Fellebbezést nyújt be a 4Life Direct Kft. vezetősége a Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsának döntése ellen. A cég álláspontja ugyanis az, hogy nem sértették meg a fogyasztói érdekeket.
Közleményükben azt írják:
„Az ügyfeleinkkel szembeni igazságos bánásmód jelenti üzletünk alapját. Minden ügyfelünkkel érthetően, pontosan és egyenesen kommunikálunk, úgy, hogy az adott ügyfél számára érthető legyen. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szerződéskötéskor szükséges felelősségteljes döntés meghozásához ügyfeleink teljes körű és részletes tájékoztatást kapjanak a biztosítás szerződési feltételeiről, ezért fellebbezést adunk be a GVH döntése ellen.„
Mint írják, reklámjaikat a világ legkülönbözőbb országaiban több mint száz millióan látták az elmúlt 30 év alatt, de eddig egyetlen szabályozó testület sem találta megtévesztőnek azokat.
Súlyos, összesen 99 millió forintos bírsággal sújtotta a Gazdasági Versenyhivatal a 4Life Direct Kft.-ét illetve a Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited-et, mert a két cég tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott az Időskori Biztonság életbiztosítás népszerűsítésekor.
A GVH megállapította, hogy a rádió- és televízió reklámokban, valamint az online hirdetéseken is hamisan azt sugallták, hogy a biztosítás különböző havidíjakért, de már „akár napi 100 Ft-ért” „érdemi segítséget jelent a temetési és egyéb költségekben”, illetve „a családjának kifizetett készpénz akár 3.500.000 Ft-ot is elérheti, amely segítségükre lesz, ha Ön már eltávozott”. Emellett megtévesztően azt a látszatot keltették, hogy a biztosítást a 4Life Direct Kft. nyújtja.
Forrás: MTI
Fotó: nol.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS