Fellebbezést nyújt be a 4Life Direct Kft. vezetősége a Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsának döntése ellen. A cég álláspontja ugyanis az, hogy nem sértették meg a fogyasztói érdekeket.
Közleményükben azt írják:
„Az ügyfeleinkkel szembeni igazságos bánásmód jelenti üzletünk alapját. Minden ügyfelünkkel érthetően, pontosan és egyenesen kommunikálunk, úgy, hogy az adott ügyfél számára érthető legyen. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szerződéskötéskor szükséges felelősségteljes döntés meghozásához ügyfeleink teljes körű és részletes tájékoztatást kapjanak a biztosítás szerződési feltételeiről, ezért fellebbezést adunk be a GVH döntése ellen.„
Mint írják, reklámjaikat a világ legkülönbözőbb országaiban több mint száz millióan látták az elmúlt 30 év alatt, de eddig egyetlen szabályozó testület sem találta megtévesztőnek azokat.
Súlyos, összesen 99 millió forintos bírsággal sújtotta a Gazdasági Versenyhivatal a 4Life Direct Kft.-ét illetve a Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited-et, mert a két cég tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott az Időskori Biztonság életbiztosítás népszerűsítésekor.
A GVH megállapította, hogy a rádió- és televízió reklámokban, valamint az online hirdetéseken is hamisan azt sugallták, hogy a biztosítás különböző havidíjakért, de már „akár napi 100 Ft-ért” „érdemi segítséget jelent a temetési és egyéb költségekben”, illetve „a családjának kifizetett készpénz akár 3.500.000 Ft-ot is elérheti, amely segítségükre lesz, ha Ön már eltávozott”. Emellett megtévesztően azt a látszatot keltették, hogy a biztosítást a 4Life Direct Kft. nyújtja.
Forrás: MTI
Fotó: nol.hu
hóbagoly
2016-01-23 at 16:39
A hirdetés már abban is megtévesztő, hogy a hangsúly a nem releváns egészségi állapoton van, és nem azon, hogy mit nyújtanak, és mennyiért, mintha ez lenne az egyetlen motiváció egy szerződéskötésen gondolkozó embernél. Kiszámoltam (64 évesen), hogy ha a biztosításra szánt összeget havonta egy számlára beteszem, akkor jobban járok, mint ha szerződök velük.
Anna
2016-01-23 at 12:34
Szegény Szilágyi! Kell neki egy kis nyugdíj kiegészítés, hiszen világéletében jól keresett, különösen a ’70-es ’80-as években szokott a jó élethez,akkor most, idősen csak nem mondana le egy kis munkával sem járó mellékesről!
khm
2016-01-22 at 15:36
A BIZTOSÍTÁS a világ legnagyobb csalása,szerte a földkerekségen.
Azonkívül,már hányok ettől a valamikori riportertől. A szövegétől,meg,de pláne.
kata
2016-01-22 at 10:58
Vêlemênyem szerint is,nem birsàgolni kellene,hanem betiltani! Az ügyfelek
lehet,hogy akkor nêznênek nagyot,amikor szembesülnênek azzal,hogy a
reklâmnak nem sok köze van a valósåghoz!