Lassan vadászni kell az olyan reklám-spotokra, ahol valami tradicionális értékkel akarnak terméket eladni a globális nagyvállalatok. Legutóbb az Apple állt bele szépen a gendersorba – írja a Breitportal. Itt az újabb bizonyítéka annak, hogy a “forradalom” végtelenül technokrata és konformista lett. Ma már nincs szükség fegyverre, vérre és “hősökre”, csak elvtelenül professzionális marketingesekre és jobbemberkedő vásárló-droidokra.
Az Apple úgy döntött, hogy Ausztráliában az új Iphone X-et egy melegesküvős videóval dobják a piacra. A marketinghúzás persze nem véletlen, az ország nemrég fogadta el legálisnak az azonos neműek házasságát.
A kampányvideó az “Első tánc” címet kapta, a snitteken különféle homoszexuális párok esküvői táncát láthatjuk. A videó érdekessége persze az, hogy a jeleneteket az új Iphone-nal forgatták le. A film alatt futó zeneszám címe: “Semmi sem választhat szét minket” Courtney Barnettől. Az időzítés sem véletlen persze: a következő hétvégén Sydneyben a melegek és leszbikusok Mardi Gras-át szervezik.
Persze hozzánk hasonlóan nem mindenki örül az Apple mainstream genderizmusának. James Woods például a Twitteren fejtette ki véleményét:
Nyilvánvalóan a heteroszexuális párok már ne fértek bele Tim Cook sokszínű világnézetébe.”
Evidently heterosexual couples didn’t make the cut in Tim Cook’s world vision of diversity. https://t.co/1oyjHBEBo7 via @YouTube
— James Woods (@RealJamesWoods) February 25, 2018
Persze nem megdöbbentő az Apple ilyen jellegű kiállása. Tim Cook, aki a cég irányítását 2011-ben vette át, valóságos példakép az LMBTQ közösség számára. Az Apple többször is kiállt az “egyenlőség” mellett, aktívan kampányolt Ausztráliában is a melegházasság elfogadásáért, ahol lobbitevékenységük végül sikerrel is járt.
breitportal.hu; Fotó: YouTube
Facebook
Twitter
YouTube
RSS