Noha természetesen mindenki rendszeresen „értesülhet” róla a haladó sajtóból, hogy nem létezik genderlobbi, azért a CitizenGO-nak mégiscsak sikerült ellene csatát nyernie. A nemzetközi liberalizmus által rendre szélsőségesnek, homofóbnak meg ilyesmiknek bélyegzett életpárti szervezet elérte, hogy mégse változtassák leszbikussá a Disney nagy sikerű, egész estés rajzfilmje, a Jégvarázs főhősét a folytatásban. A haladók permanens forradalma viszont nem áll meg, és immár kimondott céljuk a gyerekek manipulálása, homoszexualitás felé fordítása.
A 2013-ban megjelent Jégvarázs világszerte elképesztő sikert aratott: a gyártási költségei több, mint nyolcszorosan térültek meg, ami azt jelenti, hogy több, mint 1,1 milliárd dollárt hozott a konyhára. A rajzfilm és a zenéje is rajongók tömegeit nyerte meg, elsősorban természetesen gyerekeket. Az ilyesmiben pedig meg szokták látni a propagandalehetőséget azok, akiknek feltett szándékuk a gyerekekbe beleoltani a homoszexualitás és az egyéb genderdevianciák iránti fogékonyságot. Miután a rajzfilm készítői 2015-ben bejelentették, hogy tervezik a folytatást, óriási érdeklődés kerekedett iránta, és komoly nyomás helyeződött a Disney-re, hogy abban Elza, a rajzfilm főhőse már leszbikus kapcsolatban jelenjen meg. A Twitteren hashtag-kampány indult ez ügyben, és petíciót is indítottak érte a genderlobbisták.
Arról, hogy micsoda áttételes károkat képes okozni akár egy rajzfilm is, azt James, a hétéves texasi kisfiú esete mutatja, akit anyja Lunának nevez, és azért akarja lánnyá átalakíttatni, mert a fiúnak tetszett a Jégvarázs. Az édesapa hiába próbálja megmenteni a kisfiát attól, hogy egy életre megnyomorítsák a kémiai kasztrálással, hormonkezeléssel, majd a nemátalakító műtéttel, mert a bíróság a nyilvánvalóan elmeháborodott anyának ítélte a gyereket (az ikertestvérével együtt). A nő egyébként – noha ő szülte az ikerpárt – nem vér szerinti anyja a gyerekeknek, mivel a mesterséges megtermékenyítésnél petesejtdonort vettek igénybe.
A Jégvarázs 2-t november 7-én mutatták be a hollywoodi Dolby Filmszínházban, a széles nyilvánosság pedig november 22-én láthatja először.
Minden lehetséges eszközzel próbálják megfertőzni a gyerekeket
A CitizenGO legutóbbi közleménye sajnálattal állapította meg, hogy az LGBTQ-szervezetek nyomásának a Disney is engedett. A cég több alkotásában jelentek meg ehhez illeszkedő ideológiai elemek, például leszbikus – és természetesen különböző bőrszínű – anyák a Dr. Plüssi rajzfilmsorozatban, illetve homoszexuális csókjelenet a Csillag kontra Gonosz Erők rajzfilmsorozatban, és szintén ez utóbbiban öltözött hercegnőnek egy fiú. Aztán amikor lebukott a mellén lévő szőrszál miatt, a többi hercegnő a genderlobbi sokat hallott szlogenjeit kiabálta:
Ez semmit nem bizonyít! A hercegnők lehetnek szőrösek!
Miért számít az, hogy ő fiú?
Lehet ő is hercegnő, ha szeretne…
Csupán néhány napja adtunk hírt arról, hogy a Labrisz Leszbikus Egyesület immár nyíltan az óvodás és kisiskolás gyerekeket akarja gendermesekönyvvel fertőzni Magyarországon is, amelyben az ő ízlésükre eltorzított népmeseátiratok szerepelnek. A floridai Disney World 1991 óta tartja meg évente a Gay Days rendezvényét, amikor homoszexuálisok árasztják el látványosan a vidámparkot; a párizsi Disneyland idén „Varázslatos Sokszínűség Pride”-ot szervezett, amelyet 2020-ra is beígértek, ahogy Londonban már 2018-ban volt Disney Pride. Arról, hogy a Disney miként csempészte bele előbb csak a rejtett, kétértelmű utalásait a rajzfilmjeibe, a Hetek egy régebbi cikkében lehet olvasni.
Látható, hogy a genderideológia már bőven nem az érintettek bölcsészkarok agyalágyult zegzugaiban tenyésző, önvigasztaló elmélete, hanem agresszíven teret követel magának a mindennapi életben, sőt, komoly politikai és pénzügyi hátszéllel dolgozik a gyerekek megrontásán. A legmeredekebb, hogy a mozgalom aktivistái mostanra nem is palástolják a céljukat, hanem nyíltan ki merik mondani, hogy ebben a szellemben akarják felnevelni a következő nemzedékeket, hogy „sokkal elfogadóbbak” legyenek a homoszexualitás és az egyéb LGBTQ-identitások iránt.
Az LGBTQ-lobbi miatt aggódó szülőknek is van hangjuk
A Pride-ok szervezői is egyre inkább próbálják bevonni a gyerekeket, így befolyásolva őket, hiszen ilyen fiatal korban még nincs megszilárdult szexualitásuk. Ezért indított aláírásgyűjtést a konzervatív, életpárti szervezet, hogy az LGBTQ-lobbi térnyerése miatt aggódó szülők hangja is hallható legyen. Ez sikeresnek bizonyult, több százezren üzenték meg: nem akarják, hogy a gyerekeiket leszbikus Disney-főhőssel manipulálják.
Sajnos vannak olyan szülők, akik örömmel viszik gyermekeiket ilyen programokra. Mások viszont próbálják megóvni őket a hasonló hatásoktól. Ez viszont egyre nehezebb, lévén, hogy egyre több helyre beszüremkedik a szivárványos szemlélet. Célunk, hogy megóvjuk a gyermekek ártatlanságát, és biztonságos tevékenységként őrizzük meg számukra a mesehallgatást és mesenézést
– írta Schittl Eszter a CitizenGO közleményében, amely figyelmeztet, hogy a családi értékek, a szülői jogok és a gyerekek ártatlansága forog kockán. Az aláírásgyűjtéssel sikerült elérniük, hogy a várhatóan szintén rendkívüli népszerűséget kivívó és gyerekek tömegeire ható Jégvarázs 2 nem vált a genderideológia eszközévé. A Nagy Társadalomátalakító Világforradalom viszont nem állhat meg: az LGBTQ-szervezetek zúgolódnak, és persze máris megkezdték a kampányt, hogy a harmadik részből most már tényleg csináljon leszbikuspropagandát a Disney. A Disney által folytatott homoszexuális propaganda elleni petíció ITT írható alá, a szervezet felhívása pedig a videóban látható:
Hagyja abba a Disney a gyermekek LMBT irányú befolyásolását!
A Disney vidámparkok korábban a családok biztonságos kikapcsolódásának adtak otthont. A szülők nem akarják, hogy a Disney az LMBT politikai ideológia mentén manipulálja gyermekeiket. Nem hezitálunk bojkottálni a Disney filmjeit és termékeit, amennyiben nem hagynak fel a homoszexuális propagandával. A Disney hagyja abba a gyermekek LMBT irányú manipulálását! https://www.citizengo.org/hu/node/171795
Közzétette: CitizenGO HU – 2019. november 11., hétfő
Csak a termék kell, a hozzácsomagolt ideológiai agymosás nem
A vállalatokat leginkább a pénz motiválja, ezért fontos megmutatnunk, hogy vásárlók százezreit veszítik el azzal, ha utat engednek az LGBT-ideológiának
– hívja fel a figyelmet a CitizenGO. A szervezet egyértelművé tette, hogy folytatni kell a figyelemfelhívást és a mozgósítást, hogy megálljt parancsolhassanak a gyerekek megrontásának. A közleményük szerint a vállalatok vezetői megértik, hogy legfőbb vásárlóik, a családok elpártolnak tőlük, amennyiben ezt az irányt tovább folytatják.
Eddig kevésbé hallott érvelés, de figyelemre méltó, hogy az LGBTQ-propaganda szolgálatába szegődött nagyvállalatok a bevételük elsöprő részét heteroszexuális vásárlóktól kapják. A vásárlóknak pedig joguk van eldönteni, hogy mit nem akarnak. Emlékezetes, hogy a Gillette is mekkorát bukott azon, amikor a „toxikus maszkulinitást” bíráló, férfiakat kigúnyoló reklámfilmmel akarta eladni a termékeit a döntően férfi vásárlóinak.
Facebook
Twitter
YouTube
RSS