Apró Piroskának a testvére konkrétan az elhárításnak dolgozott NSZK-vonalon.
Megvan a szakdolgozata, ezt a Hamvas Intézet szerezte meg még korábban, amit egy diplomata sikertelen beszervezéséről írt
– fogalmazott. Mező Gábor szerint Dobrev felmenői között Apró Piroska a kulcsszereplő, sőt, Apró Piroska és Dobrev Klára életútja abból a szempontból is hasonló, hogy amíg előbbi Horn Gyula kabinetfőnöke lett, addig Gyurcsányné Medgyessy Péter kampányfőnökeként is dolgozott.
Mező Gábor az Informátornak azt is elárulta: a cikk apropóját az adta, hogy felháborította Dobrev nyilatkozata, amelyben a DK listavezetője azt mondta: felmenői tevékenységéről nem tehet, ne az alapján ítéljék meg, mert ő gyakorlatilag egy külsős politikai szereplő. Hozzátette: megfigyelhető, hogy mindenki nagy demokratának állítja be magát, aki olyan körből jön, amely a szovjet diktatúrát szolgálta. Dobrev is demokratának vallja magát.
Gyurcsányné mellett az őszödi rétor is kampánykörútra indult. Gyurcsány Ferencet Kecskeméten szólította meg az Informátor. A DK elnöke arra a kérdésre, hogy Dobrev Klára mellett ki a legkedvesebb Apró-Dobrev rokon, elmondta: ő egy nagyon egyszerű ember, és a magánéletéről ritkán beszélget másokkal.
Az Informátor teljes adását a Hír TV oldalán is visszanézheti, ide kattintva.
Forrás: PestiSrácok.hu/Hír TV
ómió
2019-05-12 at 09:51
Egy átmeneti birodalomhiány ott kimondott inséget okozna!
aladin
2019-05-12 at 06:33
Ez nem Dobrev ez Gyurcsányné, mi köze van hozzá ha megvannak esküdve. Csak elszeretné tüntettni a Gyurcsány nevet az EU. parlamentböl mert a Gyurcsány név már nagyon ciki és megalázó. A nagyanyám is férjhez ment de sosem használta a leánykori nevét, ez is egy DK. szinjátszási trükk.
khm
2019-05-11 at 12:44
Tökmindegy ezeknek,hogy melyik ülepet nyalják tisztára.
Az únióban is tanácsnak hívják a szervezeteket,ahogy a szovjet is ugyanaz,csak más nyelven.
Pont úgy képviselnek,mint Izraelben a “dalgyőztes”. Semennyire.
Sőt! KIKÉREM MAGAMNAK!
Gáspár Anett
2019-05-11 at 13:17
Szovjet és a Soviet.
😀
Benedek Károly
2019-05-11 at 12:34
“LEGTÖBB EMBERNEK ERRŐL FOGALMA SINCS
Az ország legnagyobb kiárusítója, Gyurcsány Ferenc olyan szerződéseket kötött külföldi gigavállalatokkal, amelyek árát mind a mai napig nyögjük.
Az M6 Duna Autópálya Koncessziós Zrt. koncessziós társaságot 2004-ben a PPP (köz- és magán-együttműködés) projektek területén vezető német Bilfinger Berger BOT GmbH, az osztrák piacon több mint 125 éve jelen lévő Porr Infrastruktur GmbH, és a főként Közép-Európában tevékenykedő Swietelsky International Baugesellschaft.
A konstrukcióval mindenki jól járt csak az állam fizetett rá de keményen. Az építőipari cég megépíti a beruházást. Átadás után az építő cég tulajdonába kerül a megépített létesítmény.
Az építményt a tulajdonos bérbe adja az államnak. Bármennyire is meglepő, Gyurcsányék még az autópályákat is eladták a külföldi befektetőknek.
Az autópálya-matrica októbertől 500 forinttal, januártól pedig az e-útdíj 5,8 százalékkal emelkedik majd. Jogosan vetődik fel a kérdés, hogy hová kerülnek az útdíjrendszerbe befizetett összegek? Nos, a válasz nagyon egyszerű.
A közutak használata pénzbe kerül, a múlt évben összesen 216 milliárd forintot jelentett mindez.
Az útdíjrendszer 2018-ban pedig nettó 187 milliárdot termelt az állami költségvetésnek. Azaz termelne, de a bevételek jelentős része elmegy Gyurcsány előnytelen szerződéseire. Többek között az is kiderült, hogy a közutak fenntartása megközelítőleg 80-90 milliárd forintba kerül, de emellett az államnak évente ki kell fizetnie egy 110 milliárdos koncessziós díjat az autópályák tulajdonosainak. Így az M5-ös és az M6-os autópályák, hidak és egyéb létesítmény építési költségeit többszörösen fizethetik ki az adófizetők 2031-ig és 2038-ig, hiszen ekkor jár le a gyurcsányi szerződések nagy része. Ezen beruházásokat egy jó-pár év múlva a szerződések lejárta után az állam megvásárolhatja a piaci áron a tulajdonostól.
Mivel a beruházás az ország területén épül ezért a külföldi építő az országnak járó EU-s támogatásokat igénybe vette. Így épült meg mintegy 3500-milliárdos beruházás 2002-2010-közt. A mai napig fizeti az állam a több száz milliárdos évi bérleti költséget.
Ezekből a beruházásokból a nemzeti kormány 2018-ig mintegy 1250-milliárdos létesítményt megvásárolt. A maradék több mint 2250-milliárdos értékért tovább kell fizetni a bérleti díjat mindaddig míg a a szerződés le nem jár és akkor állam megvásárolhatja ezeket a létesítményeket is.
Sajnos a lakosság ezekről a zseniális üzletekről mit sem tud.
,,Az a baj a szocialistákkal, hogy előbb-utóbb kifogynak a mások
pénzéből.” (Margaret Thatcher )”
Gesztenye
2019-05-11 at 13:08
Ez szép írás volt, terjeszteni kellene.
Külön szépsége a dolognak, hogy az M6 Toller miatt épült, 4, azaz négy olyan alagúttal, amelyek felett nincs domb sem, nemhogy hegy. A Strabag kereste is a hegyet, amit odahaza megszoktak alagút építésekor. Azóta terjedt el az a mondás, hogy 4 milliárd volt az alagút és 1 milliárd a föld a tetejükre. A kötelező fenntartási díjról és az autópálya további részein alagút helyett sima bevágással megoldott rézsükről most nem beszélve. A hab a tortán, hogy egyébkent pont a pécsi prolik nem szeretik használni, egyrészt az autópálya díj, másrészt a kerülő miatt.
Benedek Károly
2019-05-11 at 13:13
Töltést emeltek és átfúrták négy “alagúttal”.
Amúgy terjesszétek, ahol csak tudjátok.
Gáspár Anett
2019-05-11 at 13:16
“Az építőipari cég megépíti a beruházást. Átadás után az építő cég tulajdonába kerül a megépített létesítmény.
Az építményt a tulajdonos bérbe adja az államnak. ”
Jaj, hát ez is nagyon ment Gyurcsányéknak.
Az üdülőt állami pénzen felújíttatni, fillérekért elprivatIZÉLni, majd bérbe
adni az államnak. Nem így volt?!
Janos Szabo
2019-05-11 at 11:34
DOBRE VECSE ! DOSVIDANIE !
aba
2019-05-11 at 12:12
Magukat Istennek képzelik, minket magyarokat pedig lenéznek és rabszolgát akarnak csinálni belőlünk, már akit életben hagynának.
Benedek Károly
2019-05-11 at 13:14
Dobre vécser. Jó éjszakát.
😀